قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

محورهای مهم سخنان سیدعباس عراقچی در گفتگوی ویژه خبری به این شرح است:

– ظریف توافق را فردا تقدیم مجلس می‌کند تا روال بررسی آن آغاز شود.

– تا زمانی که در همه کشورها توافق تصویب نشود توافقی نخواهیم داشت آن وقت دستور توقف اجرای تحریم‌های آمریکا صادر شده و مانند قطعنامه امروز که تحریم های شورای امنیت را لغو کرد ولی عملیاتی شدن آن موکول به روزی می شود که ما تعهدات خود را انجام دهیم.

– اولین بار غنی‌سازی یک کشور در حال توسعه در شورای امنیت به رسمیت شناخته شده است.

araghc

– اولین باری است کشوری که تحت فصل هفت قرار گرفته، صحیح و سالم و با دست پر از ذیل فصل هفت خارج می شود که این نشان از اقتدار جمهوری اسلامی است.

– قطعنامه ذیل فصل هفت نیست و تنها برخی بندها که برای اقدامی الزام آور بوده ذیل ماده 41 آمده است، حدود 10 بند از این قطعنامه چنین ویژگی داشت.

– در این بیانیه در کلیت نیامده که الزام آور است و تنها در ابتدای برخی بندها اشاره شده که تحت ماده 41 است.

– نقشه راه در این قطعنامه کاملا آمده؛ اولین و آخرین قطعنامه در خصوص پرونده هسته ای است و بعد از 10 سال خود به خود لغو می شود. 10 سال دیگر اگر مشکلی پیش نیاید پرونده ایران عادی و از شورای امنیت خارج می شود.

– اگر آمریکا می تواند خواسته خود را با دیگر اعضای شورای امنیت مطرح کند و آنها را با خود همراه کند.

– برای ادامه قطعنامه امروز برای یک مدت دیگر نیاز به تصویب در شورای امنیت و یک قطعنامه جدید دارد و باید رای روسیه و چین را هم داشته باشد.

– در بند 9 قطعنامه 1929 تحت ماده 41 آمده که ایران نباید فعالیت های موشکی بالستیک با قابلیت حمل کلاهک هسته ای داشته باشد که این می توانست موجب یک اقدام نظامی علیه کشور باشد اما امروز این ممنوعیت تبدیل به یک محدودیت غیر الزام آور شده و از ایران می خواهد کار بر روی موشک های “طراحی شده برای حمل کلاهک هسته ای” را انجام ندهد که ما اصلا چنین موشک هایی نداریم.

– این ها مفاد قطعنامه هستند و نه نقض توافق، نقض آنها نقض توافق نیست نقض قطعنامه است و اجرا نکردن آن مانند قطعنامه های قبلی شورای امنیت است و در بیانیه امروز آوردیم که هیچ کدام از این تحریم ها را به رسمیت نمی شناسیم.

– مساله تسلیحاتی و موشکی را طرف های مقابل ما با توجه به موفقیت های ایران در منطقه نمی خواستند حل شود. وقتی گفتند که نمی توانند تحریم های این دو را بردارند ما گفتیم که توافقی نخواهیم داشت و گفتیم که تعارف نداریم و خجالت هم نمی کشیم که به متعهدان خود در هر جایی که بخواهیم اسلحه خواهیم داد و یا خواهیم خرید.

–  بین قطعنامه و توافق اختلاف وجود دارد؛ نقض قطعنامه نقض توافق نیست؛ ممنوعیت‌های تسلیحاتی به محدودیت تبدیل می‌شود؛ می‌توانیم این محدودیت‌ها را نپذیریم.

– بازگشت تحریم های شورای امنیت ساده نیست؛ طی 60 روز در کمیته مشورتی و سپس سطح وزرا مطرح می شود و اگر حل نشد به شورای امنیت می رود.

-بازگرداندن قطعنامه های قبلی هزینه سنگین سیاسی برای آنها دارد؛ گفته ایم که در صورت نقض تعهداتشان حتی با آژانس هم قطع رابطه می کنیم.

– همه خط قرمزهای رهبری رعایت شده؛ هیچ خدشه ای به برنامه موشکی های ما وارد نخواهد شد.

– همه ارزیابی های آژانس کمی شده و کیفی نیست. جایگزین برای آژانس نداریم؛ اگر کنگره تحریم ها را لغو کرد پروتکل را به مجلس می فرستیم و تا آن زمان داوطلبانه موقتا آن را اجرا می کنیم.

  • بازرگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم