قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی
در حاشیه تجاوز پلیس سعودی به دو نوجوان ایرانی
مصدق - ظریف
  نقل است زمانی که قرار بود دادگاه لاهه برای رسیدگی به دعاوی انگلیس در ماجرای ملی شدن صنعت نفت تشکیل شود، دکتر مصدق با هیات همراه زودتر از موقع به محل رفت. در حالی که پیشاپیش جای نشستن همه ی شرکت کنندگان تعیین شده بود، دکتر مصدق رفت و به نمایندگی هیات ایران روی صندلی نماینده انگلستان نشست. قبل از شروع جلسه ، یکی دو بار به دکتر مصدق گفتند که اینجا برای نماینده هیات انگلیسی در نظر گرفته شده و جای شما آن جاست، اما پیرمرد توجهی نکرد و روی همان صندلی نشست …

مصدق – ظریف

جلسه داشت شروع می شد و نماینده هیات انگلیس روبروی دکتر مصدق منتظر ایستاده بود تا بلکه بلند شود و روی صندلی خویش بنشیند، اما پیرمرد اصلاً نگاهش هم نمی کرد. جلسه شروع شد و قاضی رسیدگی کننده به مصدق رو کرد و گفت که شما جای نماینده انگلستان نشسته اید، جای شما آن جاست. کم کم ماجرا داشت پیچیده می شد و بیخ پیدا میکرد که مصدق بالاخره به صدا در آمد و گفت: شما فکر می کنید نمی دانیم صندلی ما کجاست و صندلی نماینده هیات انگلیس کدام است؟ نه جناب رییس، خوب می دانیم جایمان کدام است … اما علت اینکه چند دقیقه ای روی صندلی دوستان نشستم به خاطر این بود تا دوستان بدانند برجای دیگران نشستن یعنی چه؟

او اضافه کرد که سال های سال است دولت انگلستان در سرزمین ما خیمه زده و کم کم یادشان رفته که جایشان این جا نیست و ایران سرزمین آبا و اجدادی ماست نه سرزمین آنان … سکوتی عمیق فضای دادگاه را احاطه کرده بود و دکتر مصدق بعد از پایان سخنانش کمی سکوت کرد و آرام بلند شد و به روی صندلی خویش قرار گرفت. با همین ابتکار و حرکت ، عجیب بود که تا انتهای نشست، فضای جلسه تحت تاثیر مستقیم این رفتار پیرمرد قرار گرفته بود و در نهایت نیز انگلستان محکوم شد.

جای مرحوم مصدق واقعاً خالی است، عده‌ای، که بی‌شباهت به سبزهای 88 نبودند، همانهایی که وقتی خود را در انتخابات 88 در اقلیت دیدند، زبان دموکراسی را کنار گذاشته، قانون جنگل را پیشه رفتار خود کردند و شعارهای ساختار شکنانه سر می‌دادند، محمد جواد ظریف را مصدق زمان نامیدند. جناب ظریف اما برخلاف آنکه گفتند این عنوان را لایق خود نمی‌دانند، به تقلید از مرحوم مصدق گویا واقعاً روی صندلی انگلستان نشسته‌ و قصد بلند شدن ندارند و جالب اینکه اینبار نماینده انگلستان هیچ اعتراضی به نشستن ایشان نمی‌کند!

آقای ظریف شما وزیر امور خارجه ملت ایران هستید! یک بار هم که شده حکم رئیس جمهور را از کشوی میز وزارت خارج کرده و متن آن را مطالعه فرمایید. شما موظف هستید از حقوق ایرانیان در سراسر جهان دفاع کنید! آیا واقعاً آن دو نوجوان ایرانی که هموطن ما هستند، برای شما از کوچکترین اهمیتی برخوردار نیستند که به محضی که مطلع شدید موضوع اعتراض به این تجاوز، به موضوع تجمع دانشجویان در مقابل سفارت عربستان در تهران در اعتراض به تجاوز به یمن، اضافه شد، دستور دادید این تجمع لغو شود!

کار مرحوم مصدق، عزت ایرانی را به رخ روباه پیر کشید و تمام شد. شما را چه شده که پاسپورت ایرانی که پیش از این با مواجهه با آن تنها مجبور به انگشت نگاری بودیم، امروز با درایت شما و سیاست‌های عزت‌مندانه‌تان به چنین وضعیتی دچار شده، که دیگر حریمی برای ایرانیان در گیت خروجی کشورشان قائل نشده اند. کشوری که شما خود را در کمترین زمان ممکن برای تسلیت به درک واصل شدن پادشاهش به آنجا رسانده تا باعث تسلی خاطر بازماندگان جنایتکارتر از پادشاه قبلی‌شان شوید!

از شما عمیقاً می‌خواهیم که تمام فعالیت‌های دو ساله خود برای ارزش دادن به پاسپورت ایرانی را متوقف کنید! این ره که شما می‌روید به ترکستان هم نیست! چرا که در پیمودن هیچ بیراهه‌ای چنین نتایج حیرت‌آوری از ذلت یک ملت به دست نمی‌آید که شما عاید این ملت کردید! ای کاش حداقل از خمینی کبیر می‌آموختید آنزمان که جنایتکاران سعودی در سال 65 به زائران ایرانی حمله کردند، آل سعود را جنایتکارترین حکومت دنیا خطاب کرده و فرمودند اگر روزی از صدام و امریکا بگذریم هرگز خیانت آل سعود را فراموش نخواهیم کرد که اگر به این فرمایش ایشان عمل کرده بودیم و این خیانت آل سعود را فراموش نکرده بودیم امروز قطعاً شاهد این بی‌حرمتی به عزت ایرانیان نبودیم!

آقای ظریف از فضای خود‌پیروزپنداری لوزان خارج شوید و به خود بیایید. عزت ایرانی توسط حکومتی که از رأس تا انتهایش را جنایت فرا گرفته خدشه دار شده است. حکومتی که جنایتکاران القاعده، طالبان، داعش، بوکوحرام و هزاران گروه تروریستی دیگر را در جهان بوجود آورده و یا حمایت بی‌دریغ کرده است و امروز عُمال فاسدش در پلیس این کشور، همچون سایر عیادی شیطانی‌اش در خاورمیانه مشغول کارهایی هستند که شیطان بی‌شک با چشم حیرت به آنها نگریسته و درمانده از این است که چگونه در کلاس جنایت و پستی آنها کم نیاورده و بتواند درس پس بدهد! رابطه دیپلماتیک با این جرثومه‌ی فساد چه چیز عاید این ملت می‌کند! از امروز به یاری مبارزان مظلوم یمنی پرداخته تا شاید با کمک خداوند متعال شر آل سعود را برای همیشه از سر مردم جهان قطع کنند!

محمد حسین جوادی

  • بازرگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم