قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

پروتکل الحاقی هسته‌ای در برخی از کشورها !!!

چهارشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۱۷ ب.ظ

پروتکل الحاقی هسته‌ای هند چگونه است؟

افسران - پروتکل الحاقی هسته‌ای هند چگونه است؟

هند: این کشور معاهده منع اشاعه هسته‌ای را امضاء نکرده است بنابراین پادمان‌های جامعی که سایر کشورهای غیرهسته‌ای با آژانس دارند را ندارد. پروتکل الحاقی هند بیان می‌دارد که تنها برخی تأسیسات مشخصی تحت این پادمان‌ها قرار دارند. پروتکل هند تنها از این کشور می‌خواهد که اطلاعات درباره صادرات مرتبط با هسته‌ای را اطلاع دهد در حالیکه مدل پروتکل الحاقی شامل اطلاعات درباره توسعه و تحقیقات مرتبط با چرخه سوخت هسته‌ای، واردات مرتبط با هسته‌ای، و معادن اورانیوم است.

پروتکل الحاقی هسته‌ای روسیه و چین چگونه است؟

افسران - پروتکل الحاقی هسته‌ای روسیه و چین چگونه است؟

روسیه و چین: پروتکل الحاقی هر دو کشور هیچ اجازه‌ای به بازرسان آژانس برای دسترسی فیزیکی به تأسیسات را نمی‌دهند. بر اساس پروتکل‌های الحاقی،‌ هر دو کشور باید اطلاعات درباره صادرات و واردات از کشورهای غیرهسته‌ای و نیز همکاری‌های با این کشورها درباره چرخه سوخت هسته‌ای را به اطلاع آژانس برسانند.


پروتکل الحاقی هسته‌ای انگلیس و فرانسه چگونه است؟

افسران - پروتکل الحاقی هسته‌ای انگلیس و فرانسه چگونه است؟

انگلستان و فرانسه: پروتکل‌های الحاقی انگلستان و فرانسه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به آژانس کمک کنند تا فعالیت‌های هسته‌ای اعلام نشده در کشورهای غیر هسته‌ای را شناسایی کنند. بر خلاف آمریکا، هیچ کدام از این کشورها استثنایی با عنوان امنیت ملی ندارند. هر دو پروتکل در مجموع منعکس کننده مدل پروتکل الحاقی هستند، اما تنها زمانی اجرا می‌شوند که فعالیت‌هایی در ارتباط با کشورهای غیرهسته‌ای وجود دارند.


پروتکل الحاقی هسته‌ای آمریکا چگونه است؟

افسران - پروتکل الحاقی  هسته‌ای آمریکا چگونه است؟

آمریکا: ایالات متحده به عنوان یک دولت دارای تسلیحات هسته‌ای ملزم به پذیرش پادمان‌های جامع بر اساس پیمان منع اشاعه هسته‌ای و یا اعلام فعالیت‌های هسته‌ای‌اش نیست. پروتکل الحاقی (INFCIRC/۲۸۸.۱) توافق پادمان بین آمریکا و آژانس انرژی اتمی را شامل معادن و دیگر اماکنی که مواد هسته‌ای در آن وجود ندارند، می‌سازد. با این حال پروتکل الحاقی آمریکا محدود به تأسیسات هسته‌ای غیرنظامی بوده و فعالیت‌هایی را که دارای اهمیت امنیت ملی می‌باشند، استثنا می‌سازد.

علاوه بر این، آمریکا این حق را دارد که درباره مکان بازرسی مدیریت شده و زمان آن تصمیم‌گیری نماید. اگرچه به غیر از این موارد پروتکل الحاقی آمریکا شبیه مدل پروتکل الحاقی آژانس است اما اساسا هدف آن بسیار متفاوت است.



  • بازرگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم