قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

دلالان وام ۲۰ میلیاردی را ۳۰روزه تقدیم‌ می‌کنند!

چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۵۸ ق.ظ

این روزها اکثر جوانان دم بخت از عدم پرداخت وام چند میلیون تومانی‌ آن هم با اخذ مدارک سنگین گلایه دارند و بانک مرکزی نیز نداشتن بودجه بانک‌ها را علت این موضوع می‌داند اما در همین نزدیکی شرکت‌هایی هستند که می‌توانند از 2 تا 20 میلیارد تومان برای شما یک ماهه وام ‌ می‌گیرند.

 

به گزارش «جوان»، شبکه بانکی پولی در بساط ندارد و همه بانک‌ها تا بی‌نهایت وام داده‌اند و دیگر توان وام دهی ندارند. این جملاتی است که مسئولان بانکی کشور برای پرداخت نکردن وام ازدواج و سایر وام‌های خرد و کلان به مردم و رسانه‌ها می‌گویند.

اما واقعا بانک‌ها آهی در بساط ندارند؟شبکه بانکی با وضعیت اسفناکی که مسئولان از آن ترسیم و توصیف می‌کنند، پس چرا اعلام ورشکستگی نمی‌کنند؟!
این روزها گرفتن وام ناقابل 2 تا 10 میلیون تومانی برای خیلی از مردم تبدیل به آرزو شده است. وام ازدواج و کالا از جمله این موارد به شمار می‌رود.

اما در همین شرایط اسفناک بانک‌ها‌ به بهانه‌هایی چون نبود بودجه و منابع مطرح می‌شود‌، شرکت‌های دلال و واسطه به راحتی می‌توانند برای شما وام 2 تا 20 میلیارد تومانی تهیه کنند.
البته باید به شکل‌های مختلف دریافت وام‌های کلان در چند سال اخیر اشاره کرد. طرح بنگاه‌های زود‌بازده که با هدف رونق تولید و اشتغال در دولت قبل ارائه شده بود، برعکس عمل کرد و خود عاملی به ضد تولید و خالی کردن خزانه بانک‌ها و نیز افزایش حجم نقدینگی تبدیل شد.

این طرح بسیاری از بانک‌ها را درگیر کرد و حتی در درون کابینه دولت نهم نیز به تنش میان رئیس کل اسبق بانک مرکزی و وزیر وقت کار انجامید. در نهایت نیز این طرح عقیم ماند.

حتی در برخی مواقع مورد داشتیم که برخی از مسئولان درصدد نوشتن طرح‌هایی برای پس ندادن وام بودند! «نقل از مشاور وزیر»‌این مسائل سبب شده که اکنون بانک‌های دولتی وام ازدواج، کالا و خودرو را متوقف کنند و بانک‌های خصوصی نیز اصلاً دور این وام‌ها نمی‌چرخند چراکه به گفته خودشان صرفه ندارد و فقط دردسر دارد. متأسفانه به گفته یکی از مدیران فعلی بانک‌های دولتی در حوزه وام و معوقات بانکی دولت بزرگ‌ترین بدهکار به سه بانک بزرگ است. این یعنی دادن وام بدون حساب و کتاب به شرکت‌های زیان‌ده یا در حال رکود دولتی که اکنون توان بازپرداخت را ندارند.

اما در همین شرایط بد بانک می‌داند که بدون دادن وام و گرفتن سود در کنار فعالیت عمرانی و مالی نمی‌تواند دوام بیاورد. برای همین بسیاری از بانک‌ها دادن وام کلان و میلیاردی را راحت‌تر انجام می‌دهند، چراکه هم دردسر کمتری دارد و هم سود بیشتری.

برای همین است که شرکت‌های دلالی اکنون به راحتی در حوزه وام گرفتن فعال هستند و شما با داشتن ملک، سند کارخانه و حتی طلا و جواهرات به راحتی در یک هفته تا یک ماه وام 2 تا 20 میلیارد تومانی دریافت کنید. این را شرکت‌های دلال پول برای شما انجام می‌دهند اما با شرایط و سود بسیار بالا که از عهده هر کسی برنمی‌آید.

شرایط وام شرکت‌های دلال چیست؟

به گزارش «جوان» به گفته مسئول پشت خط تلفن شرکت واسطه که تبلیغ وام 2 تا 20 میلیاردی کرده است، پاسخگوی سؤالات ما بود، شرط اخذ وام داشتن سند ملکی با پایان کار است و نرخ سود این وام ۲۷ درصد است. یعنی 5 درصد از نرخ مصوب شورای پول و اعتبار هم بالاتر است.(!)
وی ادامه می‌دهد:‌20 درصد هم سود کارمزد صاحب مصوبه بانکی است که زمان دریافت وامش فرا رسیده است.

فرد پشت خط این شرکت واسط وام، یعنی نوع وام را مضاربه‌ای اعلام می‌کند و می‌گوید: اگر خواهان اقساطی بودن وام باشید دریافت وام با نرخ تنزیل ۲۰ درصد امکان‌پذیر است.
وی مدت بازپرداخت وام را ۳۶ ماهه بیان می‌کند و می‌گوید سهم شرکت از تأمین وام، یک درصد از ۲۰ کارمزد‌ مصوبه است.

مثلاً اگر شما یک میلیارد تومان وام می‌خواهید باید 10 میلیون تومان به شرکت مذکور پرداخت کنید. وی مدت زمان اخذ وام را یک ماه بیان می‌کند و می‌گوید: برای ما فرقی نمی‌کند که چه بانکی باشد هر بانکی که موعد صاحب مصوبه وام برسد چه دولتی و چه خصوصی، وام دریافت می‌شود.

حساب کنید تا 20 میلیارد تومان شما به راحتی با همکاری یک شرکت واسط می‌توانید از شبکه بانکی وام دریافت کنید.

البته باید 27 درصد سود بانک را بپردازید و 20 درصد هم به صاحب مصوبه وام و کارمزد شرکت را بدهید. البته برخی حاضرند این مبالغ را بدهند و وام کلان را بگیرند چراکه می‌دانند کجا با این پول بازی کنند. می‌ماند مردم و جوانان و تولید که باید حالا حالاها به دنبال وام ازدواج و تولید باشند. گفتنی است تسهیلات بیش از یک میلیارد تومان باید با مصوبه هیأت مدیره بانک‌ها تخصیص یابد.
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم