قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

خاطراتی از شهید علم الهدی !!!

چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۰۶ ب.ظ

سیرک مصری

در سال 51 یک سیرک مصری به اهواز آمده  بود، که در جهت فساد اخلاقی جامعه گامر بر می داشت.حسین در این زمان نو جوان 14 ساله ای بود، و نمی توانست در برابر این حرکت شیطانی آرام گیرد. بناچار وی به همراه دو تن از دوستانش ، در یکی از ساعات روز که کسی آنجا نبود ، با بمب بنزینی آن مکان را به آتش کشیدند.بعد از آتش زدن سیرک حسین و یکی از دوستانش نامه ای را تهیه کردند و مخفیانه به مسئول سیرک رساندند.در آن نامه نوشته بودند:« در زمانی که اسرائیل ، مردم مظلوم فلسطین را آواره کرده است و ما باید دست به دست هم بدهیم و مسلمانان جهان را بیدار کنیم، جای تعجب است که در این شرایط شما برای به فساد کشانیدن جوانان کشور ما به ایان آمده اید و...»جالب اینکه مسئول سیرک نامه را به ساواک نداده بود. زیرا دو سال بعد که حسین را در رابطه با مسائل دیگری دستگیر کردند. ساواک هیچ اطلاعاتی از این نامه نداشت . یقینا اگر ساواکیها از موضوع این نامه خبر داشتند، شکنجه های بیشتری بر حسین و دوستش وارد می ساختند.

نماز جماعت در زندان

در سال 1353 که حسین را دستگیر کردند، او را به بند نوجوانان زندان بدند. زندانیان این بند ، نوجوانانی بزهکا بودند که به جرم دزدیو دعوا و... به زندان افتاده بودند. وقتی حسین وارد این بند شد، بعضی از زندانیان او را مسخره می کردند و می گفتند: با کی دعوا کردی ؟ چی دزدیدی ؟ و... اما حسین با صبر و حوصله بزودی توانست چند نفر از آنها را نماز خوان کند.چند روز بعد ماموران زندان متوجه شدند که همان نوجوانان بزهکار ، به امامت حسین ، نماز جماعت می خوانند و جلسه قرآن بپا کردند. بدنبال گزارش ماموران ، حسین را از این بند خارج کردند.تا چند سال بعد هر چند وقت یکبار یکی از آن نوجوانان بزهکار به سراغ حسین آمده و می گفتند، حسین آقا در زندان ما را هدایت کرد.

اعتصاب خواهران دانشجو

حسین در سال 1356 در کنکور شرکت کرد و در رشته انتخابی و مورد علاقه اش یعنی تاریخ دانشگاه فردوسی مشهد پذیرفته شد.با اینکه دانشجوی سال اول بود و از اهواز به شهر جدیدی وارد شده بود، اما در همان چند ماه اول، چهره سرشناس گردید و غالب دانشجویان او را به عنوان فردی انقلابی و پر تلاش می شناختند. در این سال که اوج تظاهرات دانشجویی علیه رژیم شاه بود ، روزی بدنبال تظاهرات، گارد دانشگاه وارد محوطه می شود. یکی از ماموران به یکی از خواهران چادری که در حال عبور از دانشکده بودند پرخاش می کند. حسی که شاهد این جسارت بوده ، با مامور به تندی پاسخ می دهد و مامور حسین را دستگیر و پس از ضرب وشتم به داخل کامیون پرتاب می کند. عده ای از خواهران دانشجو که شاهد ماجرا بودند، علیه آن مامور شعار می دهند و بعد جلوی کامیون می نشینند و می گویند تا حسیت را آزاد نکنید ، از اینجا حرکت نمی کنیم. سرانجام با آزادی حسین ، اعتصاب خواهران به پایان رسید.

عملیات در کنسولگری عراق

حضرت امام خمینی (ره) از سال 1342 به عراق تبعید شدند . در سال 57 با اوجگیری انقلاب اسلامی ، رژیم شاه با عراق هماهنگ کرد که مانع حرکت سیاسی امام شوند  و یا ایشان آن کشور را ترک نمایند.امام فرمودند: من از این فرودگاه به آن فرودگاه می روم ولی دست از مبارزه بر نمی دارم.سرانجام حضرت امام (ره) ، عراق را به سوی کشور نامعلومی ترک کردند.گروه موحدین ، که حسین یکی از اعضای فعال آن بود (موسس)،برای نشان دادن خشم ملت به عملکرد رژیم عراق تصمیم گرفتند کنسولگری عراق در شهر خرمشهر را آتش بزنند.با اینکه ماموران مسلح اطراف آن را محاصره کرده بودند اما حسین و سه نفر از دوستانش پس از درگیری با ماموران به ساختمان نزدیک شدند تا آنجا را به آتش بکشند این عملیات در رادیوهای بیگانه انعکاس وسیع داشت و دوستان امام را بسیار شاد نمود.

عملیات در کرمان

در سال 1357 مردم قهرمان کرمان در مسجد جامع این شهر شعارهای ضد رژیم می دادند که ناگهان ماموران رژیم شاه وارد مسجد شده و با ضرب و شتم مردم ، جنایت و فاجعه آفریدند. در آن ایام در سراسر کشور شعار می دادند: کتاب قرآن را ، مسجد کرمان را، شاه به آتش کشید.بدنبال این ماجرا حسین و شهید محمد علی مالکی و دونفر دیگر از دوستانش وارد شهر کرمان می شوند و به کک جوانان انقلابی آن شهر، شناسایی خود را انجام می دهند. سرانجام حسین مواد منفجره را در زیر لباسش مخفی می کند و به بهانه گرفتن ویزا جهت سفر خارجی از جلوی دید ماموران عبور کرده و مواد منفجره را جا سازی نموده و از در دیگر بیرون می رود. پس از دو دقیقه ساختمان شهربانی منفجر شد و در حالی که ماموران رژیم ، سراسیمه فرار می کردند، مردم انقلابی کرمان با شادی فریاد الله اکبر سر دادند.

مجازات نماینده طاغوت

در ایام حکومت نظامی (سال 57) امام خمینی از تبعید گاه خود (پاریس) حرکت انقلاب را هدایت می کردند. امام در پیامی فرمودند نمایندگان مجلس شورا ، غیر قانونی اند و باید مجلس تعطیل شود. یکی از نمایندگان روحانی نما سخن امام را مورد تمسخر قرار داده و نیز نسبت به حرکت  انقلابی مردم بسیار توهین می کرد. حسین و دو نفر از دوستانشتصمیم گرفتند ، آن نماینده را مجازات نمایند. سرانجام روزی به طرف ماشین او رفتند و او را مجروح نمودند.بدنبال این عملیات ، مجلس شورا کاملا تعطیل شد و نمایندگان برای حفظ جان خود از آمدن به مجلس خودداری می کردند.

عملیات در شرکت نفت

در سال 57 بساری ا کارخانجات و موسسات دولتی و غیر ولتی به اعتصاب عمومی ملت پیوستند، اما پیوستن شرکت نفت به اعتصابیون خیلی مهم بود و ماموران رژیم اجازه چنین کاری را نمی ادند.امام خمینی در پیام ، صنعت نفت را بع پیوستن به مردم دعوت کردند. بدنبال این پیام، گروه موحدین ریاست مناطق نفت خیز شرکت نفت ( مستشار آمریکایی) را مجازات انقلابی نمودند.پس از این برنامه چریکی بسیار مهم ، اعتصاب شرکت نفت کامل شد و بدینوسیله اساسی ترین ضربه بر پیکر نیمه جان رژیم شاه وارد شد.

از لانه جاسوسی تا جبهه نبرد

پس از پیروزی انقلاب اسلامی ( 22 بهمن 57) آمریکا برای شکست انقلاب ، اما با سخیر لانه جاسوسی ( 13 آبان 1358) نقشه های استکبار نقش برآب شد.سرانجام برای نابودی کشور و انقلاب ، عراق را مامور حمله به ایران کردند. ( 31 شهریور 59) دانشجویان مسلمان پیرو خط امام که لانه جاسوسی (سفرت آمریکا) را اشغال کرده بودن ، کارهای فراوانی داشتند ، از جمله نگهداری جاسوسان ، مصاحبه با خبرنگاران تنظیم اسناد و ... اما از حضور در جبهه غفلت نداشتند.بسیاری از دانشجویان عزیز در جبهه ، حضور یافتند از جمله چندین نفر از آنان در حماسه هویزه در کنار شهید سید حسین ، به شهادت رسیدند و با شهادت خود صداقت خویش را در پاسداری از انقلاب به اثبات رساندند.

صحنه کربلا

آزاده فهرمان علیرضا جولا  می گوید: ظهر روز پانزدهم نزدیک کرخه نور بودیم که دیدیم حضرت آیت الله خامنه ای به آنجا تشریف آوردند. بچه ها بسیار خوشحال شدند و دور ایشان را گرفتند ، چند عکس هم با ایشان گرفتیم. ایشان سخنان جالبی فرمودند و ما به پیشروی خودمان به سوی دشمن ادامه دادیم یکی دو ساعت بعد دیدیم چند تانک از پشت سر مان می آید. خوشحال شدیم و گفتیم، تانک نیروهای خودی به کمک ما می آیند. تانک ها که نزدیک شدند  متوجه شدیم که به طرف ما شلیک می کنند . گفتیم احتمالا تانک ها اشتباه می کنند. بعد از چند دقیقه فهمیدیم  که اینها تانک دشمن هستند که از پشت سرمان ما را دور زده اند.لحظات عجیبی بود تانک ها ، هلی کوپتر ها و هواپیماهای عراق همه با هم سر بچه های ما آتش می ریختند. آنجا بود که صحنه کربلا برای ما مجسم شد. 

امانت الهی

شبی که خبر شهادت حسین رسید ، درحالی که شهر در تاریکی مطلق بود و حتی یک شمع یا یک سیگار هم روشن نمی شد، حضرت آیت الله خامنه ای جهت تسلیت گفتن به منزل سید حسین آمدند. در این دیدار داستانی از مادر شهید سید حسین خدمت ایشان گفته شد.ما جرا چنین است ، وقتی خبر شهادت رضا پیر زاده رسید ، نمی دانستند چگونه به مادرش اطلاع دهند. مادر شهید سید حسین به منزل رضا پیر زاده رفتند و پس از گفتگو یک جلد کلام الله به دست مادر پیر زاده دادند و گفتند این  امانت را بگیرند. پس از چند لحظه به مادر رضا گفتند  لطفا امانتم را بدهید . ایشان مجددا قرآن را به مادر شهید سید حسین داد.بعد مادر شهید سید حسین گفتند، همینطور که من امانتی به شما دادم و آن را پس گرفتم خدا وند رضا را به شما امانت داده بود و حالا او را پس گرفت. حضرت آیت الله خامنه ای با شنیدن این ماجرا ، مادر سید حسین را بسیار تحسین نمودند.


  • بازرگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم