قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

آقای احمدی‌نژاد یک نفری بود که تمام شد

جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۵۱ ق.ظ
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: کسانی که در فتنه ۸۸ دچار مرگ سیاسی شدند می‌خواهند این دولت را به ابزاری برای تجدید حیات خود تبدیل کنند و رئیس دولت باید در این باره فکر کنند.
به گزارش فارس، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی عضو مجلس خبرگان رهبری در حاشیه همایش همگرایی اصولگرایان در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص تلاش جریان نفوذی جهت حاشیه‌سازی برای دولت اظهارداشت: برخی افراد که در فتنه ۸۸ دچار مرگ سیاسی شدند این دولت را برای تجدید حیات سیاسی خود ابزار کرده‌اند.

آیت‌الله علم‌الهدی بر همین اساس تاکید کرد: شخص رئیس دولت و دولتمردان باید روی این مسئله فکر کنند و گُرده خود را زیر قدم‌های این جریان‌ها ندهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با بیان اینکه جریان خبرگان یک جریان کاملاً دینی است که به مبانی اعتقادی مردم وابستگی دارد، افزود: این جریان در یک عرصه سیاسی قابل تنظیم نیست و افراد اگر بخواهند در عرصه سیاسی جریان دینی وابسته به مردم را به بازی بگیرند در واقع دین مردم را به بازی گرفته‌اند.

وی در خصوص همه پرسی که از سوی رئیس جمهور مطرح شده است، اظهارداشت: این همه پرسی را یک بار بنی‌صدر مطرح کرد و باید از این تعابیر تکراری خودداری کرد.

آیت‌الله علم‌الهدی درباره همه‌پرسی که اخیراً از سوی رئیس جمهور مطرح شده است، گفت: رئیس جمهور باید از حرف‌هایی که مردم از آنها خاطره سوء و مغرضانه دارند خودداری کند، همه پرسی تقنینی دست مجلس است و به رای اکثریت نمایندگان نیاز دارد از این رو نمی‌توان این مسئله را در برابر نهادهای قانونی نظام علم کرد.

امام جمعه مشهد درباره احیای حزب منحله مشارکت در قالب حزب اتحاد ملت ایران تصریح کرد: اینها در سطح تجدید حیات سیاسی خود قرار دارند چرا که دچار مرگ سیاسی شده بودند لذا می‌خواهند خود را در پوسته جدید جای دهند و حیات گذشته خود را تجدید کنند.

وی تاکید کرد: مردم‌سالاری و آزادی نظام ایجاب می‌کند که با این مسائل برخورد اجرایی نشود اما افرادی که در فیلترهای مدیریت نظام تصمیم‌گیر هستند باید حواسشان جمع باشد که اگر گرگ لباس میش پوشید او را اشتباه نگیرند.

آیت‌الله علم‌الهدی درباره اظهارنظر برخی از اصلاح طلبان برای همگرایی با اصولگرایان گفت: تقسیم‌بندی اصولگرایان به عنوان معتدل و غیرمعتدل خط کشی‌ای است که می‌خواهند با مطرح کردن آن بین اصولگرایان ایجاد اختلاف کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری درباره حرکت جبهه پایداری تصریح کرد: جبهه پایداری یک تشکل اصولگرایی است و نباید خود را از یکدیگر جدا کنیم.

وی درباره برنامه اصولگرایان با جریان احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: آقای احمدی‌نژاد یک نفری بود که تمام شد و آقای احمدی‌نژاد یک جریان محسوب نمی‌شود؛ او در مقابل ولایت فقیه ایستاد و سقوط کرد.

آیت‌الله علم‌الهدی در خصوص تبعیض قائل نشدن قوه قضاییه در برخورد با مهدی هاشمی، اظهارداشت: هر نوع تبعیضی در دستگاه قضایی خلاف عدل است و عدل قضایی ایجاب می‌کند که هیچ تبعیضی وجود نداشته باشد ولو آن فرد در رأس کشور باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری درباره آیت‌الله مصباح نیز گفت: شخصیت آیت‌الله مصباح یک فرد فرزانه و مخلص و ایثارگری است که به تعبیر مقام معظم رهبری خلاء شهید مطهری و مرحوم علامه طباطبائی را پر می‌کند؛ کسی که جایگاهش در نظام و انقلاب تا این حد بالا است طبیعی است که مصالح جامعه که اصل وحدت است را حفظ می‌کند اما اینکه آن جریان (پایداری) چقدر به فرمان آیت‌الله مصباح باشد، مهم است.

وی در پایان تاکید کرد: وحدت تنها راه علاج قضیه است و همه باید به این نکته توجه کنیم.

آیت‌الله علم‌الهدی در خصوص محاکمه سران فتنه نیز گفت: محاکمه درخواستی نیست و بعد از کیفرخواست دادستان صورت می‌گیرد و کسی نمی‌تواند درخواست محاکمه کند.

وی ادامه داد: اینها مجرم هستند و هرگاه شورای عالی امنیت ملی موافقت و همانطور که رئیس قوه قضائیه گفته است جرم مجرم باید پیگرد شود، اما شورای عالی امنیت ملی تا به حال مصلحت ندیده و ما تابع آن هستیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم