قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

رنجنامه بسیج دانشگاه صدا و سیما به ظریف

سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۵۴ ب.ظ

رنجنامه ی بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما به وزیر محترم امور خارجه:

 

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر ظریف

وزیر محترم امور خارجه

سلام علیکم

این روزها بغض و کینه انقلابی فرزندان معنوی حضرت روح الله در جهان، از توهین به پیامبر مکرم اسلام  در نشریه شارلی ابدو متراکم شده است. اقدامی که احساسات نزدیک به 2 میلیارد مسلمان در جهان را جریحه دار کرده تا صحنه بسیاری از کشورهای اسلامی به محکومیت این اقدام هتاکانه تبدیل شود. حال در چنین اوضاعی،برخی اقدامات نابجا آن هم از سوی مقام های بلندپایه ام القرای جهان اسلام که مرکز مقاومت در جهان است پسندیده و مورد پذیرش هیچ کس نیست. دیگر نمی توان شاهد برخی از اقدامات نابجا و تسامح و تساهل ها بود. عدم درک و رعایت آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و ملت مسلمان و انقلابی ایران در مبارزه قاطعانه با استکبار که ضربه ای مسلم بر چهره استکبارستیز انقلاب اسلامی وارد ساخته است، کاسه صبر ما را لبریز ساخته است.

کشوری که در بسیاری از عرصه ها پیشگام و مرکز استکبارستیزی در جهان و مقاومت به شمار می رفت این روزها با برخی اقدامات حضرت عالی و مجموعه تحت مدیریت شما در صف ظالمین و مستکبران در اذهان عموم جهانیان تصور می شود. فضای متلاطم جهان اسلام و حوادث چند روز گذشته ، ما را بر آن داشت تا رنج نامه ای را در چند نکته خدمتتان عرض نمائیم:این نامه سرگشاده را رنجنامه ای بدانید از سوی فرزندان پیر جماران که کمال شان را در تبعیت محض از امام خامنه ای می دانند. البته رنجنامه ای که در بطن خود کینه ای مقدس از مستکبران و ظالمان جهان را نگه داشته است. رنجنامه ای که فقط رنجنامه نیست؛ مطالبه ای است در مسیر تحقق آرمان های واقعی حضرت روح الله و نائب برحقش حضرت امام خامنه ای. این مطالبات را خوب بخوانید که دیگر زمان آزمون و خطا در وزارت امور خارجه به پایان رسیده است. مردم مسلمان،مبارز و انقلابی ایران، دیگر نمی توانند شاهد برخی اقدامات نابجا و به دور از شان انقلاب اسلامی باشند.

1-  قدم زدن درکنار ساحل، خنده های بیش از حد شما در کنار وزیر امور خارجه کشوری که دستانش با خون هزاران مسلمان و بیگناه در جهان آلوده است و سفر شما به کشوری که در این روزها موج جدید اسلام هراسی را با انتشار تصاویر توهین آمیز به پیامبر رحمت و مهربانی کلید زده است گرچه شاید گویی که در ظاهر هیچ ارتباطی با هم ندارند، اما نکاتی در اینجا هست که تصویر مشترکی را از اقدامات آن وزارت محترم و بلکه بالاتر دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران در اذهان عمومی جهانیان ترسیم می کند. متاسفانه شما و مجموعه تحت مدیریت تان در قبال این اقدامات توهین آمیز نشریه شارلی ابدو که با چراغ سبز دولت فرانسه صورت گرفت نه تنها هیچ واکنش جدی و در خور شان ملت مسلمان، مبارز و انقلابی ایران نشان ندادید، بلکه بلافاصله  با سفر به این کشور و دیدار با مقامات دولت فرانسه و ابراز خرسندی از بهبود روابط دیپلماسی، عملا در نگاه جهانیان به عنوان تائید کننده این حرکت سخیف و وقیحانه دیده شدید.

2-   متاسفانه مقامات فرانسه این بارهم به مانند استقبال رئیس جمهور وقت فرانسه از رئیس دولت اصلاحات آداب دیپلماتیک را در نحوه استقبال و نوع نشست و برخاست در برابر شما رعایت نکردند و شما که رئیس جمهور کشورمان با تعابیری به مانند پرسابقه ترین و بهترین دیپلمات از شما یاد کردند هیچ دم برنیاوردید.

آقای دکتر ظریف متاسفانه این رعایت نشدن اداب دیپلماتیک در یک سال و نیم اخیر بارها تکرار شده و ما را نگران کرده است که این به رویه ای همیشگی تبدیل شود. به عنوان نمونه استقبال غیر دیپلماتیک نخست وزیر انگلیس از دکتر روحانی رئیس جمهور محترم و اظهارات گستاخانه وی علیه مردم ایران بعد از این دیدارو آقای وزیر امور خارجه گرچه ملت انقلابی و صبور و بصیر از کنار برخی اقدامات نابجا و اشتباهات شما در گذشتن از منافع ملی و خطوط قرمز هسته ای تاکنون گذشته است، اما اجازه نخواهد داد که شما و مجموعه مدیریت جنابعالی حیثیت و غرور ملی که حاصل زحمات و خون شهداست یک شبه بر باد دهید. این روزها درد نه از مسامحه و مصالحه است؛ بلکه فراتر از آن درد خطر از بین رفتن استقلال کشور و میدان داری تقی زاده ها و آخوند زاده هایی است که همه چیز را خلاصه در غرب کرده بودند.

3-  آقای ظریف اگر چه اجازه داده شد که در مذاکرات هسته ای آمریکا هم حضور داشته باشد. ملت ایران این اجازه را نداده است که با مذاکرات دوجانبه متعدد و بی حاصل جناب عالی با آمریکا و خنده ها و قدم زدن های جنابعالی با دولتمردان مستکبر آمریکایی در پیش دیدگان جهانیان حاصل مقاومت 36 ساله انقلاب اسلامی را یک شبه بر باد دهید.

به راستی حاصل یک و نیم سال مذاکرات هسته ای چه بوده است. اضافه شدن و تشدید بیش از هفت بار تحریم از سوی آمریکا و بیش از 3 بار از سوی اتحادیه اروپا بعد از توافق ژنو، تهدید بیش از 13 باره ایران به حمله نظامی توسط دولتمردان مستکبر آمریکایی، اقدام دولت آمریکا در مصادره اموال و دارایی های بنیاد علوی در خارج از کشور، اقدام بی سابقه دولت امریکا در راه ندادن سفیر و نماینده پیشنهادی کشورمان به سازمان ملل(در حالی که رئیس دولت تدبیر و امید پیش از انتخابات از بازگرداندن اعتبار به گذرنامه ایرانی گفت، هم اکنون بیش از 330 روز است که کشورمان در سازمان ملل به لطف سیاست خارجه قوی جناب عالی هیچ نماینده ای ندارد )، اظهارات گستاخانه و بی شرمانه آمریکا بعد از مذاکرات هسته ای که با صراحت معاون وزیر امور خارجه آمریکا دی ان ای مردم ایران را با فریب و نیرنگ یکی دانست...

آقای دکتر ظریف چرا قبول نمی کنید که مذاکره با آمریکا نه تنها در یک سال و اندی که گذشت هیچ اثری در لغو کلیه تحریم ها و برسمیت شناختن حقوق هسته ای مطابق معاهده ان پی تی نداشت بلکه آنها را پر روتر و گستاخ تر کرد.

4-  بغض هر دانشجوی متعهد به آرمان‌های انقلاب و اصول نظام قریب به یک سال و نیم است که از تساهل ها و تسامح های جناب عالی و مجموعه تحت مدیریت تان ، در برخورد با زیاده خواهی ها و اقدامات و اظهارات گستاخانه مقامات آمریکایی در گلو مانده.جناب آقای دکتر ظریف ما دانشجویان به توصیه ولی امر مسلمین جهان حمایت از شما را بر خود فریضه ای می دانیم که عدم پیگیری آن عقوبت اخروی را در پی خواهد داشت. و ضمن حمایت قاطع از تمامی اقدامات حضرتعالی و مجموعه تحت مدیریت در دفاع از منافع ملی و خواسته های بحق مردم و رهبری،از شما انتظار داریم که در مذاکرات آینده شان ملت انقلابی و استکبار ستیز ملت ایران را در جهان نگه دارید و از ذره ای از حقوق مسلم ملت ایران در برابر مستکبران زیاده خواه آمریکایی کوتاه نیایید.

5-  در پایان ما دانشجویان بسیجی دانشگاه صدا و سیما امیدواریم شما و مجموعه تحت مدیریت جنابعالی بیش از پیش رهنمودهای امام راحل و نائب برحقش حضرت امام خامنه ای را چراغ راه خود در جاده پر پیچ و خم دیپلماسی قرار دهید باشد که سه خواسته اصلی ملت و رهبری و ما دانشجویان که همان 3 اصل عزت، مصلحت و حکمت است تحقق یابد. ان شاء ا... مطالبه گری ما دانشجویان همواره ادامه خواهد داشت . و تیم مذاکره کننده بداند که در زیر ذره بین دانشجویان خواهد بود. و البته تیم مذاکره کننده بداند که حمایت و دعای خیرمان نیز از سربازان مطیع ولایت مطلقه فقیه، لحظه ای قطع نخواهد شد.

بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما


  • بازرگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم