قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

این هم نتیجه دیدن ماهواره !!!

دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۲۷ ق.ظ



سوال 1 - هر فردی باید خودش و خانواده اش عقل و شعور داشته باشند که هر چه می بینند روی شان تاثیر نگذارد. من و خانواده ام همه ی شبکه های ماهواره را نگاه می کنیم و هیچ تاثیری روی ما نگذاشته است. این موضوع به جنبه داشتن انسان ها برمی گردد. شما باید روی باطن انسان ها کار کنید نه ظواهر، راهنمایی بفرمایید.
سئوال 2: من مخالف ماهواره هستم ولی همسرم ماهواره می بیند .این موجود شوم درسال هشتاد به اتاق ما آمد آن زمان ما فقط یک اتاق داشتیم و الان دخترم می گوید :آن چیزهایی که نباید در کوچکی می دیدم ،دیده ام. ما خیلی بدبخت هستیم که با چنین کسی زندگی می کنیم. شوهرم به بهانه دیدن اخبار و مطالب عمومی، ماهواره را به خانه آورد ولی الان بیننده ی همه ی کانال های فاسد و ضد اخلاقی آن است. حتی از من می خواهد که مثل آنها رفتار کنم. فقط یک اتاق خواب کوچک داریم که بعضی مواقع خودم را در آن حبس می کنم و به نماز و خواندن قرآن می پردازم. من دلم می خواهم ماهواره را آتش بزنم و بارها با شوهرم دعوا کرده ام که این ام الفساد را جمع کند ولی گوشش بدهکار نیست. دلم بیشتر از خودم به حال دختر معصومم می سوزد. حرفهای شما خیلی به دلم نشست و تصمیم گرفتم که ماهواره را برای هیمشه از زندگی ام حذف کنم. زیرا دختر نه ساله دارم که می خواهم طوری بزرگ بشود که مایه ی افتخارم بشود.

سئوال 3 : شما طوری حرف می زنید که انگار تمام مشکلات جامعه ی ما از ماهواره است.اگر با نگاه نکردن به ماهواره مشکلات حل می شود ما این کار را نمی کنیم. شما ضمانت کنید که مشکل گرانی، ازدواج جوانان و مسکن حل می شود، من هم کاری می کنم که دیگر کسی ماهواره نگاه نکند.
 سئوال 4 : مضرات ماهواره تنها به مضرات ابتذال آنها خلاصه نمی شود. شبکه های مذهبی ماهواره هم با طرح شبهات مذهبی، دارند تیشه به ریشه ی عقاید ما می زند. طوری که برادرم حسرت می خورد که چرا پول خرج کرده و به زیارت امام حسین(ع) رفته است.

پاسخ - در جواب به سوالات بالا باید گفت که این اظهار نظر بوی انکار معاد می دهد.
ایشان می گوید که ماهواره روی انسان تاثیر نمی گذارد، مگر عالم تمام شده است ،بخش اصلی عالم بعد از مرگ است.
سوره عنکبوت آیه 64 (ان الدار آلاخرة) بیانگر این موضوع است.
اگر خدا و دین گناه را بر من و شما حرام کرده است، از باب محبت خداست.
آیت الله مجتبی تهرانی می فرمود :از باب محبت و غیرت خداست که حرام ها را بر ما حرام کرده است.
اگر بچه ی شما بخواهد بجای اسباب بازی با آشغال ها بازی کند آیا شما اجازه می دهید ؟
 آیا می گویید که بچه باید خودش جنبه داشته باشد؟ خیر، چون بچه هنوز به آن جنبه نرسیده است .
پس چون ما هنوز به مرحله ی شعور آخرتی نرسیده ایم و شعور باطنی نداریم، کارهایی که ظاهرش خیلی زیباست و با کلاس است اما باطنش دردناک است برای ما مشخص نیست. لذا دین به ما فرموده است که حرام است.
مثلا انسان به جایی می رود که دود و آلودگی است ولی نمی تواند بگویید که انسان باید جنبه داشته باشد زیرا تاثیر آلودگی روی ریه و دستگاه تنفسی انسان غیرارادی است.
اگر ایشان توجه کنند می بینند که با دیدن برنامه های ماهواره حال نمازش عوض شده است، نگاهش نسبت به دعا، قرآن و روضه عوض شده، نگاهش نسبت به معنویت و عالم آخرت عوض شده است.
 ایشان احتمال نمی دهد که نسل سوم و چهارمش نسبت به دین کم قید بشوند؟
آیا از همه ی اینها خبر دارد؟ آیا ایشان باطن خودش، آخرت و نسل های بعدی را چک کرده است که آسیب ندیده اند؟
شاید ماهواره منافعی داشته باشد مثل کسب اطلاعات ولی قطعا ضررش از نفعش بیشتر است هم برای خودمان، هم برای نسل مان و برای آخرت مان.
ایشان می توانند در مورد ماهواره مشاوره کنند. زیرا اثرات ماهواره بخاطر بی جنبگی نیست بلکه آثار طبیعی است.
وقتی کسی در آتش برود قطعا می سوزد چه انسان با جنبه باشد چه بی جنبه .
با جنبه ترین انسان ها مامورین آتش نشانی هستند ولی در بعضی مواقع در آتش جان خودشان را از دست می دهند .
بعضی از آتش ها با لباس ایمنی هم انسان را می سوزاند. با داشتن تمام لباس های ایمنی دنیا باز آتش ماهواره انسان را می سوزاند.
 آیه 6 سوره تحریم هم این موضوع را یاد آور می شود. آتش روز قیامت که از اعمال ما می سوزد آنقدر شعله ور است که برایش افراد با جنبه و بی جنبه فرقی نمی کند. و همه را می سوزاند.
منبع :
سخنان حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری در برنامه سمت خدا مورخ 6 شهریور 1392

نظرات  (۱)

لطفا یکنفر هم برود آقای روحانی را قانع کند تا این همه برای آزادسازی ماهواره سخنرانی نکند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم