قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

آمریکا تحریم‌ها را لغو می‌کند !!!!

چهارشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۵:۱۳ ب.ظ

اگر روحیه جهاد اقتصادی در حوزه تولید و مصرف شکل بگیرد

اقتصاد مقاومتی چه میزان برای غرب خطرناک است/اگر امریکا بفهمد تمام تحریمها را لغو میکند

دکتر درخشان در گفتگو با مشرق:

اگر این باور به وجود بیاید که کشور وارد محیط جدیدی شده و جهاد اقتصادی در حوزه تولید و در حوزه مصرف و در فضای اقتصاد مقاومتی شکل گرفته است، به شما اطمینان میدهم که امریکا تمام تحریم‌ها را لغو خواهد کرد.
عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به لحاظ ظهور و استقرار، اقتصاد مقطعی نیست، بلکه اقتصادی است که منعکس کننده ویژگی اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی مقابله با سلطه و سلطه گران؛ بنابراین اگر از این دیدگاه تحلیل کنیم، همه سیاست‌ها و برنامه ریزی های اقتصادی ما تغییر می‌کند، لذا باید دید که آیا مقامات پولی، مالی و اقتصادی کشور نیز این حقیقت را می‌پذیرند؟ 

دکتر مسعود درخشان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی مشرق با بیان اینکه اگر مدیران اقتصادی کشور تحریم را مقوله ای دائمی می‌دانند چرا قبلا خود را برای مقابله با این پدیده آماده نکرده‌اند؟ گفت: باید هم اکنون خود را برای پیامدهای آتی تحریم آماده کنیم و فکر کنیم تحریم‌های خارجی ادامه دار خواهد بود.



"خطر واقعی جمهوری اسلامی برای نظام سلطه جهانی این است که از اقتصاد وابسته به نفت فاصله بگیرد."

وی در ادامه با بیان اینکه باید این باور در جامعه و نظام اقتصادی کشور به وجود بیاید که اقتصاد کشور وارد جریان جدیدی شده است، گفت: مقام معظم رهبری از این جریان جدید با عنوان الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت یاد می‌کنند و می‌‌گویند که این الگو سند بالادستی است و همه چیز باید بر این اساس شگل بگیرد.

اقتصاد مقاومتی چه میزان برای غرب خطرناک است/اگر امریکا بفهمد تمام تحریمها را لغو میکندوی توضیح داد: از این رو تصمیم گیران اقتصادی کشور بایستی وارد فضای جدید "فرهنگ اقتصادی"شوند که برای فعالان اقتصادی جامعه این باور ایجاد شود که اقتصاد کشور وارد یک مرحله جدیدی شده است.

درخشان با بیان اینکه اگر این نکته محقق شود و این باور به وجود بیاید که  کشور وارد محیط جدیدی شده و سمت و سوی دیگری گرفته و جهاد اقتصادی در حوزه تولید و در حوزه مصرف و در فضای اقتصاد مقاومتی شکل گرفته است، به شما اطمینان میدهم که امریکا تمام تحریم‌ها را لغو خواهد کرد.

عضو هیات علمی دانشگاه علامه اضافه کرد: خطر واقعی جمهوری اسلامی برای نظام سلطه جهانی این است که اقتصاد کشور سمت و سوی اقتصاد مقاومتی و استقلال واقعی را بگیرد و از اقتصاد وابسته به نفت و اقتصاد مصرفی کلان شهرها که  خود حاصل اقتصاد نفتی است فاصله بگیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه اگر غرب به این نتیجه برسد که نظام اقتصادی جمهوری اسلامی ایران واقعا سمت و سوی اقتصاد مقاومتی گرفته است، بلافاصله تحریمها را لغو خواهد کرد، گفت: زیرا وابستگی اقتصاد ایران به نفت و وابستگی دولت به درآمدهای نفتی و ثمره این دو یعنی رشد انحصارات دولتی و تضعیف بخش خصوصی واقعی در این صورت به اتمام خواهد رسید و لذا غرب می‌داند که تحریم چنین اقتصادی  نمی‌تواند کارا باشد.
  • بازرگان

اقتصاد مقاومتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم