قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی
با توجه به حضور در ایام نوروز و انجام مسافرت های نوروزی، این خطر که مسافران نوروزی در دام کی لاگرها بیفتند و یا اطلاعات بانکی آنها به سرقت رود وجود دارد.
تعطیلی بانک ها در ایام نوروز باعث می شود اکثر عملیات بانکی از طریق بانکداری الکترونیک و اینترنت بانک و کارت های بانکی انجام شود. امکانی که راحتی و آسایش هموطنان عزیز را فراهم می کند. تنها راه استفاده از این ابزار متصل شدن به اینترنت می باشد که اکثر گوشی های تلفن همراه و تبلت ها و لب تاپ ها قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای را دارند.
سرپرست اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا با اشاره به امنیت اطلاعات در هنگام اتصال به اینترنت گفت: تجهیزات الکترونیکی که از طریق وای فای باز و رایگان ارائه شده در مکان های عمومی به اینترنت متصل می شوند به علت نبود رمزهای عبور مناسب و جداگانه فاقد امنیت لازم برای انجام کارهای مهم و ضروری می باشند.
سرهنگ دوم علیرضا آذردرخش با بیان اینکه برخی مسافران نوروزی نیز  برای انجام عملیات بانکی به کافی نت ها مراجعه می کنند، گفت: مسافران نوروزی که از کافی نت ها برای کارهای اینترنتی خود بهره می برند مراقب باشند تا در دام کی لاگرهای سخت افزاری و نرم افزاری گرفتار نشوند.
وی یکی از مهمترین راه های سرقت اطلاعات را از طریق کی لاگر ها دانست و گفت: کیلاگر ها ابزاری جاسوسی هستند که برای سرقت اطلاعات وارد شده از طریق کیبورد به دو صورت سخت افزاری و نرم افزاری طراحی شده اند. نوع سخت افزاری به عنوان رابطی بین کیس و کیبورد قرار می گیرد و تمامی اطلاعاتی که از طریق کیبورد وارد می شود را در حافظه خود ذخیره می کند.
این مقام مسئول ادامه داد: در هنگام مراجعه به کافی نت حتما سیستمی را که استفاده می کنید مراقب باشید سخت افزارهای کی لاگر نصب نشده باشد در این مورد می توانید با بررسی وضعیت دریافت و ارسال اطلاعات سیستم مطمئن گردید که کیلاگر نرم افزاری روی سیستم نصب نشده باشد.
سرهنگ آذردرخش تاکیدکرد: مسافران نوروزی هنگام تبادل اطلاعات مالی و مهم خود در کافی نت ها حتما از صفحه کلیدهای مجازی استفاده نمایند و رمزهای بانکی خود را با این صفحات وارد نمایند. یا در فایل دیگری تایپ نموده و سپس کپی نمایند. همچنین دقت نمایند تنظیمات مرورگرها در خصوص ذخیره نام و حساب کاربری و رمزهای ورودی را غیر فعال نمایند.
سرپرست اداره پیشگیری از جرائم سایبری همچنین با بیان اینکه زمان و مکان مراجعه به کافی نت ها را در طول سفر یادداشت کنید، گفت: این امر می تواند در صورت وقوع جرمی یا هک حساب های کاربری شما پلیس را کمک نمائید تا محل سرقت اطلاعات شما را راحت تر پیدا نماید. لذا در طول مسافرت به هر کافی نتی که مراجعه می کنید آدرس و زمان آن را یادداشت کنید.
در انتها در صورت مواجهه با موارد مشکوک گزارشات خود را در سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir ثبت گزارشات مردمی به ما اطلاع رسانی نمایند.
منبع:  سایت پلیس فتا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم