قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

 ·        نام این روحانی محمد الحاج حسن، هماهنگ کننده جریان آزاد شیعیان لبنان است


حضور یک شخص با لباس روحانیت شیعه در میتینگ تبلیغاتی دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه آمریکا برای همه این سوال را مطرح کرد که این روحانی شیعه کیست؟ دونالد ترامپی که سخنان زیادی را علیه مسلمانان مطرح کرده، چرا و با چه هدفی این شخص به اصطلاح روحانی را در بک گراند خود قرار داده است؟ از همه مهم‌تر این شخص حامل چه اندیشه و دیدگاه‌هایی است؟

·        جریانی که از سال 2006 در این کشور اعلام موجودیت کرد و خود را جریانی جدید در فضای سیاسی لبنان معرفی کرد.

·         این جریان پس از اعلام موجودیت با انتقاد شدید از حزب الله لبنان و جنبش امل خود را جریان سومی در بیت شیعی این کشور معرفی کرد.

·        او سابقه سه سال زندان را در کارنامه خود دارد، الحاج حسن به جرم خرید و فروش تلفن همراه با اسامی تقلبی و فروش آن در سال 1998 به سه سال زندان محکوم شد. اما اصرار داشت که با لباس روحانیت در دادگاه حضور یابد و پس از آن بود که در زندان هم لباس روحانیت را به تن کرد. مسئله ای که موجب شد حزب الله به ماجرا ورود کند و برای حفظ شأن روحانیت با پرداخت 13 هزار دلار به شاکیان، او را آزاد کند. البته به این شرط که دیگر لباس روحانیت را به تن نکند.

·        او چند سال از دیده ها پنهان شد تا اینکه در سال 2006 بار دیگر با لباس روحانیت ظاهر شد و جریان آزاد شیعیان لبنان را تاسیس کرد.

·        حضور یک شخص با لباس روحانیت شیعه در میتینگ تبلیغاتی دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه آمریکا برای همه این سوال را مطرح کرد که این روحانی شیعه کیست؟

·         ترامپی که سخنان زیادی را علیه مسلمانان مطرح کرده، چرا و با چه هدفی این شخص به اصطلاح روحانی را در بک گراند خود قرار داده است؟

·        از همه مهم‌تر این شخص حامل چه اندیشه و دیدگاه‌هایی است؟

·        محمد الحاج حسن در مطلبی که در سایت شخصی خود منتشر شده است، "مفهوم ولایت فقیه را یک مفهوم وارداتی" می‌خواند و مدعی می‌شود: « این اندیشه (ولایت فقیه) نشات گرفته از ناتوانی جامعه ایرانی در عبور از مدرنیته استاو همچنین "سیدحسن نصرالله را بن لادن شیعه" توصیف می‌کند و مدعی می‌شودنظام ایران با تلاش برای صدور انقلاب مشکلاتی را برای همه شیعیان به بار آورد.

·        دونالد ترامپ هم تلاش دارد لهجه شدید خود علیه مسلمانان را تلطیف بخشد و با استفاده از روحانیان شیعه و سنی بگوید که من با اسلام معتدل ارتباط دارم.

·        محمد الحاج حسن به وضوح از عربستان طرفداری می‌کند و هیچ ابایی از این مساله ندارد؛ درحالی که ترامپ این روزها خود را منتقد درجه یک سلفی گری سعودی جلوه می‌دهد مشخص نیست که چگونه حاضر شده به این شخص شیعه نزدیک به سعودی‌ها بها دهد؛ تناقضی که فقط ترامپ می‌تواند به آن پاسخ دهد

·        محمد الحاج حسن اولین کسی نیست که با سوء استفاده از لباس روحانیت تلاش دارد خود را به نان و نوایی برساند یا جایگاهی را کسب کند اما تاریخ نشان داده است که افرادی از این دست به هیچ وجه نمی‌توانند در میان شیعیان جایگاهی را به خود اختصاص دهند و همواره از سوی توده مردم مطرود هستند.

·        بدون شک توده شیعیان برای علمایی احترام قائلند که حاضر هستند برای دفاع از امنیت و عقایدشان هر هزینه ای را بپردازد و از دشنام و ناسزای مخالفان اسلام ناب محمدی هراسی نداشته باشند .


منبع : سایت رجانیوز

  • بازرگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم