قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

 سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم به مناسبت 19 دی، حاوی محورهای متعدد و مهمی بود که ضروری است علاوه بر بازخوانی آنها، بخشهایی از  بیانات ایشان مورد تبیین و تشریح قرار بگیرد.
 ایشان در بخشی از صحبت های خود با اشاره به حجم فساد همه جانبه در رژیم پهلوی و تلاش برخی رسانه ها برای «بزک» کردن این رژیم فاسد فرمودند:
 
«خصوصیّت سوّم این رژیم خبیث، فساد بود. انواع فساد، از فسادهاى جنسى بگیرید که مبتلابه تقریباً همه ى دربارىها و دور و برى ها و مانند اینها بود که دیگر حالا داستانهایش شرم آور است. آن روز خیلى از آحاد مردم هم میدانستند، اگرچه جرأت نمیکردند بر زبان بیاورند. گاهى از قلم خارجىها درمیرفت، چیزهایى را میگفتند فساد جنسى، فساد مالى، نه فقط در سطوح متوسّط که هر وقتى ممکن است پیش بیاید؛ نخیر، در عالىترین سطوح کشور. از طرف شخص محمّدرضا و دورو برى هایش، بالاترین فسادهاى مالى، بزرگترین رشوه ها، بدترین دست اندازى ها، خباثت آلودترین فشارها بر منابع مالى ملّت به وجود مىآمد. براى خودشان ثروت درست میکردند به قیمت فقیر کردن مردم و بیچاره کردن مردم.»
 
لذا در اولین بخش از سلسله مطالبی با عنوان «بازخوانی محورهای مهم بیانات رهبر انقلاب در جمع مردم قم»، نمونه هایی آشکار از «فساد رژیم پهلوی» را از نظر می گذرانید.
 

ارسال هواپیما به سوییس برای آوردن پمادی که باید خارش دست شاه را درمان می کرد!
 
«سفیر وقت ایران در سوئیس یک بار برای تهیه پمادی جهت مداوای خارش دست شاه، هواپیمایی را در بست به لندن فرستاد تا ده حلقه از پماد مورد نظر را برای شاه بیاورد، زیرا پمادی با نام مورد دستور شاه در سوئیس وجود نداشت. بلکه مشابه آن با نامی دیگر موجود بود اما سفیر معتقد بود امر شاه باید همان طور که هست اجرا شود.
 
ولخرجی های شاه و اطرافیان در سوئیس تا بدان حد بود که بارها مورد اعتراض مطبوعات سوئیسی و اروپایی قرار گرفته بود اما سفیر می کوشید با اهدای هدایای گران قیمت به روزنامه نگاران صدای آن ها را خاموش کند اما برخی پول می گرفتند و در عین حال به انتقادات خود شدت می دادند.این اعتراضات منجر به تظاهرات دانشجویی علیه حضور شاه در سوئیس می شد.»
 
(مینو صمیمی، پشت پرده ی تخت طاووس، ترجمه حسین ابوترابیان، تهران:انتشارات اطلاعات،1386،ص 30-100)
 

اشرف و اداره باند قاچاق بین المللی مواد مخدر
 
همچنین ماجرای  قاچاق گسترده مواد مخدر توسط اشرف پهلوی نیز از بدیهیات تاریخی زمان پهلوی است که بازخوانی آن به نقل از اسناد باقی مانده، خالی از لطف نیست.
 
در این باره مجله ساگا که در نیویورک چاپ می‌شود و از مجلات نسبتا مشهور آمریکاست و در سرتاسر آمریکا توزیع میگردد مقاله‌ای تحت عنوان « ثروتمندترین و مشهورترین مردی که قاچاق مواد مخدره میکند» ‌در 7 صفحه در تاریخ 10 آذر 52 (دسامبر 1973) منتشر کرده است  که خلاصه مقاله عبارت است از :
 
«14  تن تریاک قاچاق در مرز افغانستان گرفته می‌شود ولی گزارشی به مقامات بین المللی نشده و کلیه مواد مخدره که از قاچاقچیان گرفته میشود به کاخ سعدآباد محل اقامت والاحضرت شاهدخت اشرف پهلوی برده میشود و بعد توسط ایشان به فروش میرسد. هر دیپلمات ایرانی به نرخ ارزانی خریداری میشود که مواد مخدره را حمل کند هرچند پرزیدنت نیکسون اخطار کرده که کمک آمریکا به کشورهایی که سران آن قاچاق مواد مخدره می‌کنند قطع خواهد شد با وجود اینکه اسم دربار سلطنت و والاحضرت در لیست سیا می‌ باشد معهذا اقدامی صورت نگرفته است. مواد مخدره توسط دیپلماتهای ایران و فامیل سلطنت به دنیا حمل میشود در حالی که اگر یک مرد عادی در ایران دو کیلو تریاک داشته باشد تیرباران میگردد. والاحضرت اشرف و فامیل سلطنت نه اینکه در کار قاچاق هستند بلکه خودشان نیز معتاد میباشند به واسطه اینکه وزارت امور خارجه ما احتیاج به نفت ایران دارد لذا روی مساله مواد مخدر ایران سکوت کرده است.
 
پدر و پدر بزرگ پادشاه ایران تریاکی بوده اند و در کار تجارت تریاک دست داشته و از این راه به قدرت رسیده اند. والاحضرت اشرف خود می‌گفته ارشدیت به پادشاه ایران دارد رضاشاه اغلب به دوستان نزدیک خود می‌گفته که والاحضرت اشرف می بایست پسر باشد. مصدق قدرت را از پادشاه گرفت و بعد کودتای 28 مرداد توسط سیا صورت گرفت. تمام کمکهای آمریکا توسط ثروتمندان دزدیده شده و به بانکهای سوئیس رفته است. کمک آمریکا یک بیلیون و 3 میلیون دلار به ایران بوده که اکثر آن رفته است.»
 
 
محافظ اشرف: به یک مرد و دو مرد کفایت نمی کرد
 
علاوه بر موارد یاد شده، حجم خاطرات درباریان و هم چنین رسانه های خارجی درباره فساد جنسی شاه، خواهر، مادر و دربار پهلوی نیز قابل توجه است که پرداختن به آن فرصت جداگانه ای می طلبد و این جدای از همجنس گرایی هویدا نخست وزیر پهلوی است که خود ماجرایی جداگانه دارد.
 
به عنوان نمونه در این باره غلامحسین بیگدلی یکی از افسران بازنشسته‌ی ارتشی که در دهه‌ی بیست محافظ اشرف بود، می‌گوید: «اشرف با اینکه زن احمد شفیق مصری بود ... هر کس که گیرش می‌آمد مورد استفاده‌ی شهوانی قرار می‌داد، زن ناپاکی بود، انصافاً زن ناپاکی بود.» او می‌گوید وقتی از دانشکده‌ی افسری فارغ‌التحصیل شدم محافظ اشرف شدم «در آنجا اخلاق و کثافت‌کاریهای او را دیدم، به او خیلی بدبین شدم که این چه مملکتی است که ما کسانی را که نعوذبالله مثل خدا می‌دانستیم، پرستش می‌کردیم، چه فرمان شاه و چه فرمان یزدان (می‌گفتیم) شاه این است؟ خواهرش این است؟ بسیار زن فاسدی بود. یک نوع مرض جنسی داشت، با یک مرد، دو مرد کفایت نمی‌کرد ...» (گفتگوی بیگدلی با مرکز اسناد انقلاب اسلامی)
 
  • بازرگان

رهبر انقلاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم