قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

💡چرا وضع موجود ما را تهدید می‌کند؟

يكشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۵۰ ب.ظ

☀️#وضع_موجود در کشور باید تغییر کند. شواهد نشان می‌دهد که استمرار حرکت بر این روال، سه خطر بزرگ را در پیش خواهد داشت.

🏭اولین خطر آن استمرار #تعطیلی_کارخانه ‌ها و #ورشکستگی_تولیدی‌ هاست. تعطیلی کارخانه‌های مشهوری مانند ارج، آزمایش، بالارفتن آمار چک‌های برگشتی نشانه‌های رکود عمیق و افزایش سیل بیکاران است. جدا از آسیبی که تولیدکننده‌ها می‌بینند؛ آسیب بزرگی را هم طبقه محروم و کارگری می‌بیند. قشر بی‌پس‌اندازی که از حالابه بعد محل درآمدی هم نخواهد داشت و البته باید زندگی هم بکند.

🏢دومین خطر برای دولت موجود ایجاد حالت گرفتاری و خفگی در کلاف سردرگم #نظام_بانکی‌ است. اگر اصلاح نظام بانکی رخ ندهد؛ دومینوی اتفاقاتی که مردم با موسسات ورشکسته #ثامن و #کاسپین روبه‌رو شدند به بانک‌های دولتی و خصوصی خواهد رسید و آن‌وقت است که این حالت خفگی کل #ساختار_اقتصادی را در برخواهد گرفت.

📺خطر سوم، تصویری است که دولت مستقر از وضع موجود می‌نمایاند. تصویر #خزانه_خالی و با آب‌وتاب از ارتباط با فرنگی‌ها سخن گفتن این خیال را می‌تواند در ذهن دشمن ایجاد کند که با ایران دست‌وپا بسته و #ضعیف روبه‌رو است. ایرانی که میتوان در آن واحد هم با او تجارت کرد و هم علیه‌اش #مانور_نظامی_مشترک_دریایی برگزار کرد. هم #تحریمش کرد و هم وادارش کرد یک‌جانبه به #تعهدات_برجام عمل کند. تصور ایران ضعیف سبب می‌شود تا دشمن احساس کند به طعمه‌ای نزدیک‌تر شده و آخرین گام برای چنگ انداختنش مانده است. صدام حسین زمانی به ایران حمله کرد که فکر می‌کرد تهران را دو روزه اشغال خواهد کرد. تصویر ایران ضعیف، خطر #جنگ یا #تحریم را به بالاترین حد خود خواهد رسانید.
به همین دلیل است که سال 96 سال بسیار مهمی است. در این سال یا #وضع_موجود تغییر میکند و یا خطرات احتمالی ایران را مورد هدف قرار خواهند داد.

  • بازرگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم