قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

دستیار ارشد اوباما آب پاکی را روی دست همه ریخت !!!

يكشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۰۷ ب.ظ

معاون رئیس‎جمهور امریکا که یکی از تصمیم‎گیران اصلی دولت اوباما در قبال مذاکرات پرونده‎ هسته‎ای ایران به حساب می‎آید، در جلسه‎ای حزبی که حامیان حزب دموکرات تشکیل داده بودند، به صراحت اعلام کرده است:« اگر ایرانی‌ها انتظار داشته باشند که لغو کامل تحریم‌ها یا بخش زیادی از آن اتفاق بیفتد توافقی در کار نخواهد بود.»

به نقل از رجانیوز در حالی که رئیس جمهور در اظهار نظرهای متعدد خود پس از توافق لوزان، لغو تحریم‎ها همه تحریم‎ها همزمان با امضاء توافق نهایی را شرط اصلی توافق اعلام کرده است، در هفته گذشته علاوه بر تصویب پیش نویس قانونی جدید در کنگره که لغو تحریم‎ها را منوط به تایید آژانس و گزارش دهی رئیس جمهور با فاصله زمانی حد اقل ۳۰ روز کرده است، معاون و دستیار ارشد اوباما نیز تصریح کرده است توافقی که در آن نه همه تحریم‎ها که بخش قابل توجهی از تحریم‎ها در ابتدای کار لغو شود در کار نخواهد بود.

به گزارش نشریه پولتیکو، جو بایدن معاون رییس‌جمهور آمریکا روز جمعه در حضور گروهی از حامیان حزب دموکرات، گفت: اگر ایران خواهان لغو تمام تحریم‌ها یا بخش زیادی از آن‌ها در ابتدای اجرای توافق هسته‌ای نهایی باشد هیچ توافقی صورت نخواهد گرفت.


این معاون رییس‌جمهور آمریکا در بخشی از سخنانش درباره توافق هسته‌ای با ایران و طرح تصویب شده در کمیته روابط خارجی سنا که به کنگره اجازه بازبینی توافق هسته‌ای نهایی را می‌دهد، گفت: جای نگرانی چندانی وجود ندارد چون اولا دولت اوباما توافقی را که شامل سرزده‌ترین رژیم بازرسی‌های تاریخ نباشد امضا نخواهد کرد. ثانیا برخلاف آن چه تهران می‌گوید تنها بخشی از تحریم‌ها در ابتدای اجرای توافق برداشته خواهد شد.

وی توافق هسته‌ای با ایران را یکی از اولویت‌های سیاست خارجی اوباما توصیف کرد و گفت: اگر ایرانی‌ها انتظار داشته باشند که لغو کامل تحریم‌ها یا بخش زیادی از آن اتفاق بیفتد توافقی در کار نخواهد بود. با این حال باید صبر کنیم تا توافق نهایی انجام شود.

این اظهارات در حالی مطرح شده است که پیش از این رئیس جمور از لزوم لغو همه تحریم‎ها همزمان با امضاء توافق نهایی خبر داده بود.

ظهور نشانه‎هایی بر خلاف آنچه که پیش از این درباره رژیم تحریم‎ها علیه ایران توافق شده است زنگ خطر را در ماه‎های پایانی مذاکرات هسته‎ای به صدا در آورده است. و این در حالی است که امریکا توافقی که مساوی با لغو همه یا بخش عمده تحریم‎ها باشد را توافقی بد دانسته و اعلام کرده است که عدم توافق را بهتر از توافق بد می‎داند.

بر این اساس به نظر می‎رسد لازم است که تیم مذاکره کننده هسته‎ای راهبرد جدی خود برای تامین خواسته ایران مبنی بر لغو کامل تحریم‎ها در هنگام امضاء توافقنامه را علنی و پیگیری کند، چرا که امضاء قراردادی که در آن لغو عمده تحریم‎ها به آینده موکول شده و در مقابل اجراء همه تعهدات ایران در ابتدای توافق طلب شود، چیزی جز تعهد نقد در مقابله وعده نسیه نخواهد بود. وعده نسیه‎ای که با خالی شدن دست ایران از برگ‎های برنده‎اش، براحتی قابل دور زدن نیز خواهد شد.

  • بازرگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم