شرم آورترین رابطه امریکا و اسرائیل/ سوزاندن کودکان با فسفر سفید
تل آویو از «گاز سمی عجیبی» علیه فلسطینیان در نوار غزه استفاده می‌کند. در پی استنشاق یک گاز سمی سفید شلیک شده از سوی ارتش اسرائیل ده‌ها نفر دچار خفگی شدند.
 
به نقل از پایگاه خبری شبکه پرس تی‌وی، یک مفسر سیاسی می‌گوید اسرائیل با استفاده از تسلیحات شیمیایی که امریکا در اختیار این رژیم قرار داده است  فلسطینیان را  در نوار محاصره شده غزه هدف قرار می‌دهد.

"گوردون داف" سردبیر ارشد "وترنز تودی" روز یکشنبه (۲۹ تیر، ۲۰ ژوئیه) در گفت و گو با پرس تی وی گفت اقدام واشنگتن در تامین تسلیحات شیمیایی رژیم اسرائیل یکی از شرم آورترین موردها در روابط امریکا با اسرائیل است.

این تحلیلگر با اشاره به این که امریکا مقادیر نامحدودی تسلیحات شیمیایی در اختیار رژیم اسرائیل قرار داده است، تصریح کرد این رژیم با استفاده از بمب‌های حاوی فسفر سفیدی که امریکا آن ر تامین کرده است، شمار زیادی از کودکان فلسطینی را سوزانده است.

این تحلیلگر خاطر نشان کرد امریکا هزینه این تسلیحات را تقبل می‌کند و آشکار است که این اقدام نقض تمامی مفاد مندرج در کنوانسیون‌های ژنو است و امریکا باید در این زمینه پاسخگو باشد.

جنگنده‌های ارتش اسرائیل از ۸ ژوئیه حملات هوایی بی‌امانی علیه نوار غزه انجام داده‌اند ارتش اسرائیل همچنین در ۱۷ ژوئیه تهاجم زمینی علیه این نوار ساحلی را آغاز کرد.

بنابر آخرین گزارش‌ها در حملات اخیر رژیم تل آویو علیه نوار غزه تا کنون حدود ۵۰۰ نفر کشته شده‌اند .بیشتر قربانیان زن و کودک هستند. بیش از ۳ هزار نفر نیز در این حملات زخمی شده‌اند.

"اشرف القدره" سخنگوی وزارت بهداشت غزه در ۱۸ ژوئیه اعلام کرد تل آویو از "گاز سمی عجیبی" علیه فلسطینیان در نوار غزه استفاده می‌کند. وی افزود در پی استنشاق یک گاز سمی سفید شلیک شده از سوی ارتش اسرائیل ده‌ها نفر دچارخفگی شدند.

دکتر اریک فوس، یک پزشک نروژی در غزه نیز در ۱۳ ژوئیه در گفت و گو با پرس تی وی از رژیم اسرائیل به دلیل استفاده از بمب‌های سرطان زا علیه غیر نظامیان فلسطینی انتقاد کرد.

 

 نیروی زمینی ارتش رژیم صهیونیستی در حالی بامداد جمعه وارد غزه شده است که پیش از این جنگده های این رژیم با بمباران شیمیایی شرایط را برای حضور کم هزینه تر برای نظامیان ارتش صهیونیستی فراهم آوردند.

رسانه های خبری تصاویری از ساعات اولیه جنگ زمینی علیه غزه منتشر کردند که نشان می داد ارتش این رژیم برای پیشبرد عملیات زمینی در بیت حانون و منطقه شوکه در رفح از سلاح های شیمیایی استفاده کرده است.

در همین حال هیثم ابو سعید فرستاده کمیساریای بین الملل در حقوق بشر در خاورمیانه و دبیر کل سازمان بین المللی حقوق بشر در سازمان ملل متحد  استفاده ارتش اسراییل از گاز شیمایی موسوم به گاز سفید و همچنین گاز سارین را تایید کرده است.

سلاح شیمیایی موسوم به گاز سفید که از ترکیب فسفر با اکسیژن به دست می آید عبارتند از یک ماده شمعی شفاف و سفید و مایع است که بویی شبیه به بوی سیر دارد و از فسفات ساخته می شود و با اکسیژن که ترکیب می شود به سرعت تولید آتش و دود سفید می کند.

زمانیکه منطقه ای به فسفر سفید آلوده می شود در خاک یا در عمق رودها و دریاها می ماند و حتی بر بدن ماهی ها نفوذ می کند و پوست و گوشت انسان را می سوزاند و فقط از بدن انسان استخوان می ماند.

گاز سارین نیز از گازهای اعصاب صنعتی مشابه حشره کشهای فسفاتی است.

حمله زمینی ارتش اسراییل آمار شهدا و زخمی های فلسطینی را افزایش داده است.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده است در نتیجه حمله زمینی ارتش صهیونیستی تاکنون 37 نفر به شهادت رسیدند بنابراین در نتیجه 11 روز تجاوز به غزه آمار شهدای فلسطینی به 260 نفر رسیده است
-----------------------------------------------------------------------
بخدا دل ادم خون میشه دیشب زیرنویس کرده بود همین دکتر نروژی به اوباما بی شرف گفته بود اگر ادمی انسانی قلب داری یه سر بیا اینجا ببین چه بلایی سر این کودکان دارین میارین تو اشغالی که دم از حقوق بشر میزنی پدر سگ عوضی حقوق بشرتون این حرامزاده ها.ای خدا کی امام زمان میادحق همه شونو بزاریم کف دستشون.خدالعنتتون کنه خدایا یه کاری کن تو رو به حضرت مهدی قسمت میدم خدا