قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

باورهای غلط در راه‌اندازی کسب و کار شخصی

جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۱۹ ب.ظ
شروع یک کسب و کار در بیشتر مواقع پرچالش تر از آن است که افراد تصور می‌کنند و گاها باور های غلط در این باره باعث بروز مشکلات متعددی می شود.
باورهای غلط در راه‌اندازی کسب و کار شخصی

گروه کار؛ بازارخبر - انجمن مهندسان جوان (YEC) یک سازمان محدود متشکل از برخی از بهترین افراد جوانی است که موفق به راه‌اندازی کسب‌وکار جدید و سودمند شده‌اند. اعضای این سازمان محدود بوده و عضویت در آن تنها توسط دعوت‌نامه امکان‌پذیر است.

افراد عضو در نشست‌های متعدد به برسی مشکلات و راه‌کارهای موجود در زمینه‌های مختلف می‌پردازند و نظران و پیشنهادان خود را با دیگر اعضا به اشتراک می‌گذارند.

از برخی از اعضا در مورد بزرگ‌ترین باورهای غلط در مورد راه انداختن یک کسب‌وکار جدید سؤال شد که در ادامه به برخی از پاسخ‌ها همراه با توضیحات می‌پردازیم.

رئیس خودتان خواهید بود!
نه‌تنها رئیس خودتان نخواهید بود بلکه با کسب موفقیت نسبی انتظارات از شما بسیار بیشتر خواهد شد. به همین نسبت امور مربوط به مشتریان، فروشندگان و کارکنان نیز به وظایف شما اضافه خواهد شد. اگر احساس می‌کنید در حال حاضر رئیس شما انتظارات نابجایی از شما دارد به این موضوع فکر کنید که با کسب‌وکار جدید ممکن است یک مشتری خوب ساعت 2 نیمه‌شب با شما تماس می‌گیرد و درخواست حل مشکلش را می‌کند.

همه‌چیز را تحت کنترل خواهید داشت!
واقعیت این‌طور نیست! این مشتریان شما هستند که همه‌چیز را کنترل می‌کنند. زمانی این قضیه روشن می‌شود که ناگهان می‌بینید موجودی حساب بانکی شما صفر است و متوجه می‌شوید باید به مشتریان خود گوش دهید و به درخواست‌های آن‌ها رسیدگی کنید. این مسئله را به خاطر داشته باشید که اگر مشتریان به شما پول ندهند شما نیز پولی نخواهید  داشت تا هزینه اجاره، بیمه، حقوق کارکنان و تجهیزات را پرداخت کنید. مشتریان رئیس شما هستند و همه‌چیز را کنترل می‌کنند.

اکثر کسب‌وکارها با شکست روبه‌رو می‌شوند!
بیساری مواقع از گوشه و کنار شنیده می‌شود که بسیاری از کسب‌وکارهای جدید هرروز با شکست مواجه می‌شوند؛ اما واقعیت چیز دیگری است. درست است که راه انداختن کسب‌وکار جدید در مراحل اولیه با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود؛ اما شرکت‌ها و کارهای جدید سیاست‌های خود را تغییر می‌دهند؛ مسیر خود را عوض می‌کنند؛ و یا حتی نام خود را تغییر می‌دهند اما بسیاری از آن‌ها با شکست کامل مواجه نمی‌شوند.

آزادی کامل خواهید داشت!
یکی از بزرگ‌ترین باورهای غلط در راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید این است که شما آزادی کامل خواهید داشت و وقت آزاد زیادی را برای خودتان در اختیار دارید. در حقیقت در این مواقع شما هیچ کنترلی بر روی برنامه زمانی و وقت آزاد خود ندارید. اگر قصد شما از راه‌اندازی کسب‌وکار جدید آزادتر بودن وقت خودتان است بهتر است تجدیدنظر کنید.

اگر سخت کار کنید حتماً درنهایت موفق می‌شوید!
واقعیت این است که افرادی شانس خود را در موفقیت در کسب‌وکار خودشان بیشتر می‌کنند که هوشمندانه و بافکر کار کنند نه سخت و بی‌هدف.

مشتریان به سمت ایده‌های خوب سرازیر می‌شوند!
"اگر بسازی خودشون میان! این جمله نیز یکی دیگر از باورهای غلط در راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی است. شما نباید انتظار این را داشته باشید که مشتریان به سمت شما سرازیر شوند حتی اگر تصور کنید بهترین ایده کاری در دنیا را دارید. برنامه‌ریزی و اختصاص بودجه‌ای برای بازاریابی یکی از مهم‌ترین فاکتورهای راه‌اندازی کسب‌وکار جدید است.

تنها چند ساعت در هفته را باید به کار اختصاص دهید!
راه‌اندازی کسب‌وکار جدید این اجازه را به شما نمی‌دهد که به‌راحتی به مسافرت بروید و برنامه زمانی دلخواهتان را داشته باشید. حداقل ابتدای راه به همین صورت است. باید 80 ساعت در هفته مشغول کار باشید. اگر به کاری که انجام می‌دهید ایمان داشته باشید سختی آن برای شما کمتر خواهد شد. راه انداختن یک کسب‌وکار جدید مزایای زیادی برای شما دارد اما کم بودن ساعات کاری یکی از آن‌ها نیست! هرکس غیرازاین را به شما بگوید مطمئن باشید با شما صادق نیست.

همه از شما حمایت خواهند کرد!
گفتن این جمله که همه در مسیر راه‌اندازی کسب‌وکار از شما حمایت خواهند کرد مانند این است که بگوییم هنوز جام جهانی شروع نشده ایران به مرحله یک‌چهارم نهایی راه پیدا خواهد کرد! ر هنگام شروع کسب‌وکار خود را آماده اظهار نظرات منفی، مخالفت اطرافیان و خانواده و ابراز ترس از سوی دیگران کنید. دوستان و اطرافیان شما زمانی به‌سوی شما بازخواهند گشت که چند ماهی از موفقیت شما گذشته با

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم