قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

خاکشیر : طلای موجود در خانه !!!

يكشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۵۲ ق.ظ


1- بر اساس طب سنتی ، بواسیر که معمولا نوعی سوء مزاج ارثی به شمار می رود اغلب با داروهای پاک کننده خون و معجون و هلیله ها درمان می شود . خاکشیر یک از بهترین پاک کننده های خون در این باب و دیگر موارد سوء مزاج است .

2- کودکانی که زیاد مستعد به ورم لوزتین باشند خیلی بندرت اتفاق می افتد که با خوردن خاکشیر دچار تورم لوزه گردند . حتی اگر ورم در بدو بروز بوده باشد و لوزه ها چرک نکرده باشند کوبیده ی خاکشیر می تواند موثر واقع شود .

3- واریس یکی از عوارض سوء مزاج ارثی است که تا کنون برای آن هیج دارویی یافت نشده است . در آغز بیماری می توان آن را به طور کلی درمان کرد . ولی چنانچه بیماری بسیار پیشرفت کرده باشد آنرا تخفیف کلی داده و مانع پیشرفت آن خواهد گردید . (قابل توجه معلمان – پرستاران و ماموران راهنمایی و رانندگی )

4- اگزما (سودای جلدی ) که هنوز داروی قطعی برای آن نیافته اند اغلب با تصفیه ی مزاج ، استفاده از معجون ها و هلیله ها و نظیر آن بهبود یافته و بویژه خاکشر غالبا نتایج خوب در درمان حاصل می گردد .

5- شوره ی سر که یکی از عوارض و اشکال سوء مزاج است اغلب با خوردن خاکشیر بهبود می یابد .

6- گاه سوء مزاج باعث ریزش مو می شود که با خوردن خاکشیر ، مقل ارزق و هلیله ها این عارضه برطرف می شود .

7- برخی اوقات در بن موهای سر احساس خارش می نماییم که علت آن نیز سوء مزاج است . این ناراحتی با صرف معجونهایی از انواع هلیله ، مقل ازرق و خاکشیر بهبود می یابد .

8- افرادی که بدنی لاغر و خشک و بدن رطوبت دارند و پوست آنها به خشکی و زبری می گراید با خوردن خاکشیر بهبود زیادی می یابند . مخوصا اگر مدت مدیدی استفاده نمایند پوست بدنشان نرم شده و قشری از چربی زیر پوست آنها جمع می شود . چنانچه هماهنگ با این دستور ، از معجونهای انواع هلیله نیز استفاده کنند این منظور بهتر حاصل می شود .

9-خاکشیر بهترین دارو برای ضعف معده به علت سوء مزاج سرد (سودا) می باشد .

نشانه های سوء مزاج سرد : خشکی دهان –کم میلی به آب –بدگواری طعام-بی میلی به خوراک-نفخ شکم –بروز برخی درد ها در معده –ضعف و لاغری .

10- خاکشیر یکی از بهترین داروهای درمان یبوست سوداوی و یبوست عصبی روده می باشد .

نشانه های این یبوست : تکه تکه خارج شدن مدفوع است . حتی با فشار نیز روده ها کاملا باز و تخلیه نمی شوند . و مقداری از مدفوع در روده باقی می ماند و در نتیجه سموم و عوارض مختلفی را موجب می شود . متاسفانه اغلب مردم این مشکل را دارند .

11- سالخوردگان بدنشان کم آب و خشک شده و به همین نسبت روده هایشان نیز خشک و کم آب می شود و در نتیجه کمتر ترشح میکند واین سببی برای یبوست آنان است . در این مورد بهترین داروی طبیعی خاکشیر است که بایدآانرا کوبیده داخل استکان قند داغ کرده بنوشند .

باید متذکر شوم که نزد این گونه کهنسالان ، استفاده از حبهای ملین و مسهل زیان آور است . زیرا مانده ی رطوبت آنان را کشیده و از میان برده و موجب خطر مرگ می شود . متاسفانه پزشکی امروزی هیچ اطلاعی در این زمینه ندارد .

12- در کودکانی که دچار یبوست و درد دل شده و جوشهایی در بدنشان پیدا می شود . اگر روزی یک قاشق چایی خوری خاکشیر را کوبیده و در قند داغ ریخته و به آنها بنوشانند رفته رفته لینتی در مزاج آنها پیدا شده و رفع دل درد و بر طرف شدن بثورات آنها خواهد شد .

13- خاکشیر ضعف قوای جنسی را در مردان و زنان چنانچه سبب آن از سودا باشد را برطرف کرده و توانایی و قوت می بخشد – به قول اساتید طب سنتی : خاکشیر بهار جوانی را طولانی تر می کند .

14- خاکشیر ترشحات رحمی (سیلان ابیض) که ناشی از سودا باشد به تدریج برطرف می کند .

15- از جمله عوارض سوداوی ، ضعف کبد و بروز بواسیر است . که گاه با خونریزی های پی در پی ظاهر می شود . به مرور شخص را ضعیف و ناتوان می کند . در این صورت ممکن است است مقعد هم ست شده و بیرون آید . در چنین حالتی بهترین دارو خاکشیر است که بدن را اصلاح نموده و کم کم مانع خونریزی می شود . البته هر چند ماه یکبار از بواسیر خون غلیظی که حاوی سموم بدن است دفع شده و پس از یکی دو روز به خودی خود خونریزی بند خواهد آمد و به تدریج رفع سستی و خروج مقعد نیز خواهد شد .
  • بازرگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم