قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی
40 خصوصیت انسانهای موفق ۱) فرصت‌هایی را می‌بینند و پیدا می‌کنند که دیگران آنها را نمی‌بینند.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۲) از مشکلات درس می‌گیرند، در حالی که دیگران فقط مشکلات را می‌بینند.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۳) روی راه‌حل‌ها تمرکز می‌کنند.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۴) هوشیارانه و روشمندانه موفقیت‌شان را می‌سازند، در زمانی که دیگران آرزو می‌کنند موفقیت به سراغ‌شان آید.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۵) مثل بقیه ترس‌هایی دارند ولی اجازه نمی‌دهند ترس آنها را کنترل و محدود کند.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۶) سوالات درستی از خود می‌پرسند. سوال‌هایی که آنها را در مسیر مثبت ذهنی و روحی قرار می‌دهد.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۷) به ندرت از چیزی شکایت می‌کنند و انرژی‌شان را به خاطر آن از دست نمی‌دهند. همه چیزی که شکایت کردن باعث آن است فقط قرار دادن فرد در مسیر منفی‌بافی و بی‌ثمر بودن است.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۸) سرزنش نمی‌کنند (واقعا فایده‌اش چیست؟) آنها مسوولیت کارهایشان و نتایج کارهایشان را تماما به عهده می‌گیرند.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۹) وقتی ناچارند از ظرفیتی بیش از حد ظرفیت‌شان استفاده کنند همیشه راهی را برای بالا بردن ظرفیت‌شان پیدا می‌کنند و بیشتر از ظرفیت‌شان از خود توقع دارند. آنها از آنچه دارند به نحو کارآمدتری استفاده می‌کنند.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۱۰) همیشه مشغول، فعال و سازنده هستند. هنگامی که اغلب افراد در حال استراحت هستند آنها برنامه‌ریزی می‌کنند و فکر می‌کنند تا وقتی که کارشان را انجام می‌دهند استرس کمتری داشته باشند.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۱۱) خودشان را با افرادی که با آنها هم‌فکر هستند متحد می‌کنند. آنها اهمیت و ارزش قسمتی از یک گروه بودن را می‌دانند.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۱۲) بلندپرواز هستند و دوست دارند حیرت‌انگیز باشند. آنها هوشیارانه انتخاب می‌کنند تا بهترین نوع زندگی را داشته باشند و نمی‌گذارند زندگی‌شان اتوماتیک‌وار سپری شود.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۱۳) به وضوح و دقیقا می‌دانند که چه چیزی در زندگی می‌خواهند و چه نمی‌‌خواهند. آنها بهترین واقعیت را دقیقا برای خودشان مجسم و طراحی‌ می‌کنند به جای اینکه صرفا تماشاگر زندگی باشند.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۱۴) بیشتر از آنکه تقلید کنند، نوآوری می‌کنند.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۱۵) در انجام کارهایشان امروز و فردا نمی‌‌کنند و زندگی‌شان را در انتظار رسیدن بهترین زمان برای انجام کاری از دست نمی‌دهند.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۱۶) آنها دانش‌آموزان مدرسه زندگی هستند و همواره برای یادگیری روی خودشان کار می‌کنند. آنها از راه‌های مختلفی مثل تحصیلات آموزشگاهی، دیدن و شنیدن، پرسیدن، خواندن و تجربه کردن یاد می‌گیرند.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۱۷) همیشه نیمه پر لیوان را می‌بینند و توانایی پیدا کردن راه درست را دارند.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۱۸) دقیقا می‌دانند که چه کاری باید انجام دهند و زندگی‌شان را با از شاخه‌ای به شاخه‌ای دیگر پریدن از دست نمی‌دهند.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۱۹) ریسک‌های حساب‌شده‌ای انجام می‌دهند؛ ریسک‌های مالی، احساسی و شغلی.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۲۰) با مشکلات و چالش‌هایی که برایشان پیش می‌آید سریع و تاثیرگذار روبه‌رو می‌شوند و هیچ‌وقت در مقابل مشکلات سرشان را زیر برف نمی‌کنند. با چالش‌ها روبه‌رو می‌شوند و از آنها برای پیشرفت خودشان بهره می‌برند.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۲۱) منتظر قسمت و سرنوشت و شانس نمی‌مانند تا آینده‌شان را رقم بزند. آنها بر این باورند که با تعهد و تلاش و فعالیت، بهترین زندگی را برای خودشان می‌سازند.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۲۲) وقتی بیشتر مردم کاری نمی‌کنند؛ آنها مشغول فعالیت هستند. آنها قبل از اینکه مجبور به کاری بشوند، عمل می‌کنند.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۲۳) بیشتر از افراد معمولی روی احساسات‌شان کنترل دارند. آنها همان احساساتی را دارند که ما داریم ولی هیچ‌گاه برده احساسات‌شان نمی‌شوند.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۲۴) ارتباط‌گرهای خوبی هستند و روی رابطه‌ها کار می‌کنند.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۲۵) برای زندگی‌شان برنامه دارند و سعی می‌کنند برنامه‌شان را عملی کنند. زندگی آنها از کارهای برنامه‌ریزی نشده و نتایج اتفاقی عاری است.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۲۶) در زمانی که بیشتر مردم به هر قیمتی می‌خواهند از رنج کشیدن و بودن در شرایط سخت اجتناب کنند، افراد موفق قدر و ارزش کار کردن و بودن در شرایط سخت را می‌فهمند.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۲۷) ارزش‌های زندگی‌شان معلوم است و زندگی‌شان را روی همان ارزش‌ها بنا می‌کنند.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۲۸) تعادل دارند. وقتی از لحاظ مالی موفق هستند، می‌دانند که پول و موفقیت مترادف نیستند. آنها می‌دانند افرادی که فقط از نظر مالی در سطح مطلوبی قرار دارند، موفق نیستند. این در حالی است که خیلی‌ها خیال می‌کنند پول همان موفقیت است. ولی آنها دریافته‌اند که پول هم مثل بقیه چیزها یک وسیله است برای دستیابی به موفقیت.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۲۹) اهمیت کنترل داشتن روی خود را درک کرده‌اند. آنها قوی هستند و از اینکه راهی را می‌روند که کمتر کسی می‌تواند برود، شاد می‌شوند.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۳۰) از خودشان مطمئن هستند و به احساسات ناشی از اینکه کجا زندگی می‌کنند و چه دارند و چه طور به نظر می‌رسند، توجهی ندارند.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۳۱) دست و دل باز و مهربان هستند و از اینکه به دیگران کمک می‌کنند تا به خواسته‌هایشان برسند خوشحال می‌شوند.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۳۲) متواضع هستند و اشتباهات‌شان را با خوشحالی می‌پذیرند و به راحتی عذرخواهی می‌کنند. آنها از توانایی‌هایشان خاطر جمع هستند ولی به آن مغرور نمی‌شوند. آنها خوشحال می‌شوند که از دیگران بیاموزند و از اینکه به دیگران کمک می‌کنند تا خوب به نظر برسند بیشتر از کسب افتخارات شخصی‌شان لذت می‌برند.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۳۳) انعطاف‌پذیر هستند و تغییر را غنیمت می‌شمارند. وقتی وضعیتی پیش می‌آید که عادت‌ها و آسایش روزمره‌شان را بر هم می‌زند از آن استقبال می‌کنند و با آغوش باز وضعیت جدید و ناشناس را می‌پذیرند.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۳۴) همیشه سلامت جسمانی خود‌شان را در وضعیت مطلوبی نگه می‌دارند و می‌دانند که بدنشان خانه‌ای است که در آن زندگی می‌کنند و به همین خاطر، سلامت جسمانی برای آنها خیلی مهم است.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۳۵) موتور بزرگ و پرقدرتی دارند. سخت کار می‌کنند و تنبلی نمی‌کنند.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۳۶) همیشه منتظر بازتاب کارهایشان هستند.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۳۷) با افراد بدذات و غیرموجه نشست و برخاست نمی‌کنند.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۳۸) وقت‌شان و انرژی‌شان را روی وضعیت‌هایی که از کنترل‌شان خارج‌ است صرف نمی‌کنند.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۳۹) کلید خاموش روشن دارند. می‌دانند چگونه استراحت کنند و ریلکس شوند. از زندگی‌شان لذت می‌برند و سرگرم می‌شوند.

40 خصوصیت انسانهای موفق ۴۰) آموخته‌هایشان را تمرین می‌کنند. درباره تئوری‌های عجیب و غریب خیالبافی نمی‌کنند بلکه واقع‌بینانه زندگی می‌کنند.

۲۶ تکنیک بزرگ از رازهای رسیدن به موفقیت

شرط رسیدن به موفقیت این است که ابتدا باور کنیم که می توانیم موفق شویم . اعتقاد درونی به اینکه شفا قدرت انجام کاری را دارید و لیاقت رسیدن به هدف را هم دارید ضامن موفقیت شماست . در این مقاله تبیان زنجان ۲۶ راهکار اساسی برای داشتن کلید های موفقیت به شما معرفی میکند .

بزرگترین مسئله که اکثر ما گرفتارش هستیم این است که در وجودمان آتش عشق و علاقه شعله ور نیست هیچ چیز مانع موفقیت یک انسان مشتاق و علاقمند نیست .

اگر بتوانید ایمان بیاورید همه چیزبرایتان ممکن می شود به خدا ایمان آورید نه فقط در ظاهر بلکه با اطمینان به او به عنوان راهنمای خود اعتقاد آورید .

۲۶ تکنیک بزرگ از رازهای رسیدن به موفقیت

 


راههای رسیدن به موفقیت :

۱) تفکر مثبت داشته باشید ، « دکترنورمن پیل » می گوید : افکار خوب و مثبت همچون تابش نور خورشید بر اتاقی تاریک است که همه جا را روشن می کند .

۲) باور و ایمان داشته باشید ، همیشه آن چیزی اتفاق می افتد که شما واقعاً باورش دارید . این یک حقیقت است . پس باید باورهای محدود کننده ای که مانع موفقیت شما هستند را شناسایی کنید و آنها را از بین ببرید .

۳) هر روز منتظر اتفاق خوبی باشـید ، اگر انتـظار وقـوع چـیزی را داشته باشـید آن چـیـز به وقـوع می پیوندد .

۴) افکارتان را کنترل کنید ، موفقیت ازطریق کنترل کامل افکار ، اعمال به وجود می آید .

۵) تلاش و پشتکار داشته باشید ، همۀ موفقیتها و رؤیاهای ما در گرو سخت کوشی است هر چه بیشتر تلاش کنیم موفقیت بیشتری کسب خواهیم کرد .

۶) صبور باشید ، ما همواره دوست داریم هر چه زودتر به ارزو هایمان برسیم ، به همین دلیل است که در زندگی مان بی قراریم .

۷) به دیگران کمک کنید . شما تنها در صورتی حقیقتاً خوشبخت و موفق خواهید بود که احساس کنید به دلیل خدمت به دیگران انسان با ارزشی هستید .

۸) ذهن خود را از تردید و ترس رها کنید و تصور کنید هیچ محدودیتی ندارید .

۹) به بهترین چیزها فکر کنید .

۱۰ ) تصویر آن چه را می خواهید در زندگی بیرونیتان داشته باشید ، بسازید .

۱۱) شور و شوق داشته باشید ، « فرانک بتگر » نویسندۀ کتاب چگونه در فروش از ناکامی به کامیابی رسیدم می گوید : شخص قادر است هر وقت بخواهد سرنوشت خود را عوض کند و آن موقعی است که تصمیم بگیرد و در کار خود شوق و حرارت به خرج بدهد

۱۲) از خودتان تصویر خوبی در ذهن داشته باشید .

۱۳) از اشتباهات گذشتۀ خود پند بگیرید و پیش بروید .

14) به خودتان اطمینان داشته باشید ، آنگاه خود را دوست خواهید داشت .

۱۵) مسئولیت کامل زندگی و آنچه را برایتان پیش می آید به عهده بگیرید .

۱۶) همواره ببخشید و فراموش کنید
، اما بگیرید و به خاطر بسپارید .

۱۷) با افراد موفق ارتباط برقرار کنید .

۱۸) هدف خود را از نظر دور نکنید
و همیشه آن را جلوی چشم داشته باشید .

۱۹) در زمان حال زندگی کنید
، هر روز به خاطر همان روز زندگی کنید .

۲۰) در هر کار فقط برای همان کار فعالیت کنید .

۲۱) با افراد باانگیزه و با روحیه همنشینی کنید .

۲۲) در کارهای اجتماعی مشارکت داشته باشید .


۲۳) همیشه به دنبال ایدۀ بزرگی باشید
، که زندگی تان را تغییر خواهد داد .

۲۴) شهامت داشته باشید
: همان شوید که می خواهید تنها در این صورت است که می توانید .

۲۵) استقامت داشته باشید
: حضرت محمد (ص) فرمود ه اند : خداوند با کسانی که در برابر مشکلات پایداری می کنند.

۲۶) شکرگزار باشیم : وقتی شکر می کنیم روح عالم در ما ایجاد انرژی می کند و آن انرژی موهبت های بعدی را به طرف ما جذب می کند .


جـملات الـهام بـخش بـرای زنـدگی ( تصویری )

جـملات الـهام بـخش بـرای زنـدگی ( تصویری )

فردی که منفی می اندیشد، در فرصت ها مشکلات را می بیند

فردی که مثبت می اندیشد، در مشکلات فرصت ها را می بیند . . .

 
جـملات الـهام بـخش بـرای زنـدگی ( تصویری )

 

جـملات الـهام بـخش بـرای زنـدگی ( تصویری )

 

جـملات الـهام بـخش بـرای زنـدگی ( تصویری )

 

جـملات الـهام بـخش بـرای زنـدگی ( تصویری )

 

جـملات الـهام بـخش بـرای زنـدگی ( تصویری )

 

جـملات الـهام بـخش بـرای زنـدگی ( تصویری )

 

جـملات الـهام بـخش بـرای زنـدگی ( تصویری )

 

جـملات الـهام بـخش بـرای زنـدگی ( تصویری )

 

جـملات الـهام بـخش بـرای زنـدگی ( تصویری )

 

جـملات الـهام بـخش بـرای زنـدگی ( تصویری )

 

جـملات الـهام بـخش بـرای زنـدگی ( تصویری )

 

جـملات الـهام بـخش بـرای زنـدگی ( تصویری )

 

.

.

.

.

 

قطره از دریا جدا شد و به دریا پیوست

رود گفت : چه سقوطی کرد

ابر گفت : قطره ای دریا شد ، چه صعودی کرد . . .

.

.

.

.

گر به دولت برسی مست نگردی مردی

گر به ذالت برسی پست نگردی مردی

اهل عالم همه بازیچه دست هوسند

گر بازیچه این دست نگردی مردی . . .

.

.

.

.

به شنیدن عادت کن ، خواهی دید که از سخن ابلهان نیز سود خواهی یافت . . .

(افلاطون)

.

.

.

.

از میان دو واژه ی انسان و انسانیت

اولی در میان کوچه ها

و دومی در لابلای کتابها سرگردان است . . .

(ویکتور هوگو)

.

.

.

.

آنقدر زمین خورده ام که بدانم

برای برخاستن

نه دستی از برون

بلکه همتی از درون لازم است . . .

.

.

.

.

زن زیباترین مخلوق خداوند است

و زیبایش زمانی به کمال میرسد ، که حس مادر بودن را تجربه میکند . . .

.

.

.

.

هنگامی که درگیر یک رسوایی می شوی

در می یابی

دوستان واقعی ات چه کسانی هستند . . .

(الیزابت تایلور)

.

.

.

.

دو چیز انسانیت را در وجود انسانها از بین میبرد :

1- فریاد ، وقتی باید سکوت کرد

2- سکوت ، وقتی باید فریاد زد

.

.

.

.

درسهای زندگی ، آنقدر تکرار میشوند تا آموخته شوند . . .

.

.

.

.

 

صادق بودن شاید منتهی به دوستی های فراوان نشود

اما همیشه نتیجه اش یافتن دوستان حقیقی خواهد بود . . .

.

.

 

.

.

عشق واقعی زمانی آغاز میشود

که هیچ چشم داشتی در مقابل وجود نداشته باشد . . .

.

.

.

.

نیمی از اشتباهاتمان ناشی از این است که

وقتی باید فکر کنیم ، احساس میکنیم

و وقتی که باید احساس کنیم ، فکر میکنیم . . .

.

.

.

.

در زندگی اشتباهات بسیاری کرده ام و دردهای زیادی کشیده ام

اما آن اشتباهات �#1593;اقل‌ترم�کردند و آن دردها �#1602;وی‌تر�. . .

.

.

.

.

پیری به نظرم چیزی نیست جز بی آیندگی

و اگر انسان دچار پیری زودرس می شود،برای این است که فردایی نمی بیند . . .

(محمود دولت آبادی)

.

.

.

.

نه هر چشم بسته ای خواب است و نه هر چشم بازی بینا . . .

.

.

.

.

همیشه که باشی ، خسته می شوند

مردمانی که اگر نباشی ، می گویند : بی معرفتی . . .

.

.

.

.

ذهن جایگاهی است که می تواند

از بهشت ، جهنم و از جهنم ، بهشت بسازد . . .

(جان میلتون)

.

.

.

.

اخلاق بد مانند یک لاستیک پنچر است

تا عوضش نکنید، راه بجایی نخواهید برد . . .

.

.

.

.

اگر هیچکس توی دنیا از شما بدش نمیاد ، حتما یه جای کارِتون میلنگه !

(دیالوگی از سریالِ دکتر هاوس)

.

.

.

.

بعضیا �#1576;رای�رسیدن به جایی

و بعضیا �#1576;عد�از رسیدن به جایی

همه چیزو زیر پا میذارند . . .

.

.

.

.

نه هر متاهلی عاشق است و نه هر مجردی تنها . . .

.

.

.

.

کسانی که در تاریکترین شبهایتان شما را تنها نمی گذارند

همان افرادی هستند که سزاوار همنشینی در روشن ترین روزهایتان اند . . .

.

.

.

.

دشمنی که صادقانه کینه ورزی کند

همیشه بهتر است از دوستی که ریاکارانه ابراز محبت می کند . . .

.

.

.

.

همیشه راهی برای به ثمر رسیدن آرزوها وجود دارد

هیچگاه قدرت دعا ، ایمان و عشق را دست کم نگیرید . . .

.

.

.

.

واقعیت این است که هر کسی آزرده ات خواهد کرد .

فقط باید کسانی را پیدا کنی که ارزشِ تحمل رنج را داشته باشند . . .

(باب مارلی)

.

.

.

.

پیدا کردن ملیون ها دوست راحته

اما پیدا کردن دوستی که در ملیون ها راه مشکل با تو بمونه معجزست . . .

.

.

.

.

بزرگ ترین موفقیت زندگی ام این بوده که با چشم های خودم ببینم

که چه طور فراموشم می کنند . . .

(گابریل گارسیا مارکز)

.

.

.

.

همه اخطار ها زنگ ندارند

گاهی هم “سکوت” آخرین اخطار است . . .

.

.

.

.

زندگی میتواند فوق العاده باشد ، اگر دیگران ما را به حال خودمان بگذراند . . .

(چارلی چاپلین)

.

.

.

.

گیریم تا آخر عُمر تنها بمانی و شریکی برای زندگیت پیدا نکنی

تحمل این موضوع، بسیار آسان‌تر از آنست که شب و روز با کسی

سر و کار داشته باشی، که حتی یکی از هزاران حرف تو را نمی‌فهمد . . .

(جورج اُورول)

.

.

.

.

بیرون کردن آدمهای منفی از زندگی ام به این معنا نیست که از آنها متنفرم

بلکه برای خودم احترام قائلم . . .

(آلدوس هاکسلی)

.

.

.

.

کوچک کردن دیگران

کمکی به بزرگ شدن

خودتان نخواهد کرد . . .

راد اس ام اس

.

.

.

.

قدرت ، جاذبه مرد و جاذبه ، قدرت زن است . . .

(گابریل گارسیا مارکز)

.

.

.

.

اوقات خوش آن بود که با دوست به سر رفت

باقی همه بی حاصل و بی خبری بود . . .

(حافظ)

.

.

.

.

گاهی انسان می بایست بین چیزی که به آن عادت کرده

و چیزی که بسیار دلش میخواهد داشته باشد ، یکی را برگزیند . . .

(پائولو کوئلیو)

.

.

.

.

از زندگانیم گله دارد جوانی ام

شرمنده ی جوانی از این زندگانی ام . . .

(شهریار)

.

.

.

.

تو همانی که می اندیشی

هرگاه به این اندیشیدی که تو یک عقابی به دنبال رویا هایت برو

و به یا



ده کلید برای تقویت روحی

ده کلید برای تقویت روحی

1) خود را بشناسید

امروزه پیشنهاد سقراط که در قر ن پنجم قبل از میلاد که در آن متنی بر خودشناسی ارایه شد به قوت خود پا برجاست.

اهداف احساسات و محدودیت های خویش را بشناسید و با آرامش با آنها برخورد نمایید. خواه از طریق مطالعه , خواه از طریق اندیشیدن و تفکر, سعی منید بعضی راه های که باعث شناخت شما از خودتان و اینکه چه چیزهایی شما را خوشحال می‌کند پیدا کنید.

چنانچه به این توصیه عمل کنید , بهتر قادر به کنترل زندگی و مشکلات پیش روی خود خواهید بود.

 10 کلید برای تقویت روحیه

2) به خودتان ارزش بدهید و به خود اعتماد داشته باشید.

ممکن است سخت به نظر برسد اما سعی کیند رفتارتان گویای این باشد که از خودتان مواظبت می‌کنید.

حتی اگر همیشه احساس عدم اطمینان می‌کنید , برخورد و رفتار مثبت را به دنیای اطراف هدیه دهید. برخورد مردم با شما متاثر از رفتار و پوشش شماست.

بنابراین خود ارزشی و خود اعتمادی را به نمایش بگذارید تا احترام را برای شما به ارمغان آورد.

 

3) بیش از حد توانتان کار نکنید

همه ما با سخت کوشی , خواهان تامین امنیت و رفاه خانواده مان هستیم. اما مهم این است که تعدل را در زندگی حفظ کنیم.

معمولا آن چه از نظر مالی دنبال می‌کنیم با آن چه که تحقق می‌یابد یکسان نیست. اگر برای شما تامین معاش مهمتر از صرف وقت با عزیزان یا لذت بردن از زندگی است, بهتر است در تعیین اولویت ها بازنگری است, بهتر است در تعیین اولویت ها بازنگری کنید. سعی کنید برقراری تعادل را از کسی که بین زندگی شغلی و خانوادگی اش این توازن را ایجاد کرده بیاموزید یا اینکه با خانواده یا دوستانتان راج به تاثیرات شغلی تان بر روی آن ها صحبت کنید.

 

4) از افراد منفی دوری کنید

از ارتباط مسموم که در شما احساس ناراحتی , عصبانیت یا نا امنی می‌کند اجتناب کنید. ممکن است سخت به نظر آید اما ارتباط خویش را باکسانی مه برای شما افسردگی به ارکغان می‌آورند به حداقل برسانید, کسانی که اکثرا محبتهای دریافتیرا بدون پاسخ می‌گذارند و یا کسانی که دائما از شما انتقاد می‌کنند.

صداقت سخنان چنین افرادی را مورد ارزیابی قرار دهید تا ببینید که میزان حقایق موجود در سخنانشان تا چه حد بر اساس ارتباطی مثبت و خوش بینانه است. اگر کسانی شما را تحت فشار روانی قرار می‌دهند صریحا از آنها بخواهید شما را رها نمایند.

 

5) مثبت فکر کنید

سعی کنید از حداکثر توانایی هایتان استفاده کنید و به قدرت خویش اتکا کنید. علایق شخصی تان را با مطالعه و گذراندن کلاسها توسعه دهید.

علایق جدید را امتحان کنید و شکست هایتان را به کار گیرید. همه ما بخشی از اوقاتمان را از دست داده ایم اما افراد موفق از شکست هایشان درس آموخته اند و مغلوب شکست شان نشده اند.

اگر شما توانایی هایتان را به خوبی توسعه دهید و نقش مثبتی داشته باشید واقعا قادر به تغییر موقعیت های منفی به موقعیت های مثبت خواهید بود.

 

6) ورزش ورزش ورزش

یک رژیم غذایی مناسب و قدری فعالیت بدنی روزانه , اعم از اینکه پیاده روی آرام باشد یا کار بیرون, فشار و اضطراب را تخفیف می‌دهد و روحیه را شاداب نگه می‌دارد.

ورزش و تمرینات بدنی, افراد را از احساس برتری طلبی رهایی و توانایی های سرکوب شده ذهن را ترقی می‌دهد. همین امر منجر به جلوگیری از افسردگی می‌شود. برای اشخاص متفاوت ورزشهای مناسب آنها وجود دارد

تمرینات کششی و یوگا برای تخفیف فشار بسیار مناسبند. بعضی تمرینات نی تواند به رفع عصبانیت کمک کنند. البته ورزش بیرون از منزل فواید مضاعفی دارد, نور آفتاب در بهبود روحیه و تخفیف افسردگی کمک موثری محسوب می‌شود.

 

7 ) بخشی از اوقاتتان را تنها بگذارید.

لذت از جمع دوستان و تنهایی دو بخش از زندگی اند که برای تقویت روحیه بسیار مهم اند. برای معنا بخشیدن و ایجاد شور در زندگی به دیگران کاملا مشروط به وجود دیگران باشد. علاوه بر گذراندن ?? دقیقه در حمام , گوش دادن به موسیقی یا خروج از منزل به قصد لذت بردن از طبیعت , زمانی برای لذت بردن از تنهایی خویش صرف کنید.

چنانچه این امر را سخت یافتید ممکن است با توسل به اجتماع از مشارکت در موضوعات مهم دوری کنید.

 

8) به دیگران کمک کنید و اجازه دهید دیگران به شما کمک کنند.

وقتی مشکلاتتان طاقت فرسا به نظر می‌رسد نشان دهید که کمک دیگران می‌تواند اضطراب و دلواپسی شما را بر طرف کند, بنابر این مشکلاتتان را کاملا در منظر دیگران قرار دهید. کمک بلا عوض در مسائل اجتماعی یا کمک به دوستان نیز می‌تواند به سود شما تمام شود.

اگر در مقابل کمکی کخ دریافت کرده اید به همان میزان به دیگران مساعدت نمایید دامنه مناسبی از دوستان و اقوامی را بسط داده اید که شریک اوقات خوش شمایند و مدد کاران زمان تنگی و سختی تان.

 

9) ارتباط و مراودات

با روشی روشن و در عین حال همراه با آرامش و متانت , احساساتتان را به خانواده , دوستان و مدرسه تان بیان کنید و با دقت کامل به جواب آن ها گوش فرا دهید. هرگز خود را تحت فشاری که ناشی از عدم بیان احساساتتان است قرار ندهید. چرا که این فشار , انفجار ناگهانی در پی خواهد داشت و دیگران بدون کوشش و تلاشی شمارا خواهند شناخت.

عصبانیتی را که باعث پریشانی و دانستن نقاط ضعف شما می‌شود کنترل کنید. هرگز اجازه ندهید دیگران ذهن شما را بخوانند.

 

10) موقع احتیاج , کمک بطلبید

افرادی را پیدا کنید که هنگام مشکلات بتوانند با آنها مشورت کنید .چنانچه پس از مشورت با دوستانتان و خانواده , مشکلاتتتان همچنان طاقت فرسا جلوه می‌نماید و احساس عدم آرامش می‌کنید , با مشاورینی صحبت کنید

 
که خواهان کمک و یاری به شمایند. اگر احساس عدم امنیت , نگرانی یا ناراحتی و پریشانی می‌کنید فورا از یک مشاور متخصص کمک بطلبید

 

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی
 
تصاویری و نوشته های موجود در قسمت پایین راهی روشن برای زندگی بشریت است:لطفا تا باز شدن کامل عکسها شکیبا باشید … 

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی
 
جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی
 
جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی

جملات الهام بخش برای موفقیت بیشتر در زندگی
 

 برای موفقیت در زندگی اینجا را بخوانید !!

برای موفقیت در زندگی اینجا را بخوانید !!

چه مسایلی در زندگی باعث می شوند تا انسان به سمت موفقیت پیش برود؟

برای این پرسش، هیچ پاسخ مشخص و واحدی وجود ندارد. موفقیت به تلاش نیاز دارد و انسان ها باید با توجه به شرایط زندگی و کار خود، درست ترین و مناسب ترین مسیر را تشخیص دهند، انتخاب کنند و با پشتکار بسیار به سمت آنها پیش بروند. هیچ مانعی نباید موجب دلسردی شود.

اما هر کسی بر اساس تجربه، نظراتی در این مورد دارد. ما 30 نظر از انسان های مختلف را برایتان نوشته ایم که شاید در مسیر موفقیت به شما کمک کنند.

 برای موفقیت در زندگی اینجا را بخوانید !!

1.    این را به یاد داشته باشید دیگران به آن اندازه که خیال می کنید، به شما توجه ندارند.
بسیاری از مردم برایشان مهم نیست که شما ماشین نو خریده اید یا ارتقا شغلی گرفته اید. یا شاید حتی متوجه این مساله هم نمی شوند. بنابراین نباید خوشحالی خود را بر اساس واکنش آنها بگذارید. اگر دایم نیازمند توجه دیگران باشید، نمی توانید زندگی شادی را تجربه کنید.

2.    افرادی که واقعا شما را دوست دارند، نمی خواهند مالک شما باشند. آنها فقط خودتان را دوست دارند و بقیه چیزها برایشان نامفهوم است.
این علاقه عشق نام دارد. برای افرادی که شما را دوست دارند احترام قایل باشید و برای داشتن و خوشحالی آنها همه تلاش خود را انجام دهید. اما حسادت در این امر مفهومی ندارد.

3.    فقط به پول و درآمد بیشتر فکر کردن خوبشختی نمی آورد.
اگر همه لذت های دنیا را بر درآمد و دارایی بیشتر تعریف کنید، نمی توانید از شادی های کوچک و ارزشمند زندگی بهره مند شوید. وقتی دایم در حال کار باشید نمی توانید در کنار دوستان یا در جمع خانواده بودن را تجربه کنید.

4.    وام در هر مقطعی می تواند شما را از زندگی عقب نگه دارد.
سعی کنید تا حد امکان خود را زیر بار قرض و وام قرار ندهید. این می تواند شما را به شدت در زندگی عقب نگه دارد.

5.    سخن شناسی بسیار موثر است
هنگامی که بتوانید به حرف ها و خواسته های اطرافیان واکنش درستی داشته باشید، می توانید تاثیر خوبی هم روی آنها بگذارید. هنگامی که بتوانید با حرف های درست و مناسب، نظر کسی را تغییر دهید، کاری را پیش ببرید، کودکی را از ترس رها کنید یا موجب اعتماد به نفس فردی بشوید، یک قدم به سوی موفقیت برداشته اید.

 برای موفقیت در زندگی اینجا را بخوانید !!

6.    نه تنها در برابر دیگران که حتی در مقابل خود هم مسوول هستید
مردم به مسوولیت های خود در قبال دیگران بیشتر پایبند هستند و به ندرت به این فکر می کنند که در برابر نیازها و خواسته های خودشان هم مسوولیت دارند. اگر نتوانید برای خود ارزش قایل شوید، نمی توانید موفقیت و شادی در زندگی را بیابید.

7.    همیشه برای وقایع ناخواسته آماده باشید
زندگی فراز و فرود بسیاری دارد و انسان موفق کسی است که بتواند از لحاظ روحی خود را برای مواجهه با انواع مشکلات و موانع آماده و گوش به زنگ کند. همیشه سعی کنید در مسیری که حرکت می کنید، یک برنامه ریزی دقیق دیگر هم داشته باشید تا در صورت بروز مشکل، به آن پناه ببرید.


8.    به دیگران اجازه ندهید شخصیت شما را تغییر دهند
در تعاملات اجتماعی نباید به دیگران اجازه دهید با حرف و رفتار خودشان، شخصیت اصلی و واقعی شما را تغییر دهند و به شما بگویند که چه کسی هستید و چه کاری باید انجام  دهید. همیشه خودتان باشید و همزمان از مشاوره دیگران کمک هم بگیرید.

9.    همیشه باید جلوتر از نیاز خود باشید
همیشه سعی کنید در رقابت باشید. رقابت موجب پیشرفت می شود. وقتی خود را بالاتر از دیگران دیدید، حتی با خودتان رقابت کنید. هرگز اجازه ندهید تب و تاب تلاش بیشتر خاموش شود.

 برای موفقیت در زندگی اینجا را بخوانید !!

10.    خودآگاهی یکی از ارزشمندترین ویژگی ها است
وقتی بتوانید خود را از نگاه دیگران ببینید، می توانید روی نقاط ضعف خود کار کنید و خیلی درست و منطقی آنها را برطرف کنید.

11.    برای هر کاری یک گرایش درونی نیاز است
جهان بینی هر فردی در گرایشات و اعتقادات او ریشه دارد. باید برای خود سمت و سوی مشخصی تعیین و بر اساس آن پیش بروید. این تمایلات شما را به مسیری که می خواهید، پیش می رانند.

 برای موفقیت در زندگی اینجا را بخوانید !!

12.    زندگی در زمان حال موجب تمرکز بیشتر است
قبول کنید که گذشته و آینده نمی توانند تاثیری در زندگی شما داشته باشند. باید از زمان های حال نهایت استفاده را ببرید. باید با درس از گذشته و نگاه به آینده در اکنون زندگی کنید و برای پیشرفت تلاش کنید.

13.    انسان های متفاوت موجب رشد آدمی می شوند
سعی کنید از انسان هایی که مانع از پیشرفت شما هستند دوری کنید. در عوض، با افرادی دوستی های نزدیک داشته باشید که موجب تفکر بیشتر و ارتقا موقعیت شغلی و زندگی شما می شوند.

14.    سفر کردن نیز موجب پیشرفت است
سفر به مکان های مختلف نه تنها باعث می شود تا با مردم و فرهنگ های متفاوت آشنا شوید، بلکه موجب تازه شدن فکر و استراحت مغز نیز می شود. به این واسطه با ایده های بیشتر و ناب به کار خود بازخواهید گشت.

 برای موفقیت در زندگی اینجا را بخوانید !!

15.    تا حد ممکن خطر کنید تا بتوانید علاقه و نیاز اصلی خود را بیابید.
هرگز تا وقتی که از کاری راضی و خوشحال نیستید، خود را اسیر آن نکنید. از اینکه برای یافت شغل مورد دلخواه خود محل کارتان را عوض کنید، ناراحت نباشید. با یافتن شغلی که همه جانبه شما را راضی کند، موفقیت بیشتری در انتظارتان خواهد بود.

16.    مراقب سلامت خود باشید
هرگز نباید با کارهای سنگین سلامت خود را به خطر بیندازید. با برنامه ریزی دقیق، کارهایتان را پیش ببرید.

 برای موفقیت در زندگی اینجا را بخوانید !!

17.    مراقب آوازه و شهرت خود باشید
برای اینکه همیشه از شهرت خود بهره بگیرید، باید صادق، درستکار و قابل اعتماد باشید و به دیگران نیز احترام بگذارید.

18.    بر اساس احساسات نمی توان تصمیم درست اتخاذ کرد
سعی کنید عصبانیت، خشم یا خوشحالی بیش از حد خود را مدیریت و کنترل کنید. با این احساسات نمی توان در کار و محل کار چندان موفق و حرفه ای بود.

 برای موفقیت در زندگی اینجا را بخوانید !!

19.    همیشه خود و دیگران را ببخشید
حتی اگر دوستان و اطرافیان موجب ناامیدی یا شکست شما در کار یا زندگی شدند، باید به قدری قلب بزرگ داشته باشید که بتوانید آنها را ببخشید. این ببخش موجب می شود تا فکرتان از انرژی های منفی دور باشد و بیشتر به سمت موفقیت پیش بروید. در ضمن، باید خودتان را نیز برای اشتباهات خود ببخشید.

20.    همیشه هدف بزرگ تر برای خود تعیین کنید
ما در دنیایی زندگی می کنیم که بسیار بسیار بزرگ تر از ما است. پس باید اهداف ما هم بزرگ تر از آنچه تصور می کنیم باشد. هر چه هدف بزرگ تر و منطقی تر باشد، تلاش و امکان موفقیت بیشتر می شود.

 برای موفقیت در زندگی اینجا را بخوانید !!

21.    زندگی کوتاه است
این جمله کلیشه ای و تکراری را زیاد شنیده یا گفته ایم. اما واقعا باید باور کنید که زندگی کوتاه است و باید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. به جای ناراحتی، غم یا ناامیدی، بیشتر تلاش کنید و اگر در مسیری از کار با مانع روبه رو شدید، مسیری دیگر را امتحان کنید.

22.    چیزهای زیادی هست که نمی دانید
در  زندگی مسایل و دانش بسیاری هست که آدم ها نمی دانند. هر اندازه که مطالعه زیادی داشته باشید، باز هم علومی هستند که شما از آن آگاهی ندارید. بنابراین، خود را به درس هایی که خوانده اید محدود نکنید و همیشه برای مطالعه بیشتر زمان بگذارید.

 برای موفقیت در زندگی اینجا را بخوانید !!

23.    باید با خودتان صادق باشید
اگر قرار است پیشرفت کنید  و به یک انسان موفق تبدیل شوید، بسیار مهم است نقاط ضعف و اشکالات خود را بشناسید و آنها را برطرف کنید.

24.    شاد بودن یک انتخاب است
شادی و خوشبختی در زندگی یک انتخاب است. وقتی انتخاب کنید که شاد باشید و به همه مسایل خوش بینانه نگاه کنید، موفقیت بیشتری را به سمت خود جذب خواهید کرد.

25.    اعتماد به نفس موجب رشد می شود
هنگامی که به توانایی های خود ایمان و اعتقاد داشته باشید، می توانید بیشتر به سوی موفقیت پیش بروید.

 برای موفقیت در زندگی اینجا را بخوانید !!

26.    همه همیشه می ترسند
این را باور کنید که مردم از شکیت هراس دارند. اما انسان های موفق، همیشه ترس های خود را قبول می کنند و با تلاش هیجانات منفی آن را از خود دور می کنند و گام های استوار به سمت اهداف خود بر می دارند.

27.    مردم به هم زخم می زنند
برای موفق بودن مهم است که به دیگران آسیب نرسانید و به آنها زخم نزنید. خوشحال کردن اطرافیان، حتی در اندازه کوچک، می توانید تاثیر شگرفی در پیشرفت شما داشته باشد.

28.    هیچ چیز کامل نیست
باید این را باور کنید هیچ چیزی و هیچ کس کامل نیست. برخلاف فیلم ها، در دنیای واقعی لزوما انسان خوب و شخصیت موفق پیروز نمی شود. باید بدانید که زندگی فراز و فرود دارد و ممکن است با موانع بسیاری مواجه شوید.

 برای موفقیت در زندگی اینجا را بخوانید !!

29.    از موفقیت افراد موفق درس بگیرید
با مطالعه زندگی افراد موفق و پیشرو می توانید مسیر درست تری برای پیشرفت خود تعیین کنید.

30.    خوش شانسی نیز یکی از جنبه های موفقیت است
این را بدانید با تلاش دایمی و مستمر می توانید برای خود خوش شانسی هم ایجاد کنید.

 برای موفقیت در زندگی اینجا را بخوانید !!


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم