قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی
این کلیپ  ها بیانگر چیزهایی هست که ما در زندگی روزمره خود فراموش کرده ایم.امیدوارم تلنگری برایمان باشد.

http://www.20share.ir/uploads/xu2vfq3tnbu2astg1u.jpg


 در این کلیپ از سخنان استاد رائفی پور -آیت الله خاتمی - آیت الله علم الهدی و مهندس قاسمی استفاده شده است.


              

مشاهده ی آنلاین کلیپ

دانلود کلیپ(کیفیت بالا)


این کلیپ جذاب در مورد کوتاهی و فراموشی ما نسبت به دینمان است که قسمت چهارم از سری کلیپ های فراموشی ساخته شده توسط تیم توابین 313 است که با سخنان استاد رائفی پور و استاد دانشمند و استاد پناهیان تدوین شده است. قسمت چهارم کلیپ فراموشی در مورد کم کاری ما نسبت به امام زمان و ولایت فقیه و شهداست.


دانلود

مشاهده آنلاین

 

این کلیپ جذاب نقد موزیک ویدئو شیطانی و ضد دین بهرام رادان است که معانی و مفاهیم شیطانی اون رو باز گو میکنه.


 

دانلود

مشاهده آنلاین


این کلیپ واقعیات و پشت پرده فیسبوک رو بازگو میکنه.در این کلیپ از سخنان استاد رائفی پور هم استفاده شده است.



دانلود

مشاهده آنلاین


در این کلیپ زیبا استاد رائفی پور در ابتدا شاخص های جاهلیت در زمان اعراب را میگوید وبعد از آن تک تک نمود همان جاهلیت ها و حتی بد تر از آن را در عصر مدرن بازگو میکند.ایشان همچنین بعضی از واقعیت های وحشتناک غرب را هم بازگو میکند.پیشنهاد میکنیم این کلیپ را از دست ندهید


دانلود

مشاهده آنلاین

این کلیپ زیبا در مورد منطق وهابیت و برخی از جنایات تاریخی آن های و شیعه ستیزی وهابیت بحث میکند.این کلیپ بر اساس سخنان استاد دانشمند و استاد رائفی پور تدوین شده است.


دانلود

مشاهده آنلاین

این کلیپ زیبا در مورد نژاد پرستی و تعصب بیجا که در زمان پیامبر و همچنین امروز وجود دارد و یکی از نمود های جاهلیت مدرن است صحبت میکند.بر اساس سخنان استاد رائفی پور.


دانلود

مشاهده آنلاین

این کلیپ بسیار زیبا در مورد کوتاهی ما نسبت به امام زمان و سهل انگاری های ما است که سخنان بسیار دردناک استاد رائفی است..حتما گوش کنید.این کلیپ کار ما نیست فقط ما انتشار دادیم.


دانلود

مشاهده آنلاین


در ابتدای این کلیپ بسیار زیبا در مورد مسائل روز صحبت میشود که منطبق بر نشانه های ظهور است و بعد از آن در مورد قواعد ظهور صحبت میشود که سخنان استاد پناهیان است.

حتما ببینید

دانلود(لینک مستقیم) - کیفیت متوسط - 44 مگابایت

دانلود(لینک غیر مستقیم) - کیفیت بالا - 60 مگابایت

مشاهده آنلاین


این کلیپ جذاب در مورد دلایل لزوم کمک ما به سوریه و لبنان و فلسطین است که از منظر دینی و ملی است.این کلیپ بر اساس سخنان استاد رائفی پور ودکتر عباسی است.


دانلود

مشاهده آنلاین


این کلیپ جذاب کوتاه در مورد کوچ صهیونیزم به چین و پیامد های آن علیه اسلام و دین بحث میکند.

بر اساس سخنان استاد رائفی پور


دانلود

مشاهده آنلاین


این کلیپ جذاب در مورد کوتاهی و فراموشی ما نسبت به دینمان است که قسمت سوم از سری کلیپ های فراموشی ساخته شده توسط ما است که با سخنان  استاد رائفی پور و امام خامنه ای تدوین شده است. قسمت سوم  کلیپ فراموشی در مورد فساد و ابتذال در ظاهر و اعتقادات و فراموشی ما نسبت به شهداست.پیشنهاد میکنیم حتما ببینید


دانلود

مشاهده آنلاین


این کلیپ جذاب در مورد کوتاهی و فراموشی ما نسبت به دینمان است که قسمت دوم کلیپ فراموشی ساخته شده توسط ما است که با سخنان دکتر عباسی و استاد دانشمند و استاد شجاعی و سردار سعید قاسمی و امام خامنه ای تدوین شده است. قسمت دوم کلیپ فراموشی ما در فضای درد دل است  بر خلاف قسمت اول که در فضای انتقادی بود.

کاری از تیم توابین

دانلود

مشاهده آنلاین


این کلیپ جذاب از دکتر حجت الاسلام رفیعی در مورد اساسنامه حکوت امام زمان و خصوصیات یاران امام زمان است که از قرآن استخراج شده است.حتما ببینید جالب است.


 

دانلود

مشاهده آنلاین

سخنرانی توسط استاد رائفی است .قدیمی است اما خالی از لطف نیست. در این کلیپ کوتاهی های ما نسبت به آن حضرت و اعمال صهیونیست ها و وهابیت علیه حضرت فاطمه باز گو میشود.

دانلود

مشاهده آنلاین


سلام امروز یک کلیپ میگذاریم که نشانه های پیامبر و امام زمان (عج)  در تورا ت و انجیل  را بیان میکند.

بسیار جذاب

 

دانلود

مشاهده آنلاین 

دانلود سخنرانی کامل

تصویری

صوتی

این کلیپ جذاب به بیان آرمان های انقلاب اسلامی و ارتباط انقلاب ایران و ظهور میپردازد.همچنین افتخارات ایرانیان و سخنان پیامبر را در رابطه با ایرانیان بازگو میکند که بسیار جذاب است.

بر اساس سخنان استاد رائفی پور


دانلود

مشاهده آنلاین 


این کلیپ جذاب در مورد کوتاهی و فراموشی ما نسبت به دینمان است که با سخنان شهید مطهری و استاد دانشمند و استاد رائفی پور تدوین شده است.


دانلود 

مشاهده آنلاین

این کلیپ زیبا سخنرانی استاد رائفی پور  در مورد توطئه دشمن در مورد ساختن امام زمان تقلبی هست.بسیار زیبا هست و پته دشمنان اسلام و ایرانیان را روی آب میریزد.

دانلود

مشاهده آنلاین


سلام این کلیپ جذاب در مورد شناخت بالای دشمن نسبت به ما و علت دشمنی های دشمن با ماست.این کلیپ در مورد شیطان پرست بودن مقامات آمریکا و نفوذ بالای جوامع مخفی شیطانی میان مقامات آمریکایی است در این کلیپ از سخنان استاد رائفی پور هم استفاده شده است.

ما پیشنهاد میکنیم حتما دانلود کنید


دانلود

مشاهده آنلاین

سلام امروز یک کلیپ میگذاریم از سلطه رسانه ای دشمن بر جهان و هولوکاست ایرانی و کشتار ایرانیان در جنگ جهانی که بسیار زیباتدوین شده است پیشنهاد ما اینست که حتما دانلود کنید .


دانلود

مشاهده آنلاین

در این سخنرانی استاد رائفی پور ابتدا آزمون های بنی اسرائیل برای رسیدن به سرزمین موعود را بر طبق آیات قرآن توضیح میدهد و سپس آزمون های ما (ایرانیان) برای رسیدن به زمان موعود را توضیح میدهد. این یکی از زیباترین سخنرانی های استاد رائفی پور است که با تصاویر و صحنه های مختلفی میکس شده است . پیشنهاد میشود این کلیپ را هم از دست ندهید.

بسیار جذاب

دانلود - بخش اول

دانلود - بخش دوم

دانلود - بخش سوم



این کلیپ در مورد نشانه های ظهور و نفس زکیه و همچنین شناخت بالای دشمن

نسبت به امام زمان و توطئه قتل امام زمان است.

موضوع و تدوین این کلیپ بسیار جذاب و دیدنی است .پیشنهاد میکنیم حتما دانلود کنید.


دانلود

مشاهده آنلاین

این کلیپ جذاب از توطئه ها و کارهای دشمن علیه امام زمان (عج) در رسانه ها و طرح ریزی های جهانی صهیونیزم سخن میگوید.


دانلود

مشاهده آنلاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم