قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

دانلود نرم افزار های کاربردی

يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۱۳ ق.ظ
نرم افزارهای رایگان
 Free Spyware Killer 5.6.5 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید. (جدید)

 Free Wise Password Manager 5.5.7 : یک نرم افزار رایگان برای مدیریت پسوردهای متعدد شما! (جدید)

 Free DVD to MP3 Converter 3.1.3 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید. (جدید)

 Free Password Box 2.5.2 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید. (جدید)

 Free PDF to TIFF Converter 7.2.4 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید. (جدید)

 Free Screencast 4.4.1 : برنامه ایی برای ضبط تصاویر از صفحه نمایش شما (مخصوص تولید برنامه های آموزشی و ...). (جدید)

 Photopus 1.3.0.5 : یک ویرایشگر تصویر رایگان و کم حجم برای شما با پشتیبانی از فایل های تصویری با فرمت های مختلف. (جدید)

 Win Driver Backup 12.2.8 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید. (جدید)

 CollageIt for Mac 3.0.0 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید. (جدید)

 CollageIt 1.9.4 : یک ویرایشگر تصاویر رایگان و کم حجم. (جدید)

 Free VOB to MP4 Converter 5.0.5 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.

 Free PDF to Excel Converter 7.2.2 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.

 Free DVD to iPad Ripper for Mac 4.1.0 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.

 Free MP4 to MP3 Converter 4.1.2 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.

 Power TFS Manager 1.2 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.

 VideoPad Free Video Editing for Mac 3.50 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.

 Netwrix Inactive Users Tracker 3.045.106 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.

 Group Policy Change Reporter 7.510 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.

 File Server Change Reporter 3.326 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.

 Free DVD to YouTube Converter Mac 4.1.0 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.

 Free Disc Burner Platinum 3.5.5 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.

 Free Youtube to WMV Converter 5.1.2 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.

 Free Youtube to AVI Converter 5.1.1 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.

 Free Youtube to 3GP Converter 5.1.1 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.

 Free Codify 1k : با کمک این برنامه هر برنامه و هر فایلی را رمزگذاری کنید.

 Happytime Face Detection 2.0 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.

 SFV Checker 2.01 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.

 UniPDF PDF to Word 1.1 : یک برنامه رایگان برای تبدیل فایل‌های PDF به فایل‌های ورد. البته در خصوص عملکرد این برنامه برای زبان فارسی ضمانتی نیست.

 Free Snowman Screensaver 1.2.1 : یک اسکرین سیور زیبا برای شما. اسکرین سیور مرد برفی.

 CRM Dashboard 9.0.5 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.

 MacX Free MOV Video Converter 4.1.2 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.

 Free Youtube To MP3 Converter 2.8 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.

 Free iPhone Ripper for Mac 4.1.0 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.

 Taskbar Sort Tool 1.1 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.

 Interactive Calendar 1.3 : یک تقویم رایگان و جالب برای سیستم شما.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم