قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

یک مقام امنیتی اطلاعاتی رژیم صهیونیستی مدعی شد که نیروهای نظامی این رژیم گمان می‌کردند خودروهای تحت حمله حامل شبه‌نظامیان رده پایین است و قصدی برای هدف قرار دادن سردار سپاه پاسداران نداشته‌اند.
 یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی که خواست نامش فاش نشود به رویترز گفت "ژنرال ایرانی که در حملات هوایی اسرائیل در سوریه کشته شد، جزو اهداف نبوده و اسرائیل گمان می‌کرد که شبه‌نظامی‌های رده پایین را هدف قرار داده است."

رژیم صهیونیستی به صورت رسمی مسؤولیت انجام این حمله را بر عهده نگرفته‌ است و ظاهرا این اظهارات از بیم واکنش ایران و حزب‌الله به حمله دو روز پیش (یکشنبه) در سوریه مطرح شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا انتظار اقدام تلافی‌جویانه ایران یا حزب‌الله را دارد، گفت: "آنها مصمم به واکنش هستند. ما این را پیش‌بینی می‌کنم اما فکر می‌کنم فرض عقلانی این است که تشدید بیشتر اوضاع به نفع هیچ یک از طرفین نخواهد بود."

سردار سرتیپ پاسدار محمد الله‌دادی، به همراه جهاد فرزند شهید حاج عمران عماد مغنیه، و تنی چند از فرماندهان حزب‌الله در حمله رژیم صهیونیستی به خودروهای‌شان در منطقه القنیطره در جنوب سوریه به شهادت رسیدند.

وی افزود: "ما اطلاعات را دریافت کردیم، خودرو را شناسایی نمودیم، آن را به عنوان یک خودروی دشمن تثبیت کرده و سپس حمله نمودیم. ما این اقدام را یک عملیات تاکتیکی محدود می‌دانستیم."

شهید سردار الله‌دادی به عنوان مستشار نظامی ایران برای کمک به ارتش و ملت سوریه در مبارزه علیه تروریست‌های تکفیری داعش، در این کشور به سر می‌برد.

امروز (سه‌شنبه) سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پیامی به‌مناسبت شهادت سردار سرتیپ پاسدار محمدعلی الله‌دادی تأکید کرده بود: "سپاه همان طور که در صحنه جنگ‌های گذشته لبنان و فلسطین نشان داده است، تا آخر پای فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهد ایستاد و با استمرار و عمق‌بخشی به حمایت‌های خود از مبارزین و مجاهدین مسلمان منطقه، تا حذف کامل این جرثومه فساد از جغرافیای سیاسی منطقه از پا نخواهد نشست. یقیناً این خون‌های نا‌به‌حق ریخته برجستگان و برگزیدگان امت اسلامی، وعده حضرت امام خمینی(ره)را در آزادی قدس شریف، به موعود خود نزدیکتر می‌نماید."


منبع: تسنیم
  • بازرگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم