قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

۵ ایده کسب و کار خانگی

پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۲۲ ب.ظ

اگر به دنبال یک ایده کسب و کار جدید خانگی هستید…

کمتر از ۱۰ میلیون تومان دارید؟

نمی خواهید برای شروع کارتان دنبال سرمایه گذار بگردید؟

این اولین تجربه کارآفرینی شماست؟

خلاق هستید؟

به خدمات مشتریان علاقه دارید؟

می خواهید از خانه کارهای خود را اداره کنید؟

به فروش خدمات به جای کالا علاقه دارید؟

اگر پاسخ شما به بیشتر پرسش های بالا مثبت است، ایده های کسب و کار خانگی زیر برای شما مناسب هستند:

ایده کسب و کار خانگی

ایده کسب و کار خانگی

1- مشاور بازاریابی اینترنتی

کسب و کار های کوچک می دانند که دیر یا زود باید پا به محیط مجازی بگذارند، اما فهمیدن و یادگیری نکات مربوط به این کار برای کسب و کار های کوچک چالش بزرگی محسوب می شود. اگر خوره اینترنت هستید و می دانید چطور کسب و کارهای هر کشور می توانند در نتایج جست و جو و شبکه های اجتماعی خوب ظاهر شوند، می توانید ازخانه به کسب و کارهای کوچک و متوسط کمک کنید تا شرکت خود را در محیط اینترنت به دیگران بشناسانند.

۲- طراحی اپلیکیشن های موبایل

تحقیقات نشان می دهند که اپ ها یا مرورگرهای تلفن همراه برای تمام کسب و کار ها ضروری هستند. اما بیش تر این کسب و کار ها تیمی برای برون سپاری ایجاد این اپ ها ندارند. همچنین سازمان های کوچک بودجه کافی برای اجیر کردن یک شرکت بزرگ سازنده این نوع برنامه های موبایل را هم ندارند. یک طراح فریلنسر اپلیکیشن که از خانه کار می کند، می تواند با تخصص در ساخت اپ، برای یکی دو شرکت اپلیکیشن بسازد و به این وسیله مشتریان آینده خود را هم بیابد.

لازم به ذکر است در ایران سایت هایی مثل پونیشا این امکان را برای فریلنسر ها فراهم آورده اند که به راحتی مشتریان خود را پیدا کرده و برای آن ها کار کنند. می توانید روی این نوشته کلیک کنید و در این سایت ثبت نام کنید.

۳- انبارداری و یا ارسال در صنعت تجارت الکترونیک

برای راه اندازی این کسب و کار نیازمند فضایی اضافی در جایی بیرون خانه خود هستید، مثل پارکینگ و … . تجارت الکترونیک کسب و کار بزرگی است که روز به روز در حال رشد و گسترش است. چرا که برای بسیاری از صاحبان کسب و کار که سرمایه اندکی برای شروع دارند و نمی توانند عمده فروشی کنند، گزینه مطلوبی به حساب می آید. اما مشکل اینجاست که بسته بندی و ارسال تمام سفارش هایی که هر روز به این شرکت ها داده می شود می تواند واقعا عذاب آور باشد. بسیاری از فروشگاه های اینترنتی تمایل دارند این وظیفه را به یک شخص ثالث برون سپاری کنند. شخصی که بتواند کار انبارداری موجودی کالا و کارهای ارسال محموله را برای آن ها انجام دهد. خوشبختانه بازار این نوع کسب و کار فعلا دست نخورده است و می توانید این کار را شروع کنید. این کار را می توانید در خانه شروع کنید و زمانی که موفق شدید جای بزرگتری برای آن در نظر بگیرید.

۴- خدمات حسابداری

با اوضاع کنونی اقتصادی، بسیاری از شرکت ها، به خصوص شرکت های پیمانکاری، مجبورند کارکنان اداری را تعدیل کنند. حتی در زمان بهبود اوضاع هم بیشتر آن ها نمی توانند کارمند اداری تمام وقت استخدام کنند. این موضوع فرصتی برای کارآفرینانی به وجود می آورد که می خواهند خدمات حسابداری، منابع انسانی و دیگر خدمات دفتری را برای صاحبان کسب وکار به صورت قراردادی و یا پاره وقت ارائه دهند. تنها با یک لپ تاپ و چند مشتری می توانید کسب و کار خانگی خود را داشته باشید.

۵- مشاور امنیتی کسب وکار

معمولا هر شرکتی یک وبسایت دارد و در آن احتمالا داده هایی از مشتریان ذخیره شده است. علاوه بر این، بسیاری از کسب و کار ها اطلاعات مشتریان از قبیل اطلاعات شخصی، یا حتی شماره کارت آن ها را در کامپیوترهای شرکت ذخیره کرده اند. اگر واقع گرایانه نگاه کنیم، چند شرکت کوچک و متوسط می توانند بگویند که داده هایشان از دست سارقان اطلاعات و هکر ها در امان است؟ بیشتر شرکت های کوچک بودجه کافی برای استخدام متخصص امنیت داده ها را ندارند. اینجاست که کسب و کار خانگی و مشاوره ای امنیت داده به میان می آید. اگر پیش زمینه ای از IT دارید، می توانید به عنوان مشاور به کسب و کار های کوچک کمک کنید امینت داده های خود را افزایش دهند.

***

امیدواریم از این کسب و کارها خوشتان آمده باشد و به نظرتان مفید و سودآور باشند. حتما نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. در آینده فرصت های کسب و کار خانگی بیشتری به شما معرفی خواهیم کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم