قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

لاوروف: ایران کنترل شده ترین کشور جهان خواهد شد!

پنجشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۴۰ ب.ظ
در صورت اجرای توافقنامه هسته‌ای

لاوروف: ایران کنترل شده ترین کشور جهان خواهد شد!

وزیر خارجه روسیه امروز دوشنبه تاکید کرد که اگر توافقنامه مربوط به برنامه هسته ای تهران که در لوزان به دست آمده به طور کامل اجرا شود، ایران به کشوری تبدیل خواهد شد که بیشترین بازرسی و کنترل در مورد آن اجرا خواهد شد.

 به نقل از تسنیم، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه در مصاحبه با اسپاتنیک تصریح کرد: اگر توافقنامه هسته ای لوزان اجرا شود، ایران به کشوری تبدیل خواهد شد که بیشترین کنترل و بازرسی در مورد آن عمل خواهد شد.

لاوروف در ادامه گفت: اگر اصول توافق شده در لوزان به زبان توافقنامه های عملیاتی ترجمه شود، ایران کنترل شده ترین و بازرسی شده ترین کشور خواهد شد. البته این زبان تنها باید دو جانبه باشد، بنابر این ما مجبور هستیم تا چیزی را که همکاران آمریکایی مان در خصوص لغو تحریم ها می گویند، بشنویم.

وزیر خارجه روسیه افزود: ایران همواره تاکید کرده است که برای اجرای تعهداتش در توافقنامه منع گسترش سلاح های اتمی، آماده است.


لاوروف اظهار داشت: توافقنامه لوزان منجر به رقابت تسلیحاتی در خاورمیانه نخواهد شد. در هر مورد، هر چیزی که تصمیم گرفته شود، دلیلی برای این نخواهد بود که بگوییم موجب تشدید رقابت تسلیحاتی خواهد شد. بر خلاف آن، این توافقنامه احتمال باز شدن ابعاد نظامی برای برنامه هسته ای ایران را از بین خواهد برد.

وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که لغو تحریم ها علیه ایران به تهران اجازه خواهد داد تا پرداخت کامل مربوط به قرارداد با شرکت روس اتم را بپردازد و این مساله میلیاردها درآمد به بودجه روسیه اضافه خواهد کرد. بی شک، لغو تحریم های اقتصادی و مالی، به ایران اجازه خواهد داد تا به طور کامل پول قرارداد با روس اتم را بپردازد.

ایران و قدرت های جهانی روز پنج شنبه بر سر چارچوب سیاسی به توافق رسیدند. ایران و قدرت های جهانی اکنون ۳ ماه فرصت دارند تا به توافق جامع هسته ای دست یابند.

  • بازرگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم