قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

کسب و کار به سبک آلمانی

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۳۹ ق.ظ
تامین مالی برای ایجاد شرکت‌های جدید و در حال رشد را می‌توان یکی از جنبه‌های مثبت شرایط چارچوب کاری در آلمان به شمار آورد. آلمان از نظر رده‌بندی سهولت تامین مالی رتبه خوبی را دارا می‌باشد. در این رابطه کشورهای دارای سرمایه‌گذاران قدیمی‌تر، بزرگتر و موثرتر، وضعیت بهتری در این طبقه‌بندی دارند

انتقال دانش و تکنولوژی، برحسب تاثیر آلمان روی توسعه و ایجاد توسعه در شرکت‌های جدید و در حال رشد، خنثی ارزیابی می‌شود. آلمان مقام متوسط را در میان 47 کشور توسعه یافته صنعتی و در حال توسعه دارا است و از این نظر، نه معایب قابل ذکر و نه مزایای قابل توجه در مقایسه با کشورهای دیگر دارد.تامین مالی برای ایجاد شرکت‌های جدید و در حال رشد را می‌توان یکی از جنبه‌های مثبت شرایط چارچوب کاری در آلمان به شمار آورد. آلمان از نظر رده‌بندی سهولت تامین مالی رتبه خوبی را دارا می‌باشد. در این رابطه کشورهای دارای سرمایه‌گذاران قدیمی‌تر، بزرگتر و موثرتر، وضعیت بهتری در این طبقه‌بندی دارند. کارشناسان آلمان بهبود قابل ملاحظه‌ای در چند سال اخیر در وضعیت آلمان شناسایی کرده‌اند و این تغییر مثبت منحصرا مربوط به سطح ویژه‌ای از سرمایه‌گذاری در راه‌اندازی شبکه و تکنولوژی جدید بوده است.
طبق اظهارات کارشناسان، جوانان، آزادی و قابلیت انعطاف‌ بیشتری را در رابطه با استقلال شغل نسبت به چند سال گذشته پیدا کرده‌اند. کارشناسان احساس می‌کنند هنجارهای اجتماعی و فرهنگی در آلمان مانعی برای توسعه فعالیت کارآفرینانه محسوب می‌شود و این امر به دلیل تمایل قوی به سوی امنیت و تنفر از ریسک می‌باشد.
تفاوت‌های شروع کسب‌وکار در نواحی آلمان
تفاوت‌هایی بین نواحی غربی و شرقی وجود دارد. به طور متوسط 58/3 درصد از افرادی که در ناحیه غربی مورد مطالعه قرار گرفته‌اند، درگیر شروع یک کسب و کار بوده‌اند. از نظر آماری تفاوتی بین این رقم و عدد مربوط به ناحیه شرقی وجود دارد که کمتر از 35/2 درصد می‌باشد. مقدار متوسط حاصل از این دو عدد 34/3 درصد به صورت کلی برای آلمان، در نظر گرفته می‌شود.
تفاوت موجود بین ناحیه شرقی و غربی در فضای حاکم بر شروع کسب‌وکار نیز بسیار زیاد است. شانس‌های شروع کسب‌وکار تا حدی نامطلوب ارزیابی می‌شود و ترس از شکست در هنگام شروع کسب‌وکار و تعصب‌های بیجا در مقابل کارآفرینان موفق در ناحیه شرقی بیشتر از غربی است.
توصیه‌هایی برای ارتقای کارآفرینی در آلمان
توسعه اقتصاد ملی تحت تاثیر فعالیت‌های کارآفرینانه می‌باشد. آلمان از نظر سطح فعالیت کارآفرینانه در میان 21 کشور GEM وضعیت متوسطی دارد و میزان فعالیت کارآفرینانه کلی آن 7/4 درصد می‌باشد.
درک شانس‌های شروع و بهبود تصویر فعالیت‌های کارآفرینانه در ذهن عموم، از عوامل تاثیرگذار برای تغییر فرهنگ به شمار می‌رود.
انتشار اطلاعات در مورد کارکنان موفق می‌تواند یک رهیافت تضمین‌کننده باشد.
پذیرش کارآفرینان موفق و ناموفق یک شاخص مهم در فرهنگ کارآفرینی محسوب می‌شود.
موانع مربوط به شکست و ترس از ریسک‌پذیری باید کاهش یابد.
تلاش‌های دولت برای ارتقا و رشد اقتصادی در آلمان باید شامل جنبه‌های مختلف کارآفرینی باشد.
سیاست‌ها باید به منظور دستیابی به یک سطح بهبود یافته از درک شانس‌های موجود برای شروع کسب‌وکارها پایه‌ریزی شود.
کارآفرینانی که شکست خورده‌اند باید شانس‌های دیگری به آنها داده شود.
عوامل انگیزشی را برای ترغیب افراد به سرمایه‌‌گذاری به ویژه در مراحل اولیه شروع کسب‌وکار ایجاد کنند.
سطح فعالیت‌های کارآفرینانه را از طریق ایجاد انگیزه در زنان برای حرکت به سوی استقلال افزایش داد.
بر موضوع کارآفرینی در سطوح آموزشی ابتدایی و دبیرستان بیشتر تاکید کنند. این کار باعث ایجاد تغییرات اساسی در هنجارهای اجتماعی و فرهنگی می‌شود.
در مجموع در آلمان 42 دانشگاه، مدرسه عالی فنی و انستیتوی داخلی وجود دارد (21 واحد دانشگاهی و 21 واحد مدرسه عالی فنی) که در آنها بحث کارآفرینی و مدیریت نوآوری مطرح می‌شود.
نقش زنان در تجارت در آلمان
هرچند زنان به شکل روزافزونی رده‌های ارشد مدیریتی را تصاحب می‌کنند، عقب ماندگی آلمان در این زمینه نسبت به بسیاری کشور‌های اروپایی قابل تامل است. تفوق پذیرش مهندسان در رده‌های ارشد سازمانی و کمبود زنان تحصیلکرده در این شاخه‌ها می‌توانند دلایل عقب ماندگی آلمان در این زمینه باشند.
اوضاع در حال تغییر است، ولی به آرامی...

منبع: دنیای اقتصاد

  • بازرگان

آلمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم