قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی
در طول هر روز هزاران فکر به ذهن ما می‌ رسد که نیمی از آن ‌ها افکار منفی هستند. این افکار تاثیر مستقیم بر نوع احساس و رفتار ما دارند.

افکار و تصاویر ذهنی به مثابه اسب چابکی هستند که اگر رام و مهار نشوند به هر جائی سر می ‌کشد و این حرکت کنترل‌ نشده آن بعضاً سبب ایجاد عوارض جسمی و روحی در زندگی انسان می‌ شود، در حالی ‌که با یادگیری نحوه کنترل و هدایت آن در مسیری هدف ‌دار، به ابزار قدرتمندی برای رسیدن به اهداف تبدیل می گردد.

این تصاویر علاوه بر تأثیر بر حالات روانی، بر عملکرد فیزیولژیک بدن نیز مؤثرند چون هر فکری که به ذهن می‌ رسد، تفاسیر و تجارب مربوط به آن بلافاصله سبب فعال شدن مراکز عصبی در مغز و ارسال پیام متناسب با آن به تمامی اعضای بدن شده و جسم نیز مطابق با آن واکنش نشان می ‌دهد. ساده‌ ترین مثال در این رابطه تداعی تصویر و فکر میوه ‌های ترش مزه نظیر لیموست که بلافاصله باعث ازدیاد ترشح بزاق در دهان می‌ گردد.
اما توانائی تصاویر ذهنی بسیار فراتر از اثرگذاری بر پاسخ‌ های جسمی است تا آنجا که حتی می ‌تواند بر وقایع عالم خارج موثر واقع شده و مسیر آنها را تغییر دهد. از آنجا که تصمیم‌ گیری و انتخاب هدف در «ذهن خوداگاه» ما به انجام می‌ رسد، افکار مربوط به آن بلافاصله مغز را به فعالیت وا می‌ دارد.
گروه وسیعی از بیماری ‌ها شامل دردهای مفصلی، سندروم خستگی مزمن، فشار خون، بیماری ‌های قلبی‌_عروقی، دردهای مزمن، ناباروری، سردردهای میگرنی، دیابت، سندروم پیش از قاعدگی(PMS) و بیماری‌ های دستگاه گوارش، تحت تاثیر تجسم هدایت ‌شده و ایجاد باور به بهبودی در بیمار، درمان پذیرند.
حتی در موارد ابتلاء به ایدز و سرطان نیز با افزایش فعالیت سیستم ایمنی می ‌توان به بالا بردن توان مقابله و کاهش علائم کمک کرد. گرچه گزارشاتی از فروپاشی و ناپدید شدن توده ‌های بدخیم پس از تصویرسازی ذهنی فردی یا گروهی در مورد انهدام تومورهای سرطانی نیز در دست است.
به‌ عنوان نمونه، چند سال قبل یک پسربچه آمریکائی به سرطان وخیم مغزی مبتلا شد. والدین او که نمی‌ خواستند نظریه پزشکان مبنی بر لاعلاج بودن بیماری پسرشان را بپذیرند او را به کلینیکی بردند که به موجب نوآوری ‌هایش در پزشکی شهرت داشت. پزشکان آن مرکز با تفهیم اثر ذهن در درمان بیماری به آن پسربچه از او خواستند به هر شکلی که می ‌خواهد بیماری ‌اش را نابود کند. وی نیز نوعی بازی خیالی را در ذهنش ترتیب داد: سفینه‌ های فضائی دور سرش می ‌چرخیدند و به غده که آن‌ را «گنده خاکستری» می‌ نامید شلیک می کردند. قرار شد او روزی چند ساعت به بازی بپردازد. بعد از گذشت چند ماه پسر به پدرش گفت: «امروز که سوار سفینه شدم و در مغزم جستجو کردم اثری از غده ندیدم.» جالب اینکه تصویربرداری از مغز نشان داد هیچ اثری از آن غده نیست و سلول‌ های سرطانی بدون به‌ جاگذاشتن کوچکترین اثری ناپدید شده‌ اند.
ملاحظه می‌ شود که ذهن اثر قدرتمندی در شفای بیماری ‌ها دارد و به قول خانم لوئیز هی: «ذهن انسان کلید سلامت اوست». او که خود مبتلا به بیماری سرطان وخیم بود توانسته با همین روش بیماری ‌اش را درمان کند. این نویدی است برای بیماران و آن دسته از مبتلایانی که در آستانه ناامیدی قرار دارند. باشد که با به‌ کارگیری توانمندی عظیم ذهن، گام مؤثری در بازیابی سلامتی و بهبود بیماری‌ شان بردارند.
  • بازرگان

افسردگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم