قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

پایگاه اطلاع رسانی شبکه العربیه  : در یادداشتی زیر عنوان “چرا [سردار] سلیمانی خواهان نبرد در شهر تلعفر عراق می‌باشد” به بررسی آخرین تحرکات فرمانده سپاه قدس در مبارزه علیه داعش پرداخته است.

 منابع عراقی گزارش داده اند که سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروهای قدس ایران، چند روز قبل کردستان را ترک کرده و وارد بغداد شده است.


سردار سلیمانی

طبق گزارش ها وی قصد دارد درباره حضور نیروهای سپاه ایران در نبرد برای آزادسازی شهر تلعفر _واقع در شمال موصل_ با فرماندهان عراقی بحث و رایزنی کند.

این رسانه سعودی مدعی شد: تحلیلگران معتقدند که این گام، بخشی از استراتژی ایران است که با هدف ایجاد مسیری در منطقه جهت عبور نیروهای ایرانی و حرکت آنان از عراق به سوریه برداشته می شود.

نمایشگر ویدیو

ویدیوی مرتبط/ گزارش سی‌ان‌ان از خط مقدم نبرد موصل و تلاش نیروهای ویژه عراق برای تنگ‌تر کردن حلقه محاصره داعش

العربیه افزود: شبه نظامیان شیعه و مردمی عراق که مورد حمایت ایران هستند هم اکنون در حومه شهر تلعفر  _در منطقه مرزی بین عراق، سوریه و ترکیه_ موضع گرفته اند.

در ادامه این یادداشت آمده است: ناظران بر این باورند که ایران، انتخابی استراتژیک را انجام داده تا بتواند گذرگاهی به سوی سوریه و خط ساحلی آن در کنار مدیترانه ایجاد نماید.

العربیه نوشت: ایران از حکومت بشار اسد حمایت کرده و در تلاش است تا خط عبوری حیاتی برای کمک به سوریه از طریق عراق ایجاد نماید.

براساس این گزارش، سردار سلیمانی ناظر و هماهنگ کننده محور نظامی خواهد بود که نیروهای بسیج مردمی در آن حضور می یابند و برای بازپسگیری مناطق مختلف عراق _از جمله ناحیه تلعفر_ از دست داعش وارد عمل خواهند شد.

العربیه افزود: بازپسگیری تلعفر، هماهنگی ها بین سپاه پاسداران، نیروهای بسیج مردمی عراق و حکومت سوریه را تقویت خواهد ساخت.

در ادامه این نوشتار می خوانیم: مقامات نظامی ایران و متحدانشان تاکید دارند که نبرد موصل، بسیار حیاتی و سرنوشت ساز بوده و بر جنگ حلب و درگیری های دیگر مناطق سوریه تاثیرگذار خواهد بود.

العربیه در پایان می نویسد: این اخبار درحالی منتشر می شود که منابع عراقی حضور سلیمانی، فرمانده سپاه قدس، در بغداد را تایید کرده اند. به گفته این منابع، وی نشست هایی را با رهبران نظامی در بغداد برگزار و درباره نبرد موصل بحث و رایزنی کرده است.

  

  • بازرگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم