قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

پرچم ایران به مرز اسرائیل رسید !!!

چهارشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۳۵ ق.ظ

گوشی همراه، اصلی‌‌ترین ابزار رسانه است که دشمن را در اختیار دارد و ورودی دروازه این رسانه‌ها برای جذب مخاطب فحشا است و با توطئه‌های مختلف مخاطبان را فریب می‌دهند.
رئیس قرارگاه بصیرتی و فرهنگی عمار گفت: مشکل ما با آمریکا بر سر اقتصاد نیست،‌ بلکه آنها با اصل انقلاب اسلامی مخالفند.
حجت‌الاسلام مهدی طائب امشب در حسینیه تهرانی‌های مشهد اظهار داشت: به لطف خدا وارد سی و هفتمین سال انقلاب شده‌ایم و این عمر انقلاب بیان‌گر موضوعات بسیاری است که اصلی‌رین آن شکست دشمن بوده که ما به اینجا رسیده‌ایم.

وی افزود: دشمنی که در مقابل ماست به طور جدی دچار فرسایش شده اما در برابر ما تجربیات بسیاری کسب کرده که این نکته در مورد ما هم صدق می‌کند و نبرد در این مقطع به شدت حساس است.

طائب ادامه داد: دشمن تمام قوای خود را آماده کرده و در تمام طول این 36 سال در هیچ دوره‌ای به اندازه امروز آماده نبوده و در حال حاضر دشمن تمام ادوات جنگ نرم که اصلی‌ترین آن رسانه است را در اختیار دارد.

رئیس قرارگاه بصیرتی و فرهنگی عمار ضمن تاکید بر اینکه گوشی همراه همواره توسط برنامه‌های مختلف در تمام شرایط در دسترس است، بیان کرد: گوشی همراه اصلی‌‌ترین ابزار رسانه است که دشمن را در اختیار دارد و ورودی دروازه این رسانه‌ها برای جذب مخاطب فحشا است و با توطئه‌های مختلف مخاطبان را فریب می‌دهند.

وی عنوان کرد: در جنگ سخت هم استکبار در پیرامون ما به فکر دست‌‌اندازی است، باید دید که این سیل عظیم حملات علیه ما به چه دلیل است و به چه دلیل استکبار تحمیل فشار بیشتر علیه ما تلاش دارد.

طائب در ارتباط با نبرد 36 ساله فرسایشی اظهار کرد: ما هیچ‌گاه اقتصاد آمریکا را تهدید نکرده‌ایم و اگر مشکل آنها با ما اقتصادی بود تا کنون 100 درصد با ما کنار می‌آمدند و اگر ما را تحریم نمی‌کردند وضعیت اقتصادی غرب با توجه به تقاضای ایران برای اجناسشان بهتر بود.

رئیس قرارگاه بصیرتی و فرهنگی عمار تصریح کرد: مشکل آنها با ما اقتصادی نبوده و نیست مشکل بر سر اهداف و آرمان‌های انقلاب است.

وی با بیان اینکه همیشه استکبار شروع کننده جنگ و شرارت بوده، خاطرنشان کرد: تا کنون یک مورد تخلف بین‌المللی و حمله از ایران صورت نگرفته ما همیشه دفاع کرده‌ایم و حزب‌الله که به تعبیر خودشان از ایران پیروی می‌کند هم یک‌بار شروع کننده جنگ نبوده و همیشه پس از حمله اسرائیل پاسخ محکم داده است.

طائب تاکید کرد: ماجرا خیلی از اقتصاد، نفت و مسائل دیگر پیچیده‌تر است و آن‌ها می‌دانند که کاهش قیمت نفت چه بلایی بر سر اقتصاد جهانی می‌آورد اما آنها مشکلات بسیار جدی‌تر و بر سر اصل انقلاب با ما مشکل دارند.

رئیس قرارگاه بصیرتی و فرهنگی عمار گفت: وظیفه اصلی ما به تعبیر امام راحل (ره) رساندن پرچم به امام زمان است و نظام جمهوری اسلامی این وظیفه را اصلی‌‌ترین هدف خود می‌داند و هدف ملت ایران هم از انقلابشان همین موضوع بود.

وی با تاکید براینکه هر کشور باید برای خود اهداف و آرمان داشته باشد، خاطرنشان کرد: عربستان با از دست دادن مدیر خود دچار بحران جدی شده و تمام مواضع خود را از دست داده زیرا هدف وی مشخص نیست و این کشور تابع ابرقدرت‌های دنیا و مستعمره آنها است.

طائب ضمن بیان اینکه نباید به نمایندگان غرب و آمریکا اعتماد کرد، اظهار کرد: استکبار هیچ‌گونه ترحم و صداقتی نداشته و نخواهد داشت و ما در هیچ موردی نباید به آمریکا اطمینان کنیم باید همواره در مذاکرات دقت لازم و توجه بسیار داشت.

رئیس قرارگاه بصیرتی و فرهنگی عمار با بیان لازم دانستن شناخت هدف اظهار کرد: ما اگر بدانیم هدف، آرمان و مسیر انقلاب چیست تفکر ما بسیار رشد می‌کند، امام راحل از اول پیروزی انقلاب فرمودند که اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود که پیام جمهوری اسلامی را برای براندازی استکبار جهانی را به گوش تمام کشور‌ها رساند.

وی تاکید کرد: امروز تنها موردی که ما را تهدید می‌کند فراموشی مسیر انقلاب است و تنها راه پیشرفت و محافظت از خودمان تشخیص و پیروی از مسیر انقلاب است.

طائب خاطرنشان کرد: در حال حاضر پرچم ایران به مرز اسرائیل رسیده و ما در مرز اسرائیل شهید داده‌ایم این همان اصلی‌ترین هدف انقلاب در راستای براندازی استکبار است و با محو اسرائیل از صفحه روزگار تمام مناقشات و اختلافات دنیا حل شده و دیگر نیازی به جنگ و اسلحه نیست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم