قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

شیعه شدن یک استاد کانادایی در عربستان

دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۴۳ ب.ظ

ستاد آیت الله قزوینی مدیر شبکه جهانی ولایت که در راستای دفاع از حریم ائمه معصومین سلام الله علیهم اجمعین و رفع شبهات وارده در این زمینه به فعالیت مشغول می باشند طی گفتگویی به شیعه شدن یک استاد کانادایی در عربستان اشاره کرده و در این باره گفتند:

استاد آیت الله قزوینی مدیر شبکه جهانی ولایت من سه سال پیش مکه بودم با یکی از بزرگوارانی که از کویت آمده بود یک جلسه‌ای داشتیم گفت: در کانادا در یکی از دانشگاه‌ها استادی بود که خیلی برو بیا داشت و دانشجویان و اساتید از او حرف شنوی داشتند. او یهودی بود وهابی‌ها سرمایه‌گذاری زیادی روی او کردند و طی ۵-۴ سال او را مسلمان و وهابی کردند و از او دعوت کردند که در دانشگاه محمد بن سعد ریاض تدریس کند.
او آمد و در همان ۲-۱ سال اول، موجی ایجاد کرد و بسیاری از دانشجویان و اساتید را به سمت خودش جلب کرد. وهابی‌ها از او درخواست کردند که یک کتابی در رد فرقه‌ای به نام شیعه که یهودیها آن را تأسیس کرده‌اند بنویسد و ما این کتاب را با تیراژ گسترده چاپ و پخش می‌کنیم او گفت: خب کتابهای آنها را به من بدهید که من نقدی روی آنها بنویسم. آنها گفته بودند که همین مطالبی که علمای ما از شیعه نقل کردند کافی است اما آن استاد کانادایی اصرار کرد که خودش کتابهای شیعه را بخواند که بالاخره قبول می کنند.
بعد از حدود ۶-۵ ماه او اعلام جلسه می‌کند و در جلسه می‌گوید که آقایان چنین درخواستی از من داشتند و من تحقیق و بررسی کردم، آقایان اساتید و دانشجو من به این نتیجه رسیدم که تنها مذهبی که با قرآن و سنت پیامبر تطبیق می‌کند، مذهب شیعه است و من رسماً تشیع خود را اعلام می‌کنم.
اما این استاد کانادایی شیعه شده را به زندان می‌اندازند و وزیر کانادا با مشکلاتی او را آزاد می‌کند و بعد از آن به کانادا هم نرفت و الان در لندن است و من شماره ایشان را دارم و خیلی خوب است که پیگیری بشود که ایشان کجا هستند و چه می‌کنند چون انسان قیمتی است.

  • بازرگان

شیعه

شبکه جهانی ولایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم