قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

جراحی تومور 7 کیلیویی مرد ماداسگاکاری + تصاویر

سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۵۷ ب.ظ
جراحی تومور

جراحی تومور بزرگی که در گردن یک مرد ماداگاسکاری جا خوش کرده بود 12 ساعت طول کشید. تصاویر این مرد را قبل و بعد از عمل جراحی عجیب و البته سخت تومور را مشاهده می کنید.


تومور 7 کیلیویی مردی اهل ماداگاسکار زمانی شروع به رشد کرد که او 20 ساله بود و با برجستگی روی گونه ی چپ او خود را نشان داد و کم کم به سمت گردن مرد رشد کرد و سرانجام تبدیل به یک تومور غول پیکر شد.

تومور 7 کیلویی

 

40 سال بود که سامبانی با این تومور بزرگ زندگی می کرد. توموری که دو برابر وزن سر او را داشت اما بعد از سه روز آزمایش و عکس برداری و آماده سازی برای جراحی زیر تیغ رفت و به مدت 12 ساعت در اتاق عمل ماند تا از شر این تومور نجات یابد.

تومور 7 کیلویی

 

این مرد توسط گروه پزشکی که به طور خیر خواهانه در کشتی به نام کشتی مهربانی فعالیت می کنند مورد عمل جراحی قرار گرفت . پزشکان جراح دوبرابر زمان پیش بینی شده در اتاق عمل ماندند و بعد از یک جراحی سخت و طولانی این تومور 7.46 کیلوگرمی را از گردن او خارج کردند.

جراحی تومور 7 کیلویی

 جراحی تومور 7 کیلویی

  • بازرگان

نظرات  (۱)

  • دکتر افشار جراح بینی
  • خیلی خوب بود ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    پخش زنده حرم