قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

اینترنت 3G و 4G ایرانسل رسما راه‌اندازی شد

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۰۰ ق.ظ
شب گذشته و طی مراسمی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونین این وزارتخانه، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اصحاب رسانه، پروانه ارتقاء شبکه ایرانسل به نسل های بالاتر به مدیرعامل ایرانسل اعطا شد.
ایرانسل تنها اپراتور کشور با پوشش سراسری است که تابحال موفق به اخذ "پروانه ارتقاء شبکه به نسل‌های بالاتر" شده است. پیش از این و در سیزدهم مردادماه، "موافقتنامه ارتقاء پروانه" بین مدیرعامل ایرانسل و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مبادله شده بود و حالا، پس از یک دوره راه‌اندازی آزمایشی، شبکه نسل ۳ و ۴ ایرانسل با اعطای "پروانه ارتقاء شبکه" به صورت رسمی راه اندازی شد.

ایرانسل تجربه‌ای بسیار متفاوت از اینترنت همراه را برای مشترکین خود به ارمغان آورده و مفتخر است به عنوان اپراتور دارای پوشش سراسری شبکه، نسل 3 و 4 اینترنت را بر بستر تلفن همراه به مشترکین خود عرضه کند.

بدین ترتیب، تمامی مشترکین ایرانسل، بدون نیاز به تعویض سیم کارت خود و یا پرداخت هرگونه هزینه راه اندازی یا فعال سازی، یا الزام در خرید بسته‌ای خاص، صرفا با حضور در مناطق تحت پوشش، می‌توانند از کیفیت متمایز این خدمات بهره مند شوند. علامت‌های H، H+ یا 3G و حتی 4G یا LTE روی نمایشگر تلفن همراه نشان می‌دهد که مشترک در شبکه اینترنت پهن باند همراه قرار دارد. هم اکنون خدمات اینترنت در نسل‌های بالاتر، در شهرهای تهران، کرج، مشهد، اهواز، تبریز، رشت، ارومیه، کرمانشاه، همدان، خرم آباد، سنندج، بندرعباس، اراک، اردبیل، قزوین، قم، زنجان، ایلام و اسداباد ارائه شده و به سرعت در حال گسترش است.



با راه اندازی این زیرساخت پیشرفته، ایرانسل این امکان را فراهم کرده تا دامنه گسترده‌ای از خدمات مبتنی بر دیتا، از جمله دولت الکترونیک، پرداخت همراه، بانکداری الکترونیک و غیره به سادگی در اختیار مشترکین قرار گیرد و علاوه بر بهبود تجربه زندگی دیجیتال، منجر به رونق بیشتر در بازار کسب و کار شود.

چرا نسل‌های بالاتر اینترنت همراه؟
برخی از مزایای نسل‌های بالاتر اینترنت همراه عبارتند از:
- انتقال اطلاعات با کیفیت بهتر
- امکان استفاده از گوشی تلفن همراه به دفتر کار سیار
- تبدیل گوشی تلفن به یک باجه بانکی با امکان انجام کلیه عملیات بانکی
- امکان دریافت و مشاهده برنامه‌های تلویزیونی از طریق گوشی تلفن همراه با کیفیت بالا
- امکان توسعه آموزش مجازی در نقاط مختلف کشور بر بستر اینترنت پهن باند
- امکان ارائه محتواهای صوتی متنوع با کیفیت بالا.

تنظیمات لازم برای استفاده از نسل سوم اینترنت
اکثر گوشی‌های استاندارد موجود در بازار ایران بدون نیاز به انجام تنظیمات دستی، قابلیت اتصال به شبکه اینترنت همراه ایرانسل را دارند و مشترکین برای استفاده از خدمات 3G کافیست گزینه مربوط به فعال سازی سرویس (WCDMA یا 3G) را در تلفن همراه خود انتخاب کنند. در صورتی که تلفن همراه مشترک به صورت خودکار به شبکه اینترنت متصل نشد، لازم است تنظیمات به صورت دستی انجام شود.

به عنوان مثال، در گوشی‌هایی با سیستم‌های عامل iOS، اندروید و ویندوز می‌توانید با فعال سازی گزینه‌های 3G/WCDMA در قسمت Cellular Data/ mobile network، از شبکه اینترنت همراه ایرانسل استفاده کنید.
برای دریافت تنظیمات دستی و خودکار به
irancell.ir/internet مراجعه کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم