قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی
نتیجه تصویری برای قانون جذب

تعریف قانون جذب

فهم قانون جذب عامل اصلی در ایجاد زندگی رویایی برای تو است .

قانون جذب کائنات چیست ؟

قانون جذب قوی ترین قانون کائنات به شمار می رود . درست همانند با قانون جاذبه ، همواره موثر و در تکاپو است . در همین لحظه هم در زندگی ات نقش خودش را دارد می گذارد . به بیان ساده تر ، قانون جذب می گوید که تو بر هر چه تمرکز داشته باشی ، همان را به سمت زندگی خود جذب می کنی . انرژی و توجه خودت را معطوف هر چیزی بکنی ، همان چیز به سوی خود تو بر می گردد . در نتیجه اگر بر جنبه های خوب و مثبت زندگی خود تمرکز کنی ، موارد خوب و مثبت بیشتری را در زندگی ات جذب می کنی و اگر بر نداشتن و منفی گرایی تمرکز داشته باشی ، در این صورت همین ها را در زندگی ات جذب می کنی .

تو زاییده ی افکار روزانه ی خودت هستی . دکتر رابر شوتر .

تو همواره در وضعیت خلق کردن قرار می گیری ، و این روند همیشگی زندگی تو است . تو در هر موقعیتی از روز ، واقعیت خودت را به وجود می آوری . تو با تک تک افکارت ، آینده خود را رقم می زنی ، خواه آگاهانه یا نا آگاهانه باشد . نمی توانی از دست آن فرار کنی و تصمیم بر خلق کردن نداشته باشی ، به این علت که خلقت به هیچ وجه متوقف نمی شود . قانون جذب به هیچ وجه از تو رهایی نمی جوید .

در نتیجه ، صرفا فهم عملکرد این قانون ، کلید موفقیت تو به شمار می رود . اگر خواهان تحول زندگی خود هستی و می خواهی خودت را برای خلق آینده ای مطلوب قدرتمند کنی ، پس بایستی از نقشی که در قانون جذب ایفا می کنی ، با خبر باشی و آن را درک کنی .

این که اجازه دهی زندگی هر بلایی سر تو بیاورد ، نشانه ی بی مسئولیتی است . خلق روز های عمرت ، حقی است که از سوی خود به تو اعطا شده است . رامنا

 

نحوه عملکرد قانون جذب

عملکرد قانون جذب به این شکل است : چیز های مشابه هم دیگر را جذب می کنند . اگر احساس ذوق و شوق ، سر حالی ، شور و شر ، شادی و لذت ، قدردانی و وفور نعمت در سر داری ، این افکار به معنای ساطع کردن انرژی های مثبت است . از سویی ، اگر احساس ملامت ، ناراحتی ، تشویش ، عصبانیت ، دلخوری و غم و غصه در سر داری ، انرژی های منفی از سوی تو به سمت کائنات می روند . کائنات توسط قانون جذب ، مشتاقانه در برابر هر دو نوع ارتعاش از خود عکس العمل نشان می دهد . کائنات مشخص نمی کند که کدام یک به نفع تو است و صرفا در برابر انرژی که تو به وجود می آوری ، از خود واکنش نشان می دهد و حد زیادی از همان انرژی به سمت خودت بر می گردد . تو هر آن چه را در طبق اخلاص بگذاری ، همان را دریافت خواهی کرد . در هر آن دارای هر اندیشه و احساسی که باشی ، به معنای این است که خواهان میزان زیادی از همان احساس هستی .

از این نظر که ارتعاشات انرژی تو ، باعث جذب انرژی هم فرکانس به سوی خودت می شود ، بایستی اطمینان داشته باشی که به صورت پیوسته انرژی ، افکار و احساساتی را ساطع می کنی با هر آن چه خواهان بودن ، انجام دادن یا تجربه ی آن هستی . هماهنگ باشد . فرکانس های انرژی تو بایستی با هر آن چه خواهان آن هستی در حیاتت جذب شود ، هم طنین باشد . اگر خواسته های تو جذب عشق و لذت است ، پس فرکانس های ارتعاشی عشق و لذت همان هایی است که در دل خواهان خلق آن هستی .

 

تفسیر علمی قانون جذب

این طور به این قضیه بنگر – این مورد بسیار مشابه با انتقال و دریافت امواج رادیویی است . فرکانس تو باید با فرکانس هر آن چه در دل خواهان دریافت آن هستی ، یک جور باشد . تو نمی توانی طول موج ۹۸/۸ را بر روی شبکه ی رادیویی اف ام گوش کنی . امکان رخ دادن این قضیه وجود ندارد . انرژی تو بایستی با فرکانس انرژی فرستنده جور و همخوانی داشته باشد . در نتیجه ، به منظور این که انرژی مثبت به سمت خودت جذب کنی ، بایستی ارتعاش تو با فرکانس هماهنگ باشد . یک نمونه خوب دیگر دیاپازون است . زمانی که به دیاپازون ضربه وارد می کنی ، آن را به منظور فرستادن آوا یا فرکانس ویژه ای فعال می کنی . حالا ، در اتاقی انباشته از دیاپازون ، تنها دیاپازون هایی که با فرکانس یکسان هماهنگ هستند ارتعاش را آغاز می کنند . آن ها به صورت خودکار با فرکانسی نظیر خودشان ارتباط بر قرار می کنند و از خود واکنش نشان می دهند . بنابراین نتیجه ای که می شود گرفت این است که تو بایستی خودت را با فرکانس هر آن چه دلت خواهان جذب آن است ، هماهنگ کنی تا شاهد صورت گرفتن طنین افکنی آن باشی . به منظور خلق آینده ای مثبت ، بایستی انرژی ، افکار و احساسات خود را در بٌردی مثبت حفظ کنی .

تو قادر به این هستی که مدیریت افکار و احساساتت را فرا بگیری و در عوض واکنش نشان دادن در مقابل اوضاع زندگی خود ، ارتعاش مشابه اوضاع آرمانی ات را به وجود آوری . خیلی از ما افراد صرفا به شکل خودکار و بدون آگاهی در مقابل اوضاع و اتفاقات اطراف از خود واکنش بروز می دهیم . شاید تو در حال تجربه ی روز سختی باشی ، لاستیک اتومبیلت پنچر شده یا شاید هم فردی به صورت غیر منصفانه با تو برخورد کرده است . به بیانی ، تو با افکار و احساسات خودت ، در مقابل این موقعیت ها واکنش منفی نشان می دهی . تو خشمگین ، سر خورده و ناراحت می شوی . در این مورد ، به جای واکنش آگاهانه ، نا آگاهانه در برابر موقعیت مذکور واکنش نشان می دهی و با افکار و احساسات منفی گرایانه ای که در ذهن می پروانی ، مقدار بیشتری از تجارب منفی را به کائنات سفارش می دهی . به منظور ایجاد نتایج مثبت بیشتر ، بایستی واکنش آگاهانه را به شکلی متفاوت و مثبت تر یاد بگیری .

خبر خوش این است که به دنبال فهم قانون جذب و نحوه ی عملکرد آن ، تو قادر به این خواهی بود که به صورت آگاهانه و عمدی زندگی بهتری را آغاز و به وجود آوری . می توانی واکنشی گوناگون در مقابل وضعیت های رخ داده در طول روز ، مورد گزینش قرار دهی . می توانی به شیوه یا متفاوت فکر کنی و تصمیم بگیری . می توانی اندیشیدن در مورد آن چه در زندگی ات بیشتر از همه خواهان آن هستی ، و تمرکز بر آن را مورد گزینش قرار دهی . می توانی تجربه ی بیشتری از هر آن چه باعث بهتر شدن حال و هوای تو می شود ، انتخاب کنی . تو به وسیله ی مدیریت اندیشه ها و احساسات قادر به این هستی که به شکل آگاهانه در به وجود آوردن آینده ای که می خواهی ، تصمیم گیری کنی .

با استفاده از قانون جذب منتظر رخ دادن معجزه باش

قانون جذب قابلیت های بی پایان ، وفور بی حد و حصر و لذت بی انتها را ممکن می سازد . این قانون هیچ نوع سختی و زحمتی را درک نمی کند و به هر شکل قادر به متحول کردن زندگی تو است .

برای درک عملکرد حقیقی قانون جذب در زندگی ات ، بایستی چند مورد را مد نظر قرار دهید .

اجازه دهید از ابتدا شروع کنیم .

کائنات متحول می شود

تو چه چیزی هستی

تو انرژی هستی .

جنس ساخت تو از همان چیز هایی است که که خورشید و ماه و ستارگان ساخته شده اند . تو بسته ای پر جنب و جوش و گویا از انرژی و نیرویی هوشمند به شکلی انسانی هستی . تو از سلول هایی ساخته شده ای که آن ها از اتم و اتم ها هم از ذرات دون اتمی ساخته شده اند . ذرات دون اتمی چه هستند ؟

انرژی !

هر چیزی پیرامون شما است انرژی است .

همه چیز را انرژی شکل می دهد .

انرژی نه به وجود می آید و نه از بین می رود .

انرژی علت و معلول خودش است .

انرژی به شکل یکنواخت در هر جایی و هر زمانی به چشم می خورد .

انرژی پیوسته در حال حرکت است و هرگز متوقف نمی شود .

انرژی تا پایان عمر حیات انسان حرکت می کند و از حالتی به حالت دیگر تبدیل می شود .

انرژی دنبال کننده ی افکار و اندیشه های انسانی است .

تو در ارتباط با دیگران هستی .

تو با هر چیزی و با هر فردی در ارتباط هستی . تو قسمتی کاملا بی همتا از بخشی به مراتب بزرگ تر و قطعه ای جدا نشدنی از کائنات محسوب می شوی . تو گلوله ای از انرژی در حوزه ای از انرژی به مراتب بزرگ تر هستی . تو قسمتی از یک انرژی به مراتب بزرگتر و بخشی از قدرت لاینتاهی هستی . به واسطه ی درخواست تو ، حکمت و خرد کل کائنات از آن تو خواهد بود .

مثال خوب در این زمینه اینترنت است . قادر به لمس و مشاهده ی آن نیستی ، اما می دانی که وجود دارد . حقیقی است . اینترنت یک ارتباط انرژی نامرئی به شمار می رود که تمامی ما را با یک دیگر در ارتباط قرار می دهد . تو هم به همین شکل با همه چیز و همه کس ارتباط برقرار کرده ای .

آیا تا به حال برایت رخ داده است که ختم کننده ی جمله ی افرادی باشی که به تو نزدیک هستند و یا هم زمان هر دوی شما چیزی یکسان را بیان کنید ؟ این مورد اتفاقی نیست ، بلکه به معنای برقراری ارتباط است ! این نمونه ای بی نظیر است که نشان می دهد ما در واقع با اطرافیان خود ارتباط برقرار کرده ایم و به آن ها وصل هستیم .

همگی این تجربه را داشته ایم که ناگهان به یاد کسی می افتیم که او را سال ها است ندیده ایم یا با او حرف نزده ایم و بعد از گذشت چند دقیقه تلفن زنگ می خورد و او پشت خط است و ما شگفت زده می گوییم : ” همین حالا به یادت بودم . ” در واقع ما هدف و نیت او را پیش از این که کاری کند ، دریافت کرده ایم . افکار ما با سرعتی حیرت آور فراتر از بحث زمان و مکان پیش می رود . توسط مرتبط بودن است که تو قادر به این هستی انرژی افکار و قصد ها را پیش از این که حتی او شماره ی تلفن تو را شماره گیری کند ، بگیری ; یا شاید این که به یادش بودی سبب شد سر ذوق بیاید و به تو زنگ بزند .

به واسطه ی قانون جذب ، تک تک ما مانند مغناطیسی قوی عمل می کنیم که مقدار بیشتری از هر آن چه در هر زمان احساس می کنیم ، جذب می کنیم . استر و جری هیکز

تو طبق قانون جذب کائنات مغناطیس هستی .

تو مغناطیسی هستی که جان دارد . تو به حقیقت موضوعات ، افراد ، اندیشه ها و شرایطی را که در فرکانس انرژی ، انرژی مشابه با فرکانس انرژی خودت مرتعش و طنین افکین می شود ، جذب می کنی . حوزه ی انرژی تو بر پایه ی اندیشه ها و احساساتت به شکل پیوسته در حال تغییر است و عملکرد کائنات نظیر آیینه ای است که بازتاب انرژی منعکس از سمت تو را به طرف خودت بازتاب می کند . به هر میزانی افکار و احساسات تو قوی تر باشند ، کشش مغناطیسی شدت بیشتری پیدا می کند . در هر صورت این روندی نیست که به تلاش و تقلا نیاز داشته باشد . مغناطیس در جذب شیء هیچ تلاشی از خود نشان نمی دهد – به سهولت این عمل را صورت می دهد ؛ تو هم همین طور ! تو به صورت پیوسته در روند جذب چیزی در زندگی ات قرار گرفته ای .

آیا پی برده ای که زندگی کنونی ات حاصل اندیشه ها ، عقاید و احساسات خودت تا به این هنگام بوده است ؟ همین حالا هم می توانی آگاهانه و به صورت عمد ، هر آن چه را در طول عمرت آرزوی آن را داشته ای ، به خود جذب کنی . توسط قانون جذب می توانی افراد ، منابع ، پول ، باور ها ، راه حل ها ، شرایط و در حقیقت هر آن چه برای خلق رویای آینده ات لازم داری ، به سمت خودت جذب کنی .

تو نیرومند هستی .

تو بیش از حد تصور خودت نیرومند هستی . تو در در زندگی ات دائم در حین خلق کردن هستی . به محض این که این مورد را کاملا بپذیری ، و در قبال آن احساس مسئولیت داشته باشی ، هر عملی که در ذهن داشته باشی ، قادر به انجام آن خواهی بود . تو زندگی خودت را نویسندگی می کنی و قادر به این هستی هر راهی که میل داری ، انتخاب کنی .

تو این قدرت را داری که زندگی ات را متحول کنی .

تو این قدرت را داری که آینده ی مطلوب خودت را به وجود آوری .

پتانسیل انرژی تو بی حد و اندازه است .

تو وجود داری .

انرژی افکار مثبت و قدرت مثبت اندیشی

افکار تو صرفا توده ای از ابر های کوچکی که در لابلای ذهنت در جنبش هستند ، نیستند . افکار تو موضوعات هستند . افکار جریانات الکترو بیوشیمیایی هستند . آن ها امواج انرژی هستند که تا جایی که ما می دانیم ، در زمان و امکان نفوذ می کنند .

افکار تو نیرومند هستند .

آن ها حقیقی ، سنجیده و انرژی هستند .

هر کدام از افکاری که داری ، بیان کننده ی آرزوهای تو به کائنات هستند . هر فکری که در سر می پروانی ، تغییری فیزیولوژیکی در بدنت به وجود می آورد . تو حاصل تمام افکاری که به ذهن می آوری ، احساساتی که حس می کنی و اعمالی که انجام می دهی ، محسوب می شوی . و … افکاری که امروز در سر داری ، احساساتی که امروز حس می کنی ، اقداماتی که امروز انجام می دهی ، تجارب فردای تو را معین می کنند . در نتیجه واجب است که فکر کردن و رفتار کردن تو به صورت مثبت با چیزی که نهایتا می خواهی باشی ، انجام دهی و در زندگی تجربه کنی ، هم تراز باشد .

افکار روی جسم تاثیر می گذارند !

ما از پلی گراف یا آزمایش دروغ سنج توانسته ایم متوجه شویم که جسم تو در مقابل اندیشه هایت واکنش نشان می دهد . اندیشه ها سبب تغییر و تحول دمای بدن ، ضربان قلب ، فشار خون ، تندی تنفس ، گرفتگی عضله و عرق کردن دست ها می شوند . به عنوان مثال اگر دروغ سنج به تو وصل شود و از تو بپرسند ” تو پول را برداشتی ؟ ” ، اگر پول را برداشته باشی و در این مورد دروغ گفته باشی ، دست هایت عرق می کند یا سرد تر می شود ، سرعت ضربان قلبت بالاتر می رود ، فشار خونت بیشتر می رود ، نفس هایت به شماره افتاده و عضله هایت منقبض می شود . این نوع واکنش های فیزیولوژیکی نه تنها در زمان دروغ گفتن ، بلکه در برابر تک تک افکارت هم بروز می کند . یکایک یاخته های بدن تو تحت تاثیر تک تک اندیشه هایت واقع می شود .

در نتیجه به صورت حتم اهمیت حتی الامکان مثبت فکر کردن را متوجه شده ای .

افکار منفی نظیر سم هستند و به شکلی منفی روی بدن تو اثر می گذارند . آن ها باعث ایجاد ضعف در تو می شوند ، سبب ایجاد عرق در بدن تو می شوند ، در عضلات گرفتگی به وجود می آورند و حتی محیطی اسیدی در درون بدنت به وجود خواهد آمد . اندیشه ها ، احتمال ابتلا به سرطان و سایر بیماری ها را بالا می برند . سلول های سرطانی در محیط اسیدی رشد و نمو می کنند . هم چنین انرژی منفی ارتعاشی را به سمت خارج می فرستند که همین قضیه سبب جذب موارد بیشتر از همان ارتعاش مشابه می شود .

از سوی دیگر ، افکار مثبت به شکلی مثبت روی بدن اثرگذار هستند و سبب می شوند که بیشتر احساس راحتی ، هوشیاری و تمرکز کنی . آن ها سبب ترشح اندروفین در مغز می شوند ، شدت درد را کم می کنند و حس شادی را افزایش می دهند . علاوه بر این ، افکار مثبت انرژی مثبت ارتعاشی را به خارج می فرستند ، که انرژی مثبت بیشتری را جذب می کند .

از لحاظ علمی ثابت شده است که فکر مثبت به مراتب از فکر منفی قدرتمند تر است و این یک مزیت قانون جذب در رابطه با افکار مثبت است .

 

داستان واقعی در رابطه با قانون جذب ، قدرت افکار مثبت

داستان اول : یک اشتباه

دو بیمار به پزشکی مراجعه کرده بودند . قرار شد که پزشک ، تشخیص خود را در دو برنامه مجزا برای آن ها بفرستد . پزشک به یکی از آن ها نوشت که حالش کاملا خوب است و هیچ بیماری به خصوصی ندارد . به دیگری نوشت که وضع قلب او به هیچ وجه خوب نیست و به منظور بالا بردن طول عمر خود باید فورا به محیط کوهستان برود . اگر چه این امر نیز کمک شایانی به او نخواهد کرد .

نامه ها به نشانی دو فرد ارسال شد . مرد سالم جوان این نامه را دریافت کرد که امیدی به سلامت او نیست ، او بدون معطلی از کارش دست کشید و به کوهستان رفت و پس از گذشت مدتی از دنیا رفت .

مرد بیمار ، نامه ی دیگر را دریافت کرد که حالش خوب است و هیچ بیماری به خصوصی ندارد و بعد از گذشت مدت زمانی سلامتی کامل خود را به دست آورد .

” کاترین پاندر ”

داستان دوم : افکار مرگ آور

” نیک سیترمن ” کارمند جوان و پر شور راه آهن بود . شهر این مرد در فعالیت زیاد و پر کاری او بود . زنی بسیار خوب ، دو فرزند و دوستان زیادی داشت .

یکی از روز های فصل تابستان به کارکنان قطار اطلاع داده شده به دلیل سالروز تولد رئیس آن ها قادر به این هستند که یک ساعت کارش خود را زودتر تعطیل کنند . نیک در حالی که آخرین واگن قطار را بررسی می کرد . در کوپه ای که یخچال قطار بود ، زندانی شد . او که می دانست کارکنان به خانه ی خود رفته اند و کسی نیست که به او کمک کند تا خودش را نجات دهد ، پریشان شد و وحشت وجود او را فرا گرفت .

آن قدر با مشت به در کوبید که از دست هایش خون به بیرون آمد و به علت میزان فریاد زیادی که کشیده بود ، صدایش گرفته بود . با در نظر گرفتن اطلاعاتی که در اختیار داشت ، درجه حرارت داخل واگن صفر بود . به یاد نیک خطور کرد که اگر قادر نباشم از این محل خارج شوم ، یخ خواهم زد . او که می خواست همسر و خانواده اش مطلع باشند چه اتفاقی برای او رخ داده است ، چاقویی پیدا و روی کف چوبی واگن نوشت ” شدت سرمای این جا بسیار زیاد است . بدنم دارد کرخت می شود . کم کم چشمانم را خواب فرا می گیرد . این ها آخرین کلمات من هستند . ”

در روز بعد کارکنان قطار در واگن یخچال را باز کردند و متوجه ی مرگ نیک شدند . همه چیز ظاهرا نشان می داد که او در آن هوا یخ زده است و همین عامل مرگ او بوده است . اما در واقع یخچال واگن کار نمی کرد و حرارت در واگن ۵۵ درجه ی فارنهایت بود . نیک با نیروی افکار خودش ، جانش را از دست داده بود .

” اصول موفقیت ”

 

 داستان سوم : اکسیژن

مردی ، شبی را در خانه ای روستایی می گذارند و پنجره های اتاق باز نمی شد . نیمه شب احساس خفقان کرد و در نبود نور در محیط شب به سمت پنجره رفت .

قادر به باز کردن آن نبود . با مشت به شیشه ی پنجره کوبید و حمله ی هوای تازه را احساس و سراسر شب را راحت خوابید . صبح روز بعد ، متوجه شد که شیشه ی کتابخانه ای را شکسته و در تمام طول شب ، پنجره بسته بوده است . او فقط با اندیشیدن به ” اکسیژن ” اکسیژن مورد نیاز را به سمت بدن خود جلب کرده بود .

” اسکاول شین ”

 

جملات زیبا و قصار  درباره قانون جذب و انرژی افکار مثبت

آینده ی تو را افکار و کارهای امروز تو شکل می دهد نه اعمالی که در روز بعد انجام خواهی داد

آیا می دانید بزرگترین دشمن شما در این دنیا کیست ؟ بزرگترین دشمن شما ، همان افکار و ذهن شما است . افکار منفی در سر به وجود آوردن ، فکر و یاد ما را به دشمن شماره ی یک ما تبدیل می کند .

شما آن چه را که می بینید باور نمی کنید . بلکه آن چیزی را مشاهده می کنید که در گذشته به عنوان یک عقیده مورد گزینش قرار داده اید . ”


من اعتراف می کنم که افکار روی جسم تاثیر می گذارند .

هر چه آن چه فکر می کنیم زندگی ما را شکل می دهد .

بازی زندگی همانند با بازی بوم رنگ است . افکار ، اعمال و گفتار ما با صحت . سقمی حیرت آور ، دیر یا زود ، به سمت خودمان بر می گردد .

همواره نیاز به مصرف دارو نیست اما ایمان به اثر بخش بودن معالجه همواره لازم است .

به محض این که تصمیم بگیری ، کائنات نیز با تو هم راه می شود تا آن مورد عملی شود .

فکر نمایشی در دست تمرین است .

ما هر چه هستیم ، نتیجه ی همان است که فکرش را کرده ایم .

اگر کاری را انجام دهید که همواره انجام می دادید ، آن چه که همواره به دست آورده می شود ، نصیب خودتان می کنید .

هیچ بخش زائدی در کائنات وجود ندارد . هر فردی در این دنیا است تا جا و مکانی را به خود اختصاص دهد و هر قطعه ای بایستی در پازلی بزرگ قرار گیرد .

 


  • بازرگان

نظرات  (۲)

وقتی نسبت به پول احساس خوبی نداشته باشید آن را دفع می‌کنید. در این صورت هرگز به شما نخواهد چسبید. حتی وقتی پولی اضافه که انتظار دریافتش را نداشته‌اید به دستتان می‌رسد، متوجه می‌شوید که در چشم بر هم زدنی از دستتان رفته است. قبض‌های رقم درشت‌تر برایتان می‌آید، و سایل خراب می‌شوند، انواع و اقسام شرایط پیش‌بینی‌نشده اتفاق می‌افتد، همه‌ی آن‌ها دست‌به‌دست هم می‌دهند تا جیبتان را خالی کنند و پول را از دستتان درآورند.

پس چه چیزی باعث می‌شود پول بماند؟ عشق! عشق نیرویی جذب‌کننده است که پول می‌آورد، و همین عشق قدرتی است که باعث می‌شود پول بچسبد.




مقاله تون عالی بود

استفاده کردم

متشکرم

موفق باشید

  • مایکروفر سامسونگ
  • هر کدام از ما میکل آنز خود هستیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    پخش زنده حرم