قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

روزانه این مقدار آجیل مصرف کنید !!!

جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۳۲ ب.ظ
اولین تنقلات مفیدی که در ایام نوروز استفاده می‌شود آجیل‌ها هستند که مطالعات نشان می‌دهند آجیل فواید زیادی برای بدن دارد.
شهرام آگاه فوق تخصص گوارش و کبد گفت: در ایام تعطیلات نوروز در طی دید و بازدید‌ها عادت‌های غذایی تغییر می‌کند به محض اینکه در این دید و بازدید‌ها انواعی از شیرینی جات، میوه‌ها و آجیل‌ها مصرف می‌شوند که این‌ها تنقلات شایعی هستند که در طول این زمان مورد استفاده قرار می‌گیرند و نکتهٔ مهم این است که برخی از تنقلات مفید و مضر هستند که باید به این موضوع حتما توجه کند. 

وی افزود: اولین تنقلات مفیدی که استفاده می‌شوند آجیل‌ها هستند که مطالعه نشان می‌دهد آجیل فواید زیادی دارد و خوشبختانه آجیل‌هایی که در کشور ما استفاده می‌شود در شهرهای مختلف مرسوم هستند که برخی از آن‌ها شیرینی و برخی دیگر شور یا نمک زده هستند و اغلب این‌ها از مواد مفیدی تشکیل شده‌اند اما توجه به یک یا دو نکته در رابطه با آن‌ها مهم است که یکی از این موارد آجیل‌هایی با دانه‌های مختلف مثل پسته، بادام، فندوق و تخمه هستند که ویتامین زیاد را به بدن می‌رساند. 

آگاه اظهار داشت: مطالعات نشان می‌دهند که بسیاری از این مواد شانس بهبودی سرطان را در افراد افزایش می‌دهد اما نکته‌ای مهم در رابطه با مصرف این آجیل‌ها نمکی بودن آن‌ها است و این نمک زیادی که در آجیل‌ها وجود دارد نه تنها فایده‌ای ندارد بلکه می‌تواند مضر باشد. 

وی تصریح کرد: میوه‌ها فواید بسیار زیادی دارند که هم دارای فیبر و ویتامین‌ها هستند که برخی از انواع آن‌ها رفلاکس معده را بد‌تر می‌کنند و برخی بیمارانی که نفخ و سوءهاضمه دارند امکانش است که دچار دل درد شدید شود که آن‌ها باید استفادهٔ میوه‌ها را قطع کنند و یا با پزشک مشورت کنند که از کدام میوه‌ را مصرف کنند. 

فوق تخصص گوارش و کبد اذعان داشت: بیشترین مواد خوراکی‌ که در ایام نوروز مصرف می‌شود شیرینی‌ها هستند شیرینی‌ها چند نوع ضرر دارند که یکی از ضررات آن دارا بودن کالری زیاد که باعث چاقی می‌شوند و دوم اینکه دارای قند زیادی هستند که به طور حاد ممکن است در واقع نیاز فرد را برطرف کنند اما بعد از آنکه مصرف شدند امکان آن را دارند که اشتهای کاذب را ایجاد کنند. 
وی در پایان در رابطه با مقدار مصرف روزانهٔ آجیل و میوه بیان کرد: مصرف آجیل به طور روزانه برای فرد ۵ الی ۶ دانه است و میوه به طور سه نوبت توصیه می‌شود. 


  • بازرگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم