قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی
کری: جنگ با داعش سال‌ها ادامه خواهد داشت
گروه بین الملل: وزیر خارجه اسراییل از آمادگی تل‌آویو برای حمایت از آمریکا در جنگ علیه داعش خبر داد و هم زمان جان کری گفته است: جنگ با داعش سال‌ها ادامه خواهد داشت.
کری: جنگ با داعش سال‌ها ادامه خواهد داشت
به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، آویگدور لیبرمن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در نشست خود با جان کری، همتای آمریکایی‌اش در واشنگتن عنوان داشت که اسرائیل آماده است تا از آمریکا در جنگ علیه تشکیلات داعش حمایت کند. وی در ادامه مدعی شد: فرقی میان این تشکیلات و جنبش حماس وجود ندارد. لیبرمن عنوان داشت، کسانی که می‌خواهند روند صلح میان اسرائیل و فلسطین پیش برود، باید در وهله اول مانع سیطره گروه‌های تروریستی بر مناطق فلسطینی شود.
وی از کری خواست تا به وزارت خارجه آمریکا دستور دهد تا هشدارها درخصوص سفر به اراضی اشغالی را اصلاح کند.

کری: جنگ با داعش سال‌ها ادامه خواهد داشت

از سوی دیگر وزیر امور خارجه آمریکا گفت: اجرای برخی از بخش‌های استراتژی مقابله با داعش تا سال‌ها به طول می‌انجامد. جان کری، در ادامه نشست از کنگره خواست اجازه استفاده از قدرت نظامی ضد داعش را در صورت لزوم صادر کند. وزیر امور خارجه آمریکا گفت: داعش همان القاعده است و از طریق تبلیغات رسانه‌ای تلاش می کند خود را به عنوان دولت اسلامی معرفی کند.

کری گفت: ما برنامه راهبردی واضح و مشخصی برای شکست دادن داعش داریم. ما باید از ورود نیروهای خارجی به داخل عراق و سوریه جلوگیری کنیم. وی همچنین با اشاره به این که بیش از 50 کشور به منظور مبارزه با داعش با آمریکا متحد شده‌اند، تأکید کرد: باید جلوی تأمین منابع مالی غیرقانونی داعش گرفته شود. وزیر خارجه آمریکا تحکیم و تقویت دولت عراق را راه مبارزه با دولت اسلامی برشمرد و گفت: سیاست اساسی برای مقابله با داعش باید همکاری با نیروهای ائتلاف بین‌المللی باشد. داعش باید شکست داده شود و ما همه اقدامات را برای این ماموریت انجام خواهیم داد.

وی همچنین بر لزوم دستیابی به راه‌حلی دیپلماتیک برای حل بحران سوریه تأکید کرد و گفت آمریکا برای مبارزه با داعش نیروهای زمینی ارتش خود را اعزام نخواهد کرد. کری ادامه داد: ما از هیچ کشوری نمی خواهیم که نقش نظامی در مبارزه با داعش ایفا کند و خود ما نیز به تنهایی وارد جنگ با داعش نمی شویم. وزیر امور خارجه آمریکا تصریح کرد، عربستان نقش مثبتی در تشکیل دولت جدید عراق داشته است.
  • بازرگان

اسرائیل

داعش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم