قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

اس ام اس شب قدر

جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۰ ب.ظ

شب قدر است و من قدری ندارم/چه سازم؟توشه قبری ندارم/
اگر امشب به معشوقت رسیدی/خدا را درمیان اشک دیدی/
کمی هم نزد او مارادعا کن/ کمی هم جای ما اوراصدا کن/
بگو یارب فلانی رو سیاه است/دودستش خالی و غرق گناه است/
بگو یارب تویی دریای جوشان/دراین شب رحمتت بر وی بنوشان/
------ امشب همه با هم برای فرج امام زمان(عج) دعا کنیم--------------



161759
1

191

گفتم ای چشمه ی خوبی ، سحری چشم گشا
نگر اعمال شرر بار بدم ، گفت : “بیا”
گفتم ای صاحب این سفره که خوبان جمعند
گفته بودی که خریدار بِدم ، گفت : “بیا”
گفتم آینه شیطان شده بودم عمری
خسته از دست همین یار بدم ، گفت : “بیا”

فرستنده : رز


161742
1

222

ای کاش از این خاک، صدا برخیزد

یا دستی باز بر دعا برخیزد

ای کاش دل فتاده در دام گناه

با گفتن یا علی(ع) ز جا برخیزد . . .
التماس دعا



161727
1

200

کوفه امشب التهاب محشر است / کوفه امشب کربلایی دیگر است
جبرئیل آوای غم سر داده است / در فلک شوری دگر افتاده است
تیر غصه بر دل زارم نشست / تیغ دشمن فرق مولایم شکست
قلب مجنون سوی صحرا می رود / حیدر-ع امشب سوی زهرا میرود .

فرستنده : perspolis=6


161639
1

475

میگن یه شبه نمیشه ره صد ساله رو رفت ولی به نظر من اگه اون شب شبه قدر باشه میشه.

فرستنده : پسرخوب


161395
1

404

تشنه ام این رمضان تشنه تر از هر رمضانی شب قدر آمده تا قدر دل خویش بدانی لیله القدر عزیزی است بیا دل بتکانیم سهم ما چیست از این روز همین خانه تکانی>>>>>>>>>>>>التماس دعا>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

فرستنده : آسمان ابی


160895
1

426

من از عمق وجود خودم ، خدایم را صدا کردم

نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت

برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم

و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ، یقین دارم دعاهایم اثر دارد . . .

.

فرستنده : آسمان ابی


152414
1

459

حضرت علی (علیه السلام) می‌فرماید:

«هیچ دعایی به آسمان نمی‌رسد مگر این که دعا کننده بر محمد و آل او صلوات بفرستد.»

فرستنده : Clickb3da


91572
1

1344

السلام علیک یا امیرالمومنین...
ای ماه سر به مهر سر از سجده بر مدار...
پشت سرت کسی نشسته که شق القمر کند...

فرستنده : پیرهن صورتی


91492
1

494

شب قدر است و دلم سرشار از عشق دیدار
شب قدر است شب عشق بازی با خدا
شب ربنا گفتن و پرواز تا خدا
التماس دعا...

فرستنده : بارانی


91464
1

1802

الهی انچه تو این شبا به "خوبانت" عطا می کنی به ما هم عطا کن....
التماس دعا

فرستنده : atena


91463
1

2095

شنیدی تو شب های قدر اگه حق الناس گردنت باشه صدای ناله هات به عرش نمیرسه؟؟؟؟؟
تورو به حق این شبهای عزیز اگر حقی ازت ضایع کردم،حتی یه حرف
"حلالم کن"

فرستنده : AZ GHAF


91462
1

1077

نه خدا توانمش خواند ، نه بشر توانمش گفت
متحیرم چه نامم ، شه ملک لا فتا را ....
بنویس نام مرا در کف دستت ای دوست ، تا به هنگام قنوتت نبری از یادم
التماس دعا

فرستنده : _atiye_


91461
1

721

ما این قران عظیم الشان را در شب قدر نازل کردیم
و چه تو را به عظمت این شب قدر اگاه تواند کرد
شب قدر به مقام و مرتبه از هزار ماه بهتر و بالاتر است
در این شب فرشتگان و روح (یعنی جبرییل ) به اذن خدا بر امام عصر از هر فرمان نازل گرداند
این شب رحمت و سلامت و تهنیت است تا صبح گاه (سوره قدر)

فرستنده : فاطمه-رضوانشهر


91460
1

704

مسافر پرواز رمضان:
پروازت بی خطر.امیدوارم توشه ات فراوان و سهم سوغات من .
دعای شبهای قدر شما باشد ...
التماس دعا

فرستنده : parnian2024

  • بازرگان

پیامک

رمضان

شب قدر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم