قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی


Imagini pentru ‫امام خامنه ای  در کلام دشمنان‬‎

یک یهودی می گوید :  وقتی ما بگوییم امام ، ایشان بین کل جهان شاخص میشود چون کلمه امام قابل ترجمه نیست !ولی وقتی بگوییم رهبر این کلمه در فرهنگ غرب بار منفی دارد و یادآور افرادی مثل موسیلینی و هیتلر و استالین است .

کلمه رهبر به نفع ما و امام به نفع آقای خمینی بود . از طرفی آیت الله یک جایگاه دینی دارد ولی امام یک بار معنوی دارد که کل امت اسلامی را دور خودش جمع میکند


Imagini pentru ‫امام خامنه ایی و‬‎


وقتی آیت الله سید باقرحکیم تو نامه اش میگه امام خامنه ای ، یک هفته بعد شهیدش میکنن یا سیدحسن نصرالله که همیشه میگه امام خامنه ای و به خونش تشنه هستن !!!!


امام خمینی با بوجود آوردن انقلاب اسلامی اصل « امامت امت» رو که حرف جهان شمول اسلام بود زنده کرد اما اینو قبل از ما دشمن متوجه شد و جلوش ایستاد که اول مصادیق و بعد علت این مقابله دشمن رو از زبون خودشون میگیم !
چند مورد خاطره از اطرافیان امام رو نقل میکنیم : 

" ده سال هر کاری کردیم یک رسانه غربی پیدا شود که بگوید امام خمینی ، نشد ! همه می گفتند آیت الله خمینی ."

" می خواستیم 60000مارک بدهیم تا یک آگهی با لفظ امام چاپ کنند ولی قبول نکردند "

"سال 59 به یک استاد یهودی آلمانی گفتم چرا شما نمیگویید امام خمینی ؟ خنده ای کرد و گفت : ما در تحلیل هایمان به چیزهای مهمی رسیدیم .آنگاه ترجمه آلمانی کتاب «ولایت فقیه» امام خمینی را به من نشان داد و گفت : وقتی ما بگویی امام ایشان بین کل جهان شاخص میشود چون کلمه امام قابل ترجمه نیست ولی وقتی بگوییم رهبر این کلمه در فرهنگ غرب بار منفی دارد و یادآور افرادی مثل موسیلینی و هیتلر و استالین است . کلمه رهبر به نفع ما و امام به نفع آقای خمینی بود . از طرفی آیت الله یک جایگاه دینی دارد ولی امام یک بار معنوی دارد که کل امت اسلامی را دور خودش جمع میکند !"

شهریور 58 شهید بهشتی کلمه امامت را در قانون اساسی گذاشت و اصل پنجم را مطرح کرد که در آن ولی فقیه نائب امام زمان و امام امت اسلامی است . بعد از آن بازرگان اعلام استعفای دسته جمعی دولت را کرد ، امیر انتظام اعلام کرد مجلس خبرگان قانون اساسی باید منحل شود سر همین کلمه امامت و از همانجا اهمیت این کلمه و نارضایتی دشمن محسوس و ملموس شد .

امام محوری و امت گرایی عدالت گستری و دوقطبی مستضعف و مستکبر اساس تئوری امام خمینی بود اما .....

پنج روز بعد از رحلت امام خمینی آقای رفسنجانی در نماز جمعه گفتند


"ما نمیخواهیم به جانشین امام خمینی ، امام بگوییم و خبرگان مرجع تعیین نکرده است ! " این یعنی جانشین امام خمینی نه مرجع است و نه امام و این یعنی اینهمه با غرب و شرق سر امامت مبارزه کردیم و امثال شهید بهشتی را برایش قربانی کردیم و در قانون اساسی 5بار تاکید شد که ولی فقیه امام امت است


ولی آقای رفسنجانی در یک کلام ماله کشید روی همه ی این مبارزات با این توجیه که نمی خوایم از مقام امام خمینی چیزی کم بشود مثل اینکه بگوییم ما امام خمینی را خیلی دوست داریم برای همین افکارش را همراهش دفن میکنیم !!

و اینگونه سیستم "رهبر- ملت" مانند انگلیس را به جای "امام امت" قرار دادن...

وقتی امت شد ملت، " برادر و خواهر دینی " در امت که وظایف زیادی در قبال هم دارند تبدیل می شوند به" شهروند" و "هموطن " که صرفا رابطه همسایگی بینشون هست !!!
متاسفانه به جای کلمه مستکبرین، کلمه قدرت های جهانی رو آوردیم و بجای مستضعف کلمه قشر آسیب پذیر و......برای اینکه اگر بگی مستکبر باید باهاش مبارزه کنی ولی وقتی میگی قدرت های جهانی باید باهاش سازش کنی و وقتی میگی قشر آسیب پذیر یعنی یه عده آدم بی عرضه نه مستضعفین !!!!

خلاصه کلام که اینقدر که دشمن از اینکه بگیم امام خامنه ای میسوزه از هیچ چیز دیگه نمیسوزه همونطور که وقتی آیت الله سید باقرحکیم تو نامه اش میگه امام خامنه ای ، یک هفته بعد شهیدش میکنن یا سیدحسن نصرالله که همیشه میگه امام خامنه ای و به خونش تشنه هستن. جوانان مسلمان لبنان و بحرین وپاکستان و مصر و تونس و یا شیعیان تحت شکنجه ی عربستان در آن شرایط میگویند امام خامنه ای !!! 

متاسفانه اینقدر بینمون تعارف هست که همه میگن دیگران بگن ما هم میگیم !!! پس بیایم از خودمون شروع کنیم و به کوری چشم دشمنا سرمونو بگیریم بالا و بگیم « امام خامنه ای »


 

  • بازرگان

نظرات  (۱)

  • خادم الشهدا
  • سلام خداقوت رزمنده سایبری،عالی بود.
    لبیک یا امام سید علی حسینی خامنه ای

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    پخش زنده حرم