قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

سخنی برادرانه با بچه_های_انقلاب

يكشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۴۸ ب.ظ

هنوز جای زخم شکست از "خود و خودخواهی" در #انتخابات_92 تازه است و هنوز طعم تلخ شکست از ساده انگاری در #انتخابات_94_تهران برکام مانده.
در اوج رکود و سرگردانی #بچه_های_انقلاب برای عملیات در رقابت پیش رو، "جمنایی" با هزار ضعف و نقد و اما و اگر، ظهور کرد و در حد خود حرف تازه ای ولو به صورت ناقص به میدان آورد.

امروز هر چه که بود تمام شد و همین ساز و کارِ به زعم برخی از دوستان، ناقص، نتیجه را به بار آورد، مبنی بر انتخاب 5 نفر از #بچه_های_انقلاب به عنوان خط شکنانی که قرار است نوک پیکانِ رقابت در انتخابات پیش رو باشند.
 
بی شک در صف بندی های خودی هر یک از ما دلبستگی هایی به برخی از افراد داشتیم... یکی با #قالیباف و دیگری با #جلیلی ، یکی با #نیکزاد و #بذرپاش و دیگری با #قاسمی و... اما از دیگر سو در این نیز شکی نیست که دلبستگی #بچه_های_انقلاب به آینده #انقلاب و ان شاء الله #تشکیل_دولت_انقلابی بر دلبستگی اول می چربد که اگر اینگونه نباشد باید در انقلابی بودن خود شک کنیم چرا که در این صورت انقلاب را برای منافع خود خواسته ایم و نه خود را در راه انقلاب.

وضعیت ما تا امروز، وضعیت قرارگاهی بود برای طراحی عملیات، در این طراحی همه حق اظهار نظر و قلت و انقلت داشتند، ولی از امروز بحث تمام شد و چاچوب عملیات بسته شد. قرارگاه به جمع بندی رسیده است هرچند که ممکن است گزینه مد نظر ما به هر دلیلی به عنوان خط شکن در این عملیات انتخاب نشده باشد.

در وضعیت فعلی دو راه پیش رو داریم:
👈اول اینکه #نزاع_درون_گفتمانی را ادامه دهیم و از پیش فشل تر شویم و با دست خود تداوم #دولت_غربگرا و سرخوردگی بیش از پیش جبهه انقلاب را رقم بزنیم

👈و دومین راه اینکه، منیت ها را کنار بگذاریم و به امر قرارگاهِ تشکیل شده تمکین کنیم و خط حد خود را بیابیم و تا آخر با #صدق_نیت_و_عمل به #مجاهدت_سیاسی ادامه دهیم که انشاء الله... "فَلَمّا رَاَی اللهُ صِدقَنا اَنزَلَ عَلَینَا النَّصرَ وَ..." او صدق ما را خواهد دید و پیروزی را نصیب ما خواهد کرد... که اگر اینگونه عمل کنیم در هر صورتی پیروزیم.

#عملیات_پیچیده_و_سخت_و_بزرگی در پیش است.... شرط پیروزی در این عملیات علاوه بر "صدق نیت و عمل"،  نقش افرینی دقیق تک تکِ #بچه_های_انقلاب در فضای حقیقی و مجازی و پرهیز از هرگونه نزاع در ادامه مسیر است.
الا ان حزب الله هم الغالبون (این است و جز این نیست که اگر به راستی حزب خدا باشید، پیروزید)


  • بازرگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم