قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

 محمد جواد ظریف روز دوشنبه (29 تیر) در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: کسانی که پس از توافق در وین همچنان از کاربرد زور سخن می گویند، ظرفیت و توانایی لازم برای مدیریت ، پیشبرد و تثبیت دیپلماسی را ندارند.

اظهارات ظریف پس از آن منتشر شد که وزیر دفاع امریکا بار دیگر ایران را به استفاده از گزینه نظامی تهدید کرد.

اشتون کارتر، وزیر دفاع امریکا ، روز یکشنبه (28 تیر) در آغاز سفر خود به اراضی اشغالی فلسطین، عربستان و اردن گفت: در صورتی که توسل به گزینه نظامی ضروری به نظر برسد، توافق هسته‌ای میان ایران و گروه 1+5  مانع استفاده واشنگتن از گزینه نظامی علیه جمهوری اسلامی نمی‌شود.

وزیر خارجه ایران همچنین گفت: «در شرایطی که جهان، توافق هفتۀ گذشته‌ در وین را پیروزی دیپلماسی بر جنگ و خشونت قلمداد کرد، متاسفانه هنوز کسانی هستند که از کاربرد غیر قانونی و نامشروع زور برای دستیابی به مقاصد توهم آمیز خود سخن می‌گویند و اصرار بیهوده بر حفظ یک گزینه از پیش ناکار آمد دارند.»

zariftah

ظریف افزود:  به نظر می رسد این افراد توان درک این موضوع را ندارند که کاربرد زور برای تجاوز به حقوق دیگران یک گزینه نیست بلکه یک وسوسه خطرناک و نابخردانه است که معمولا از سوی کسانی مطرح می شود که فاقد ظرفیت و توانایی لازم برای مدیریت، پیشبرد و تثبیت دیپلماسی هستند.

ایران و کشورهای گروه 1+5 شامل امریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه و چین به علاوه آلمان، 23 تیر 1394 پس از 18 روز مذاکرات فشرده در وین، پایتخت اتریش، از دستیابی به یک جمع‌بندی در مذاکرات هسته‌ای خبر دادند.

طبق «برنامه جامع اقدام مشترک» (برجام)، سازمان ملل ایران را به عنوان یک قدرت هسته‌ای به رسمیت می‌شناسد و این کشور به برنامه غنی‌سازی اورانیوم ادامه می‌دهد اما در ازای رفع تحریم‌های جمهوری اسلامی، محدودیت‌هایی در برنامۀ هسته‌ای تهران وضع می‌شود.

امریکا، رژیم اسرائیل و برخی از متحدان آن‌ها در ادعایی تایید نشده، ایران را به تلاش برای پیگیری اهداف نظامی در برنامه انرژی هسته‌ای این کشور متهم کرده‌اند.

ایران ضمن رد قاطعانه این اتهام‌ها، همواره تاکید کرده است به عنوان یکی از امضاکنندگان متعهد پیمان منع گسترش تسلیحات اتمی (ان‌پی‌تی) و یکی از اعضای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، از حق استفاده از فن‌آوری هسته‌ای برای مقاصد صلح‌آمیز برخوردار است.

  • بازرگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم