قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

دانلود کتاب شش ماه پایانی ظهور حضرت حجت (عج)

شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۵:۳۶ ب.ظ
کتاب شش ماه پایانی (تقویم حوادث شش ماهه پیش از ظهور)
کتاب شش ماه پایانی

این روزها حوادث و اتفاقاتی که در گوش و کنار جهان به ویژه در عراق و سوریه و ... در جریان است، باعث شده بسیاری آن‌ها را از جمله حوادث آخر الزمان و نزدیک به ظهور به شمار آورند.

لذا کتاب «شش ماه پایانی» را که با توجه به احادیث ائمه اطهار و پیشگویی معصومین(علیهم الاسلام) به حوادث شش ماه مانده به ظهور پرداخته، را برای عموم قرار دهیم تا با خواندن آن ببینیم آیا واقعاً حوادث رخ داده در عراق و شام و عرستان و سایر ملل اسلامی و غیر اسلامی با حوادث پیش گویی شده مطابقت دارد یا خیر.


این کتاب نوشته مجتی السادة است و توسط آقای محمود مطهری‌نیا به فارسی ترجمه شده است. این کتاب هرگز وقتی برای ظهور تعیین نمی‌کند بلکه حوادثی را که روایات در شش ماه قبل از ظهور بیان کرده‌اند را معرفی می‌کند و شرح می‌دهد.


دریافت کتاب PDF شش ماه پایانی (حجم: 15MB)


دریافت کتاب word شش ماه پایانی (حجم: 200KB)


لینک دوم


نظرات  (۲)

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بنده در سایت بسوی ظهور هم همین لینک دانلود رو دیدم که حذف کرده بودند . ظاهرا با ناشر تماس گرفته بودند و ایشان گفته بودند راضی نیستند و لذا دانلود و ارائه به این شکل حرام است.
از طرفی با خرید این کتاب که قیمت کمی داره و ارزش زیاد، به اینگونه ناشران کمک کنیم تا کارهای جدیدی را تولید کنند.
دوستان یک مشکلی که توی کشور ما هست و عادی شده همینه که برای سرمایه فرهنگی ارزش قائل نیستیم و برداشت بی اجازه اونو حلال میدونیم در حالیکه با این کار باعث از دست رفتن سرمایه ناشران مومن میشیم. بعضا اصل کتاب که کلی هزینه برای چاپش کردن ممکنه بمونه و کسی نخره و ضرر کنن.
بنده زیست شناسی می خونم و یکی از دوستان که دوره دکتری برای فرصت وطالعاتی رفته بود اروپا می گفت اونجا میگن اگه بین کپی رایت ( حق تالیف ونشر و .. ) و قتل مخیر شدید ، قتل انجام بدید خطرش برای جامعه کمتره حالا بنده اینو نمیگم ولی برای زحمات بقیه و اینکه باید از زحماتشون سود ببرن ارزش قائل بشیم. برای ما 5 یا 10 هزار تومان چیزی نیست ولی برای ناشر که چند هزار جلد هر جلد چند هزار تومان هزینه کرده خیلی زیاده.
و من الله التوفیق ( در مورد توفیق هم یه گریز بزنم : حدیثی از پیامبر بزرگوارمون شنیدم به این مضمون که اندکی توفیق بهتر است از عقل بسیار )
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم