قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

گرچه از دیرباز محرومیت همراهی نامیمون برای استان ایلام ومردمانش بوده است  اما حقیقت  این است این  واژه نامانوس هیچگاه نتوانسته است بر دل بزرگ ایلامیان اثری بگذارد و توجه آنان را از همنوعان بازدارد.
ک
 مردم با سخاوت ونوع دوست سرزمین ایلام در اوج سختیها ومحرومیتهای تحمیلی هیچگاه از همنوعان نیازمندخود غافل نبوده اند، توجه به همنوع وسخاوت وانفاق این مردمان همواره زبانزد بوده است ،گذشت ازحداقل داشته های خود هنریست که در میان این مردم موج می زند.

با آغاز فصل سرما، هستند افرادی  که بدلیل فشارهای اقتصادی ونداری ،تهیه پوشاک گرم  خود وفرزندانشان به دغدغه ای مهم برای آنان تبدیل شده است، اما امروز نگاه به این قشرمحروم  از چشمان جمعی از مردم باسخاوت ایلام پنهان نمانده است وراهی ارزشی برای کاهش دغدغه این شهروندان آبرومند یافته اند.



مردم یکی از محلات ایلام در اقدامی ابتکاری راهی بسیارزیبا را برای کمک به همشهریان خود برگزیده اند که درنوع خود بی نظیراست، اقدامی ارزشی و پسندیده که در اوج انفاق، عزت نفس نیازمندان مدنظر قرارگرفته است.

این مردمان با سخاوت در  یک یا دوخیابان خلوت شهر، مکانی را برگزیده اند تاشهروندان بتوانند پوشاک گرم مازاد خود را پس از شستشو واتوکشی دررخت آویزهایی که به این منظور تعبیه شده است قرار دهند. این مکان فرصتی را پیش روی نیازمندان قرار داده است تا پنهانی ودور از چشم دیگران وبا حفظ عزت نفس خود بتوانند البسه گرم مورد نیاز خود را ازاین مکان تامین نمایند.

محله انفاق محله ایست که در آن نه هدیه کننده تفاخر می کند و نه عزت نفس هدیه گیرنده شکسته می شود زیرا عمل انفاق در پنهانی وبه دور چشمان همه صورت می گیرد این محله دستاویزیست برای کاستن از اصراف وفرصتیست برای آزمایش سخاوت و انفاق. این محله می تواند بعنوان الگویی زیبا و پسندیده به سایر نقاط شهر و حتی کشور تعمیم داد شود تا از این طریق هدایای مردم بصورت مستقیم در اختیار نیازمندان واقعی قرار بگیرد.


اسباب بازی‌های دست دوم را دور نریزید

معاون امور جوانان هلال‌احمر ایلام، از اجرای ویژه‌برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر استان به مناسبت هفته‌ی ملی کودک خبر داد. در این طرح از کودکان خواسته‌شده که اسباب‌بازی‌های دسته دوم و قابل‌استفاده‌ی خود را به چادرهایی که در سطح شهرستان‌ها بر پا می‌شود اهدا کنند تا در طرح کاروان‌های نیکوکاری به کودکان روستایی در روستاهای محروم اهداء شود و با اهداء وسایل بازی‌های دسته دوم به کودکان محرم روحیه‌ی کمک به همنوع در بین کودکان نهادینه شود.
  • بازرگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم