قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی
گروه بین الملل – رجانیوز: درپی حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به منطقه قنیطره ، تعدادی از نیروهای حزب الله شهید شدند.

به گزارش العالم، حزب الله لبنان در بیانیه ای با تایید این خبر اعلام کرد: گروهی از نیروهای مجاهد حزب الله هنگام بازدید از شهر "مزرعه الامل" در منطقه "قنیطره"، هدف حمله موشکی بالگرد دشمن صهیونیستی قرار گرفتند.

حزب الله لبنان تأکید کرد که در این حمله دشمن صهیونیستی، چند تن از نیروهای مجاهد حزب الله به شهادت رسیدند که اسامی آنان پس از اطلاع این موضوع به خانواده هایشان، اعلام می شود.

به گفته منابع خبر، در میان شهدا،"جهاد مغنیه" فرزند عماد مغنیه نیز دیده می شود.

در همین حال شبکه خبری العربیه گزارش داد: منابع اسراییلی حمله هوایی این رژیم به قنیطره سوریه را که در آن 5 نفر از نیروهای حزب الله لبنان کشته شدند تایید کردند.

عدنان غملوش خبرنگار شبکه العربیه در بیروت نیز از شهادت 7 نفر از فرماندهان حزب الله لبنان در جریان این حمله خبر داد. وی گفت شاید نام جهاد مغنیه در میان کشته شدگان حزب الله بارز باشد اما افراد مهمتر از او در این میان کشته شده اند که ابو علی رضا ملقب به ابو علی طباطبایی یکی از مسئولان نظامی بلند پایه حزب الله و محمد عیسی یکی از فرماندهان اطلاعات این جنبش از جمله آنها هستند.

اسامی برخی از شهدا که حزب الله دقایقی پیش اعلام کرد به این شرح است :

1)شهید جهاد عماد مغنیه

2)شهید محمد عیسی

3) شهید علی حسن

4)شهید حسین حسن

5)شهید مهدی الموسوی

6)ابو علی رضا

منابع صهیونیستی: هدف ازعملیات قنیطره، ترور یکی از فرماندهان حزب الله بوده است

در همین حال واحد مرکزی خبر به نقل از کانال 10 تلویزیون رژیم صهوینیستی اعلام کرد: منابع صهیونیستی اعتراف کردند که رژیم صهیونیستی در پشت هجوم قنیطره قرار داشته و هدف، ترور یکی از فرماندهان حزب الله بوده است.

آلون بن دیوید تحلیلگر صهیونیست در مصاحبه با کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: هدف از این هجوم کشتن یکی از مسئولان حزب الله بود. این عملیات حادثه ای بی نظیر بود و در حالی رخ داد که حزب الله سال گذشته معادله جدیدی را در منطقه برقرار و عملا اعلام کرد که واکنش به هرگونه هجوم اسراییل را حق خود می داند.

انهدام سه خودروی زرهی رژیم صهیونیستی در جولان

شبکه العالم نیز در خبری فوری گزارش داد گروههای مقاومت مردمی سوریه پس از اقدام ارتش رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن شماری از اعضای حزب الله لبنان در مزارع الامل در القنیطره سوریه، مواضع صهیونیستها را در مناطق اشغالی هدف قرار دادند و خساراتی به آنها وارد آوردند.

خبرنگار العالم نیز از انهدام 3 خودروی زرهی صهیونیستها در جولان اشغالی خبر داد. در این گزارش آمده است: سرنشینان این خودروهای زرهی صهیونیستها نیز به هلاکت رسیدند.

آماده باش صهیونیست ها در جولان و مزارع شبعا

ارتش صهیونیستی در منطقه جولان و کشتزارهای اشغالی شبعا به حالت آماده باش کامل در آمده است و هواپیماهای جنگنده و شناسایی بدون خلبان آن بر فراز منطقه در حال گشت زنی هوایی هستند.

به گزارش شامگاه یکشنبه ایرنا به نقل ازخبرگزاری ملی لبنان ، این آماده باش بعداز حمله موشکی بالگردهای ارتش صهیونیستی به یک گروه از نیروهای مجاهد حزب الله در منطقه القنیطره سوریه اعلام شده است.

خبرگزاری لبنان تحرکات نیروهای ارتش صهیونیستی در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی و جنوب لبنان را غیرعادی توصیف کرده است.

رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که در شهرک های صهیونیست نشین نزدیک مرزهای لبنان حالتی از ترس و نگرانی حاکم شده و این شهرک ها در آستانه بحران قرار گرفته اند.

این رسانه ها از احتمال پاسخ دردناک حزب الله به این حمله ارتش صهیونیستی خبر داده اند

عکس:«جهاد مغنیه» درکنار پدر، نصرالله و حاج قاسم ( در  تصویر بالا )


  • بازرگان

حزب الله لبنان

شهادت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم