قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

نکته هایی کوتا ه از همه جا (1)

چهارشنبه, ۳ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۴۳ ب.ظ

آقای رئیس جمهور چرا ، از تابستان ۹۲ تا پاییز ۹۳ پنج نفر را معرفی کردید که همه آن‌ها جزو جریان افراطی و پیوستگی با این جریانات داشتند.

جعفری نماینده مخالف وزیر پیشنهادی علوم: خطاب به وزیر پیشنهادی علوم گفت: آقای وزیر محترم فرزندان شما یکی در مالزی و یکی در اسپانیا و دیگری در کاناداست ظاهرا خیلی از کسانی که شما معرفی می کنید دوست ندارند در ایران زندگی کنند.

حجّت الاسلام سیّدمحمود نبویان نماینده مردم تهران،ری، شمیرانات و اسلامشهر : با اشاره به حضور میلی منفرد، توفیقی، نیلی،دانش آشتیانی و نجفی در فتنه سال88 خاطرنشان کرد: متأسفانه یک نوع تعمد در کار بود که افرادی برای وزارت علوم معرفی شوند که سابقه حضور در اغتشاشات و ایجاد ناآرامی در دانشگاه را داشته باشند، به همین دلیل نمایندگان نتوانستند این افراد را بپذیرند و وارد عمل شدند تا از حقوق مردم به ویژه دانشگاهیان دفاع کنند.

آقای نبویان در ادامه می گوید : متاسفانه دولت روندی را آغاز کرده و سعی می کند افرادی را معرفی کند که حتماً یک ارتباطی با فتنه داشته باشند. مجلس هم خط قرمز خود را فتنه قرار داده، زیرا فتنه گران خیانت های بزرگی به مردم کردند. بیش از سی نفر کشته دادیم، جایگاه بین المللی کشور پایین آمد و باعث شد تحریم های سختی علیه ما اعمال شود و در مجموع خیانت های بزرگی کردند و به مردم دروغ بزرگ گفتند. خب کسی که چنین ویژگی هایی داشته باشد نمی تواند به مردم خدمت کند.

مهدی کوچک زاده  در خصوص انتخاب آقای فرهادی  گفت : چرا آقای روحانی گزینه غیرتخصصی و غیر مرتبط با وزارت علوم را معرفی کرده است این در حالی است که این دو وزارتخانه از هم جدا هستند.

فتنه ۸۸ شرایط سخت و غیرقابل تحملی را فراهم کرد که در ‌‌نهایت دوستداران انقلاب و بصیرت مردم منجر به خلق حماسه ۹ دی شد و حرکت براندازانه دشمنان انقلاب را نقش بر آب کرد.

حضرت امام حسین فرمود: بهترین اعمال بعد از نماز، داخل کردن سرور در قلب مؤمن است به گونه ای که همراه گناه نباشد،

سلامت نیوز:

دندان های خراب بیشتر یعنی قدرت حافظه کمترآنهایی که دندان های سالم تری دارند غالباً حافظه بهتری هم دارند. از دست دادن هر یک از دندان ها به معنای از دست رفتن بخشی از حافظه و توان مغزی است. از این پس می توان با در نظر گرفتن تعداد دندان های خراب هر فرد زمان زوال و اضمحلال حافظه او را پیش بینی کرد.

در آغوش کشیدن دیگران می تواند از بدن در مقابل ویروس های شایع سرماخوردگی محافظت کند.

بغل کردن فارغ از احساس حمایتی که به انسان می دهد در کاهش استرس و جلوگیری از ابتلا به برخی بیماری های عفونی نقش ویژه ای ایفا می کند. در آغوش کشیدن فردی که دوستش داریم، اعم از همسر، دوست پدر و مادر یا هر کسی دیگری علاوه بر آنکه یک منبع عاطفی حمایتی بسیار خوب برای انسان است نشان دهنده رابطه عمیق با دیگران است.حمایتی که به نحوی مؤثر استرس، عصبانیت و اغسردگی ما را می تواند کاهش دهد.


 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم