قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

درمان هر دردی

دوشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۲۴ ب.ظ

عارف واصل مرحوم نخودکی اصفهانی (رحمته الله ) می فرمود :

اگر دوازده مرتبه آیة الکرسی قرائت و به تکه قند یا نبات یا انجیر دمیده شود و شخص بیمار آن را بخورد ، به خواست خدا شفا می یابد .

سر المستتر:ص100



توصیه ی مرحوم شیخ حسنعلی نخودکی اصفهانی به نماز اول وقت

پیرمردی تهرانی نقل میکرد در ایام جوانی برای زیارت امام رضا(ع) به مشهد رفته بود در ضمن خیلی مشتاق بودم مرحوم شیخ حسنعلی نخودکی را از نزدیک ببینم و از او دستور العملی برای اینده ی زندگیم بگیرم سراغ به سراغ او را در قریه ی نخودک مشهد پیدا کردم در باغچه ای که داشت با پیراهن و شلوار نشسته بود سلام کردم جواب فرمود عرض کردم جناب شیخ من سه خواسته دارم امده ام راه براورده شدن انها را برایم یگویید.

اول:میخواهم در طول زندگیم کسب و کار ابرومندی داشته باشم و از راه حلال ارتزاق کنم.
فرمود:نماز اول وقت بخوان

دوم:از خدا میخواهم یک همسر صالحه و عفیفه به من بدهد که مادر شایسته ای برای اولادم باشد
فرمود:نماز هایت را اول وقت بخوان

سوم :عرض کردم دلم میخواد در جوانی به مکه مشرف شوم .
فرمود:نماز اول وقت بخوان

 
 
 

از جناب شیخ خداحافظی کردم وبا شروع دستورالعمل شیخ به تهران بازگشتم در سال اول شغل ابرومند و خوبی یافتم در سال دوم با زنی متدین ازدواج کردم و در سال سوم بود که مستطیع شدم و به حج مشرف شدم.

و جناب شیخ (ره) در وصیت نامه اش به فرزندش در راس همه ی امور او را در به جا اوردن نماز های یومیه در اول وقت سفارش فرموده است

 


مرحوم شیخ حسن علی نخودکی اصفهانی در نامه ای به فردی فرمودند : که برای اصلاح امورتان سوره مبارکه یاسین را بخوانید به این طریق که هفت بار کلمه یاسین را تکرار کنید بعد به خواندن مشغول شوید وقتی به سلام قولا من رب الرحیم رسیدید سه بار تکرار کنید سپس صد مرتبه صلوات بفرستید و ادامه دهید سوره را تا اخر در هر جمعه هم هزار بار صلوات بفرستید مرحوم شیخ فرموده بودند که ثواب انرا هدیه به ارواح اولیاء مدفون در وای السلام نجف کنید برگرفته از کتاب نشان از بی نشانها


  • بازرگان

نظرات  (۱)

خدا رحمتش کند.      من از ایشان خیلی حاجت گرفتهام باذن الهی مدیونش هستم مدیونش هستم .....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم