قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی
با وجود میلیون ها وبلاگ در اینترنت – و تعدادی که روزانه به این آمار اضافه می شود، به نظر می رسد این روش مانند انجام یک کار غیر ممکن است که از طریق توجه به وبلاگ تان، کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی و به اجرا در آورید. اما واقعاً برای رسیدن به اهداف کاری و بازاریابی اینترنتی حتی در فضای بسیار رقابتی نیز ممکن می باشد.

در اینجا به 9 روش برای جلب توجه بیشتر به وبلاگ تان و ایجاد فضای بازاریابی اینترنتی در کسب و کار آنلاین شما اشاره می کنیم:

  • نوشتن مطالب مناسب و با کیفیت


به نظر ساده می آید اما واقعیت دارد که اگر می خواهید افراد مشتاق به خواندن مطالب شما شوند و مطالب شما را به دوستان خود توصیه کنند تا به وب سایت شما مراجعه نمایند، مطالبی بنویسید که ارزش خواندن داشته باشد. این کار را دوباره، دوباره و دوباره انجام دهید.
  • تعامل با وبلاگ نویسان دیگر


9 نکته وبلاگ نویسی برای بازاریابی اینترنتی کسب و کار آنلاین شما


وبلاگ نویسان زیادی در زمینهء اهداف کاری شما وجود دارد که شما می توانید به جای اینکه آنها را رقیب خود فرض کنید، به آنها به عنوان شرکای بالقوه نگاه کنید. در مورد وبلاگ و مطالب آنها از طریق رسانه های اجتماعی اظهار نظر کنید. خود را جزء حامیان آنها قرار دهید و در این صورت آنها بیشتر پذیرای شما بوده و در صورت لزوم به شما کمک خواهند کرد.

  • از تصاویر خیره کننده استفاده نمایید


بسیاری از افراد مانند اسکنر ها عمل می کنند؛ بدون هیچ مقدمه ای فقط برای اینکه ببینند چه اتفاقی در وبلاگ شما می افتد، دائماً به شما سر می زنند. استفاده از تصاویر خوب یک راه بسیار مناسب برای جلب توجه افراد می باشد.

استفاده از متنهای بسیار طولانی اکثراً موجب دفع کردن بازدیدکنندگان خواهد شد.

  • اضافه کردن فایل های صوتی و تصویری


اضافه کردن اشکال دیگری از رسانه ها و یا استفاده از ترکیبی از آنها سبب جذاب شدن مطالب و نگه داشتن بازدیدکننده خواهد شد. در حالی که هر بازدید کننده سلیقه خاص خود را دارد، ممکن است فردی تمایل خاصی به فیلم و یا فایل های صوتی نداشته و فرد دیگری برای شندیدن آن خود را هلاک کند!

  • مرتبط نگه داشتن مسائل در وبلاگ


در مورد آخرین روند انجام شده در کسب و کار آنلاین تان اظهار نظر کنید و یا در مورد اخبار بازاریابی اینترنتی در زمینهء کارتان مطالبی ارائه نمایید. به عنوان مثال اگر اشخاص در مورد برنامه های تلوزیونی صحبت می کنند، آیا شما می توانید در مورد بازاریابی اینترنتی صحبت کنید؟ سعی کنید با دیدگاه تخصصی به مسائل نگاه کنید.

  • مصاحبه با "اشخاص مشهور"


در حالی که شما قادر به رقابت با "افراد مشهور" در بازار خود نیستید، اما از طریق مصاحبه با چنین افرادی قادر به هدایت ترافیک و افزایش بازدیدکننده در وب سایت تان خواهید شد. دقیقاً وبلاگ شما محل کاملاً مناسبی برای قرار دادن فایل های صوتی و تصویری در این زمینه می باشد.

  • جایزه بدهید


چیزی را پیدا کنید که افراد در بازار و زمینه کاری شما به آن علاقمند هستند و اقدام به برگزاری مسابقه و اهداء همان جایزه ها به آنها نمایید. (هرچه جیزه هدفمندتر باشد، ترافیک وب سایت شما نیز هدفمندتر خواهد بود)

  • ارسال مطالب به دیگر وبلاگ ها به عنوان میهمان


این کار به شما اجازه می دهد که به بازار جدیدی دسترسی پیدا کنید. شخصی که در این بازار حضور دارد، در مورد آن تخصص بیشتری داشته و قابل اعتماد می باشد. همچنین مهر تاییدی بر مطالب شما خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر در مورد "Guest Blogging" و یا ارسال مطالب به وبلاگ های دیگر به صورت میهمان و چگونگی برگزاری "تور وبلاگ" از وبلاگ نیکول دیین دیدن فرمایید nicoleonthenet.com

  • تعامل با خوانندگان


مخاطبان شما در واقع همه چیز شما هستند. هنگامی که آنها دیدگاه های خود را بیان می کنند، شما نیز باید از آنها تشکر کرده و پاسخ آنها را بدهید. آنها را در گفتگوها درگیر کنید، حتی در بخش نظرات سایت خود و یا از طریق ایمیل از آنها استفاده کنید؛ هرگز نسبت به مسائل خوانندگان چشم پوشی نداشته باشید!

تعداد بسیار کمی از وبلاگ نویسان – حتی کسانی که خود را "حرفه ای" می دانند، تمامی این نکات را رعایت می کنند. به همین دلیل است که همیشه در بالای وبلاگ جایی به عنوان room برای اشخاص جدید قرار داده شده – اشخاصی که قادر به انجام کارهایی هستند که دیگران توانایی آن راندارند – اشخاصی مثل شما!!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم