قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

رابطه سوگلی ناصرالدین شاه و فیس بوک !!!

چهارشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۴۵ ب.ظ


رابطه سوگلی ناصرالدین شاه و فیس بوک !!!

ناصرالدین شاه سوگلی ای داشت که می گفت ازین زن خوشگلتر در زمین نیست. بعد از اینکه ناصرالدین شاه راهی مسافرت شد و به فرنگ رفت و با دیدن لباس بالرین های پطرزبوغ (Petersbourg) که شلوارهای بافته بافته چسبان نازکی بپا می کردند و زیر جامه بسیار کوتاهی به اندازه یک وجب روی آن پوشیده و روی انگشت پا با نوای موزیک می رقصیدند، تازه فهمید زن هایی که در حرم سرای خود دارد در مقابل زن های فرنگ هیچی نیستند.

و به این صورت نیازی در ناصرالدین شاه کاشته شد و به همین منظور بعد از برگشت از فرنگ دستور داد تمام زنان حرم سرا از همان جوراب های نازک سفید رنگ بپا کنند تا یک مقدار شبیه به آن زن های رقاص فرنگ شوند.


یکی از ماهیت های فیس بوک هم همین است. 99 درصد دخترانی که در فیس بوک عکس های شخصی خود را به نمایش می گذارند دارای آرایش هستند و چهره واقعی آنها چیزی نیست که به انتشار می گذارند.

 ازین رو مردانی که با فیس بوک در ارتباط هستند با دیدن این تصاویر احساس نیازی در اون ها کاشته می شود که در پسران مجرد موجب ازدواج دیر هنگام و در مردان متاهل باعث دل زدگی از همسر خود خواهد شد.

پ,ن: متأسفانه ما نیاز های را در خودمون به وجود میاریم که وجود خارجی ندارند و نمی توانیم اون نیاز ها رو پر کنیم و برای همین در زندگی به مشکلات بزرگی بر می خوریم.

  • بازرگان

فیس بوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم