قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

وقتی غیرت یخ می زند !!!

دوشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۵۱ ب.ظ
خداحافظی با عفـاف!
 آی علما، آی مسئولان، آی امت حزب‌الله، آی ائمه محترم جمعه و جماعات! به داد اسلام برسید! به داد نظام برسید! تا دیر نشده بشتابید که...!
پایگاه خبری انصارحزب الله:۱- باید بپذیریم که بی‌حجابی دیگر به یک عرف قابل قبول در مملکت تبدیل شده! کشف حجاب امری رایج و عادی است و دیگر آن زمانها که به بی‌حجابی و کشف حجاب اعتراض می‌کردیم گذشته است! باید چشم‌ها را شست و جور دیگر باید دید! 

۲- دلیلش هم این است که دیگر مدتهاست کسی به وضعیت کاملا مغایر و مخالف پوشش بسیاری از زنان (و حتی مردان) با احکام بدیهی و روشن حجاب اعتراض نمی‌کند و حکم فقهی و مسلّم حجاب مدتهاست به بایگانی کتابها و ذهنها سپرده شده است! 

۳- وقتی فرمانده ناجا با صراحت دستگاه‌های مسئول را به کم‌کاری (بخوانید:بیکاری) در حوزه عفاف و حجاب متهم می‌کند (و البته دستگاه تحت امر ایشان هم از این اتهام مبرّا نیست!) وقتی به تصریح آیت‌الله احمد خاتمی دستگاه‌های متولی فرهنگ عفاف و حجاب حتی از چاپ یک بروشور خودداری کرده و می‌کنند، وقتی صدا و سیما با آن همه عرض و طول حتی یک برنامه چند دقیقه‌ای در تقبیح بی‌حجابی رایج در مملکت تولید و پخش نکرده، دیگر چرا باید توقع حجاب و عفاف و احترام به آن را در سطح جامعه داشته باشیم؟ 

وقتی مسئولان و مدیران مملکت نسبت به این واجب الهی بی‌اعتنایند مردم چگونه به این حکم خدا حساسیت نشان بدهند؟ وقتی قوه قضائیه برای پیشگیری از وقوع این جرم مشهود (که ریشه و منشاء بسیاری از جرایم دیگر مانند قتل عمد و تجاوز به عنف و... است) و مجازات مرتکبین آن برنامه‌ای نداشته و ندارد، چگونه و چرا باید از متخلفین و مجرمین حرفه‌ای (بی‌حجابان) توقع داشت که دست از جرم (بی‌حجابی) بردارند و به احکام الهی و قانون جمهوری اسلامی احترام بگذارند؟ 

۴- این روزها، همین روزهایی که مهمترین دغدغه «اصولگرایان اصیل مملکت» «ریاستِ» «این» یا «آن» بر مجلس است، همین روزهایی که تمام همّ و غمّ دولت «اثبات ۱۰ درصدی بودن نرخ تورم» شده است، روزهایی که اکثریت «دربند نقش ایوان» شده‌اند! «پای‌بست» خانه و مملکت و نظام رو به ویرانی است! آنانی که دین و فرهنگ را می‌شناسند و نقش دین و فرهنگ را در بقای (یا خدای نکرده ویرانی) یک نظام دینی می‌دانند به خوبی متوجه‌اند که در این ادعا مبالغه‌ای نیست! 

۵- این روزها جهان غرب و صهیونیسم و عالم استکبار با نیشهای باز تا بنا گوش نشسته‌اند وخوردن تیشه‌های پیاپی به ریشه نظام اسلامی با تبر بی‌حجابی و بی‌عفتی را نظاره می‌کنند و برای ویرانی نظام لحظه‌شماری می‌کنند! 

۶- آی علما، آی مسئولان، آی امت حزب‌الله، آی ائمه محترم جمعه و جماعات! به داد اسلام برسید! به داد نظام برسید! تا دیر نشده بشتابید که...!

منبع:هفته نامه یالثارات الحسین(ع
  • بازرگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم