قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

توی تاکسی نشسته "بودیم،نـاگها ن... "

شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۵۱ ب.ظ
افسران - توی تاکسی نشسته "بودیم،نـاگها ن... "

امروز غروب تو تاکسی نشسته بودیم.کمی که رفتیم ناگهان آقای راننده ظبط ماشین رو روشن کرد و یه ترانه که غنا از سر و کولش میبارید پخش کرد.منم بهش محترمانه گفتم (آقای راننده این آهنگ مناسب نیست).ایشون هم که نسبتا جوون بودن یه لبخند ملیحی زد و آهنگ رو خاموش کرد و رادیو رو روشن کرد.
یه وقت دیدیم آهنگی که رادیو پخش میکنه دست کمی از آهنگی که خودش گذاشته بود نداره.یهو دیدم راننده داره قهقهه میزه از خنده.عقب هم یه آقای میانسال با یه خانم و یه دختر خانم جوون که به نظر همسر و دخترش بودند و حجاب مناسبی نداشتند نشسته بودند.عقبی ها هم زدن زیر خنده.راننده گفت( ببین رادیو هم داره این مدلی پخش میکنه پس اون چیزی که من گذاشته بودم مشکلی نداشت «برادر»).
منم گفتم( ربطی نداره.صدا و سیما که مرجع تقلید ما نیست.بعضی از چیزایی که از رادیو و تلوزیون پخش میشه مورد پسند خدا نیست.)
آقایی که عقب نشسته بود با یه لحن تمسخر آمیز گفت:(شما نماینده خدا هستید؟شما مرجع تقلید هستید؟ما تا حالا آیت الله بیست و چند ساله ندیده بودیم.حاج آقا از زیارتتون مشعوف و خجسته شدم)بازم زن و بچه ش و راننده خندیدند.بعدش راننده با یه لحن خاص گفت:(ببین این آهنگی که رادیو پخش میکنه اول از وزارت ارشاد جمهوری اسلامی مجوز میگیره بعد توی رادیو تلوزیون جمهوری اسلامی مجوز میگیره.حتما توی ارشاد و رادیو اونا آخوند دارن.اگه مشکل داشت جلوش رو میگرفتند.شما کاسه داغتر از آش نشو).
عقبیه گفت:(این ها همشون آخوند و آخوندزاده اند و خودشون رو هم قبول ندارن.یه مشت تندرو دوروبرمون رو گرفتن.اصلا مگه ترانه چه عیبی داره؟)راننده گفت:(شما تندرو هستید.این آهنگ رادیو از آهنگی که من گذاشته بودم به قول شما مطربانه تره.البته همین که از رادیو پخش میشه یعنی نه این مشکل داره نه اونی که من گذاشته بودم)من گفتم:(آقای عزیز اینها هردوشون مجاز شرعی نیستند و گوش کردن بهشون حرامه و چون از صداسیما پخش میشه دلیل بر مجوز شرعیش نمیشه.توی ارشاد و صداسیما هم مرجع تقلید ننشسته که به این ها مجوز بده.مجوزها بیشتر سلیقه ایه.مطمئن باشید اگه امام زمان تو ماشین شما بشینه هیچکدوم این آهنگا رو گوش نمیده)
من به اونجایی که میخواستم رسیدم و پیاده شدم.اما پیش خودم فک کردم وقتی صداسیمای ما برخی از تولیداتش شرعی نیست،چطور کسی که آشنایی زیادی با دین و اسلام و احکام نداره،مقید باشه به دستتوراتش؟آیا اینکار رسانه های ما مصداق حرام خدا را حلال کردن و اشاعه گناه نیست؟وقتی طرف به من با اطمینان میگه (صداوسیمای جمهوری اسلامی پخش میکنه پس حلاله)،اونوقت جواب من رو میپذیره؟آیا اگه ما جاش بودیم،طرف مقابل رو متهم به تندروی و بدعت نمی کردیم؟چرا باید رسانه ما قبح گناه رو بشکنه؟؟؟

  • بازرگان

موسیقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم