قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

دانلود کتاب صوتی و pdf کشتی پهلو شکسته !!!

يكشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۵۸ ب.ظ

کتاب “کشتی پهلو گرفته” که به قلم سید مهدی شجاعی به رشته تحریر در آمده، سوگ نامه ای از آلام اهل بیت عصمت و طهارت و به ویژه وجود مقدس حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است.

کشتی پهلوشکسته

خواننده در خلال خواندن این اثر بدیع ادبی که با نثری بسیار شیوا نگارش یافته درحالیکه گفتگوی اهل بیت علیهم السلام را که زبان حال ایشان بوده مرور می کند، با تاریخ پر فراز و نشیب و زیبا و در عین حال پر مصیبت زندگی حضرت صدیقه طاهره و وقایع دوران کودکی تا شهادت ایشان بیشتر آشنا می شود. مطالعه این اثر ارزشمند راکه در ۱۶۰ صفحه و توسط انتشارات جوان به چاپ رسیده به همه دوستداران خاندان عصمت و طهارت توصیه می کنیم.

دانلود

 

کشتی پهلو گرفته(۱)

بخش اول کتاب صوتی «کشتی پهلو گرفته»؛ اثری جاودان از «سید مهدی شجاعی» است. این کتاب شرح حالی است از زبان اهل بیت در سوگ عالم‌سوز حضرت صدیقه طاهره(ع) که با قلمی شیوا، رسا و از دل برآمده بر کاغذ تصویر شده است(۰۱:۴۰)

 

حجم فایل : ۶۸۸ KB

دانلود قسمت اول

کشتی پهلو گرفته(۲)

بخش دوم کتاب صوتی «کشتی پهلو گرفته» اثری جاودان از سید مهدی شجاعی است. این کتاب شرح حالی است از زبان اهل بیت در سوگ عالم‌سوز حضرت صدیقه طاهره(ع) که با قلمی شیوا، رسا و از دل برآمده بر کاغذ تصویر شده است. (۰۲:۳۶)

 حجم فایل : ۱٫۰۴ MB |

دانلود قسمت دوم

کشتی پهلو گرفته(۳)

بخش سوم کتاب صوتی «کشتی پهلو گرفته» اثری جاودان از سید مهدی شجاعی است. این کتاب شرح حالی است از زبان اهل بیت در سوگ عالم‌سوز حضرت صدیقه طاهره(ع) که با قلمی شیوا، رسا و از دل برآمده بر کاغذ تصویر شده است. (۰۲:۴۱)

| حجم فایل : ۱٫۰۸ MB |

دانلود قسمت سوم

کشتی پهلو گرفته(۴)

بخش چهارم کتاب صوتی «کشتی پهلو گرفته» اثری جاودان از سید مهدی شجاعی است. این کتاب شرح حالی است از زبان اهل بیت در سوگ عالم‌سوز حضرت صدیقه طاهره(علیهاالسلام) که با قلمی شیوا، رسا و از دل برآمده بر کاغذ تصویر شده است. (۰۲:۱۰)

 | حجم فایل : ۸۹۱ KB |

دانلود قسمت  چهارم

کشتی پهلو گرفته(۵)

بخش پنجم کتاب صوتی «کشتی پهلو گرفته» اثری جاودان از سید مهدی شجاعی است. این کتاب شرح حالی است از زبان اهل بیت در سوگ عالم‌سوز حضرت صدیقه طاهره(علیهاالسلام) که با قلمی شیوا، رسا و از دل برآمده بر کاغذ تصویر شده است. (۰۱:۴۶)

دانلود قسمت پنجم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم