قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

انصارالله: با قدرت پاسخ می‌دهیم !!!

شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۱۸ ق.ظ

در مقابل «علی العماد» عضو ارشد جنبش انصارالله به شبکه سی‌ان‌ان گفته است که مردم یمن با قدرت به تجاوز خارجی پاسخ می‌دهند.

وی در این مورد گفت: «این تجاوزی آشکار است و ما با آن مقابله به مثل می‌کنیم. اقدام سعودی‌ها تمام مردم یمن را متحد کرده و آل سعود بهای این اقدام را خواهد پرداخت.

آقای عماد همچنین گفت بعید است عربستان اقدام به اعزام نیروی زمینی کند، اما در صورتی که دست به چنین کاری بزند، قطعا شکست خواهد خورد.

همچنین پایگاه خبری «اسپوتنیک» روسیه به نقل از منابعی در قبایل یمنی گزارش داد که هزاران نفر از اعضای جنبش انصار‌الله در استان صعده در طول مرز عربستان سعودی مستقر شده‌اند.

این منبع در انصارالله گفته است که جنبش انصارالله در حال ارزیابی احتمال  مقابله به مثل با عربستان سعودی است.

همچنین محمد البخیتی عضو انصارالله به اسوپتنیک گفته است که عملیات نظامی عربستان «اعلام جنگ به مردم یمن است.»

به گفته بخیتی، انصارالله از تمام ابزارهای ممکن برای پاسخ به تجاوز عربستان، استفاده خواهد کرد.

در همین حال، «احمد حامد» رئیس هیئت اطلاع‌رسانی جنبش انصارالله در گفت‌وگو با اسپوتنیک اعلام کرد که نیروهای یمنی به نیروهای عربستانی که در خاک خود و در مرز با یمن مستقر شده‌اند، اجازه نخواهد داد، وارد خاک یمن شوند.

وی هر گونه ورود نیروهای سعودی به خاک یمن را به ضرر این کشور دانست و اعلام کرد: این اقدام به سود ارتش عربستان نخواهد بود و به آنان اجازه داده نخواهد شد» که وارد یمن شوند.

این عضو هیئت اطلاع‌رسانی انصارالله با اشاره به مردم یمن گفت: مردم حساسیت زیادی به نیروهای خارجی دارند اگر وارد خاکشان شود.

در همین حال پایگاه خبری رزونامه ملیت ترکیه نوشت : در عملیان هوایی دیشب علیه صنعا پایگاه هوایی دیلمی در این شهر نیز مورد هدف قررار گرفت اما ۴ فروند هواپیما متجاوز بر اثر آتش ضدهوایی مستقر در این پایگاه ساقط شد.

عربستان سعودی که آگوست ۲۰۰۹ برای مقابله با جنبش انصارالله به صورت مستقیم وارد جنگ یمن شد، در نهایت مجبور شد خاک یمن را ترک کند.

انصار الله در نتیجه ان جنگ توانسته بود حتی بررخی از مناطق مرزی عربستان را به تصرف خود دربیاورد. حال باید دید حکومت سعودی توانایی جنگ زمینی به با ارتش و نیروهای انصارالله یمن را دارد و یا آنکه مصر و پاکستان به نیابت از آل سعود جنگ زمینی را آغاز می کند.

البته به عقیده کارشناسان در دو حالت (حضور مستقیم زمینی عربستان در خاک یمن و یا حضور دیگر کشورها) پیروزی با انصارالله ، ارتش یمن و عشایر این کشور خواهد بود.

  • بازرگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم