قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

اشتغالزایی 3.5 میلیونی جام جهانی

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۲۵ ق.ظ

این رقم در آفریقای جنوبی 4میلیارد دلار درسال 2010بود و شاید به سبب همین است که معترضان بیکار و تحت فشارهای اقتصادی در برزیل در خیابان ها نسبت به میزبانی این مسابقات فریاد می زدند.

قهرمان شدن در جام جهانی 2014 آثاری کوتاه مدت و میان مدت براقتصاد کشور قهرمان بر جای می گذارد که عدد و رقم های آن جالب است.
16تیمی که به دور دوم این رقابت ها صعود کردند، در مجموع از 5برنداستفاده می کردندکه دراین میان،رقابت اصلی بینˈآدیداس ˈ و ˈ نایکˈ بود که هر کدام سهمی 5 تیمی داشتند. پس از آن ˈپوماˈ دیگر تولید کننده آلمانی قرار داشت که در میان 16 تیم صعودکننده به مرحله دوم، البسه چهار تیم حاضر دراین جمع را تامین کرده است.
 
درآمدقطعی 4میلیاردو 600میلیون دلاری فیفا
به گزارش سایت ˈگلد من ساچسˈ، جام بیستم عدد و رقم های جذابی دارد از جمله آنکه، فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا)در جام جهانی برزیل درآمد قطعی و تضمین شده ای به میزان ٤ میلیارد و ٦٠٠ میلیون دلار کسب کرده که ٦٥ درصد آن از فروش حق پخش تلویزیونی بازی ها، بوده است.
براساس ارزیابی تحلیلگران این شرکت،عملکردمثبت بازارهادرکشور قهرمان جام جهانی سه ماه ادامه می یابد، اما پس از آن به میزان ٤ درصد ضعیف تر از قبل عمل خواهد کرد.
 
هزینه 11 میلیارد دلاری میزبان
هزینه 11 میلیارد دلاری برزیل برای برگزاری جام جهانی بیستم، این جام را به گرانترین جام جهانی تاریخ بدل کرده است.
این رقم در آفریقای جنوبی 4میلیارد دلار درسال 2010بود و شاید به سبب همین است که معترضان بیکار و تحت فشارهای اقتصادی در برزیل در خیابان ها نسبت به میزبانی این مسابقات فریاد می زدند.
یکی ازاین هزینه ها برای ساخت ورزشگاه ناسیونال برازیلیا صورت گرفت که با هزینه 900 میلیون دلاری ساخته شد و در مقام دومین ورزشگاه پرهزینه جهان قرار گرفته است.
 world-cup-underway-014
3میلیون و 300هزار توریست
3 میلیون و300 هزار توریست در این مدت در برزیل از این شهر به دیگر شهرهای این کشور سفر کرده و می کنند تا مسابقات را تماشا کنند، آنان بطور بالقوه بخشی از این هزینه ها را جبران می کنند.
از این تعداد حدود 600هزار نفر توریست خارجی هستند که وارد برزیل شده اند.
به گزارش سایتˈنرد والتˈدربهترین حالت، این تعداد توریست،بیش از11میلیارد دلار در بخش های مختلف و برای استفاده از خدمات و خرید کالاهای مورد نیاز خود هزینه می کنند که به اندازه نیم درصد تولید ناخالص داخلی برزیل است.
 
سرمایه گذاری درجام جهانی سودآوری درالمپیک را بیشتر می کند
برای المپیک دو سال بعد، برزیل نیازکمتری به سرمایه گذاری درتامین زیرساخت ها داردواین به سودآوری برگزاری المپیک دربرزیل کمک شایانی خواهد کرد.
در این میان با توجه به پیش رو بودن المپیک 2016 که قرار است در برزیل برگزار شود، می توان خوشبین بود که اقتصاد برزیل درمیان مدت ازمیزبانی جام جهانی بهره مند شود.
 
ایجاد حدود 3میلیون و 600 هزار شغل
بنابه گزارش موسسه مالی ˈارنست اند یانگˈ برگزاری جام جهانی ، اعم از تمهیدات قبل ازبرگزاری، خدمات حین برگزاری و تغییرات پس از آن، می تواند در حدود 3 میلیون و 600 هزار شغل جدید در برزیل ایجاد کند.
براساس پیش بینی های صندوق بین المللی پول برای سال2014 میلادی، کمترین سرانه درآمد ناخالص داخلی درمیان هشت تیم حاضر در یک چهارم نهایی برزیل، متعلق به کلمبیایی هاست که سالانه حدود 8هزارو200دلار،سرانه درآمد ناخالص داخلی آنهاست.
بیشترین سرانه درآمد ناخالص داخلی در بین هشت کشوری که به یک چهارم نهایی جام جهانی برزیل صعود کرده اند، متعلق به هلند است . سالانه درآمد ناخالص داخلی هر هلندی حدود 50 هزار دلار بوده است.
براساس گزارش صندوق بین المللی پول، آلمان باتولیدی سالانه نزدیک به 4 هزار میلیارد دلار رتبه نخست را به خود اختصاص می دهد و پس از این کشور فرانسه با تولید ناخالص داخلی معادل 2 هزار و 885 میلیارد دلار در رتبه دوم می ایستد.
نتیجه گیری بهتر در زمین فوتبال به حتم با پارامترهایی همچون وضعیت مناسب اقتصادی،عملکردمناسب شاخص های کلان اقتصادی، ساختارحرفه ای باشگاهها و فراهم بودن زیرساخت ها در ارتباط است که همگی به یک معنا با اقتصاد در ارتباطی مستقیم و غیرمستقیم در تعامل هستند.
بااین همه، شاید الزاما نتوان ارتباطی یک به یک ومستقیم بین وضعیت اقتصادی وخوب فوتبال بازی کردن برقرار کرد، هرچند برای اثبات هرکدام از این ها باید چند روزصبرکردودیدکه قهرمان جام بیستم ازکشوری باچه میزان تولیدناخالص داخلی ،رشد اقتصادی، تورم و بیکاری می آیدوآیاپیروزمیدان فوتبال، قهرمان عرصه اقتصاد هم هست یا خیر؟.

X

منبع : مارکتینگ نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم