قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی
بازخوانی اتفاقاتی که مانع از امضای یک قرارداد شد؛ /کالبدشکافی جزئیات قرارداد ترکمنچای آقای پرتغالی

گروه ورزش - رجانیوز: خط و نشان آقای وزیر پیش از جلسه آخر کارلوس کی‌روش و علی کفاشیان مانع از امضای قرارداد بحث برانگیز مرد پرتغالی با فدراسیون فوتبال ایران شد؛ رئیس فدراسیون فوتبال که خود را برای یک مانور رسانه‌ای آماده کرده بود پس از خط و نشان محمود گودرزی از امضای قرارداد جدید کی‌روش بازماند تا شاید بتواند با رایزنی های منحصر به فرد خود زمینه رضایتمندی وزیر ورزش از امضای قرارداد جدید را جلب کند اما آقای وزیر به این سادگی‌ها چراغ سبز به کفاشیان نشان نداد تا سرنوشت قرارداد کی روش با فدراسیون در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

اختلاف کجاست؟
 
سوال کلیدی و بدون پاسخ برای اهالی فوتبال اینجاست که کجای داستان تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش و فدراسیون دچار مشکل است که باعث شده این مربی از امضای قرارداد جدید منصرف شود، هرچند مسوولان فدراسیون فوتبال مدعی اند که موضوع طی روزهای آتی حل و فصل خواهد شد اما گفته می‌شود ماجرا به این ترتیب نیست چون کی روش باید از مواضع قبلی خود عقب نشینی کند و شروط جدیدی را بپذیرد که این شروط می‌تواند قدرت عمل وی در ماه های آینده را در صورت عدم کامیابی با تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا فراهم سازد.
 
کارلوس کی‌روش که از موفقیت خود به همراه تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا اطمینان کامل ندارد با اضافه شدن شروط جدید حالا از امضای قرارداد جدید سرباز می‌زند تا شاید دوباره همه چیز به سود وی تغییر کند اما از شواهد موجود پیداست که کی‌روش به هدفش در این زمینه دسترسی پیدا نخواهد کرد به این علت که در وزارتخانه ورزش و جوانان حامی بزرگی ندارد!
 
کی روش چه شروطی را خواست؟
 
بر اساس اخبار منتشر شده در برخی رسانه کارلوس کی روش موارد عجیبی را به عنوان شروط قرارداد جدیدش با فدراسیون فوتبال در پیش نویس قراردادش ذکر کرده است و همین مساله باعث واکنش شدید منتقدان  و مسوولان وزارت ورزش و جوانان شده است. هرچند این مطالب از سوی فدراسیون فوتبال تائید نشده است اما به نظر می آید تمامی این مسائل واقعیت دارد که وزارت ورزش و جوانان مانع از امضای این قرارداد شده است.
 
رقم قرارداد کارلوس کی‌روش و دستیارانش با فدراسیون فوتبال نزدیک به 2.5 میلیون دلار در سال خواهد بود/ در صورتی‌که تیم‌ملی فوتبال ایران به جام‌جهانی صعود کند، 10درصد از پاداش صعود به کارلوس کی‌روش خواهد رسید (نزدیک به چهار میلیارد تومان با پاداش بردها و صعود)/ پاداش هر برد در هر بازی (اعم از رسمی و تدارکاتی)، دو برابر باریکنان است/ کلیه سفرهای کارلوس کی‌روش و خانواده‌یی با بیزنس‌کلاس خواهد بود/ کی‌روش هر سال می‌تواند 6 هفته مرخصی داشته باشد/ تمام خدمات بیمه‌ای این قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران است/ خانه در بهترین نقطه تهران باید باشد/ سرمربی تیم ملی موظف است تنها از اسپانسرهایی استفاده کند که فدراسیون با آنها قرارداد دارد/ ماشین به نظر کارلوس کی‌روش برای رفت‌و آمد انتخاب خواهد شد/ غذای روزانه کارلوس کی‌روش از بهترین رستوران باید باشد/ در صورت فسخ قرارداد توسط فدراسیون، پول یک‌سال از قرارداد باید به حساب کارلوس کی‌روش واریز شود/ دستیاران ایرانی کارلوس کی‌روش با پیشنهاد فدراسیون و تایید سرمربی تیم‌ملی انتخاب شود/ موضوع مالیات قرارداد کارلوس کی‌روش در قرارداد مشخص نیست!/ موضوع انتخاب هتل بازیکنان تیم‌ملی فوتبال ایران در این قرارداد مشخص نیست/ موضوع قرارداد انتخاب کمپ‌های تمرینی در این قرارداد مشخص نیست/ قرارداد بازی‌های تدارکاتی در این قرارداد مشخص نیست /جمع قرارداد سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران با توجه به کلیه بندها، پاداش‌ها و موارد مختلف بین 45 تا 50 میلیارد تومان خواهد شد.
 
بندهای جدید چیست؟
 
گفته می‌شود پیش از جلسه دوم کفاشیان و کی روش نامه ای پیغامی به فدراسیون فوتبال ارسال می‌شود مبنی بر اینکه اگر شرایط مورد نظر وزارتخانه در قرارداد سرمربی پرتغالی تیم ملی بزرگسالان فوتبال اعمال نشود هیچ مسوولیتی درباره پرداخت قرارداد و تامین بودجه برعهده وزارت ورزش و جوانان نیست و فدراسیون فوتبال خود باید راسا برای پرداخت مبلغ قرارداد اقدام کند.مسوولان وزارت ورزش و جوانان برای تامین بودجه قرارداد جدید کی روش دو شرط را لازم اجرا دانسته اند. شرط نخست این که کارلوس کی روش باید در کادر فنی جدید تیم ملی سه دستیار ایرانی داشته باشد تا قدرت نفوذ ایرانی در کادر فنی تیم ملی افزایش یابد. نکته دوم این که در صورتی که قرارداد کارلوس کی‌روش به هر دلیلی فسخ شود وی 300 هزار دلار به عنوان غرامت دریافت خواهد کرد.‌
 
البته پیش از این دو شرط ، یک شرط ویژه دیگر هم از سوی وزارت ورزش و جوانان تعیین شده که در آن آمده بود که سرمربی تیم ملی باید مالیات درآمد خود را به سازمان مالیاتی کشور ایران پرداخت کند در صورتی که کی روش تاکید کرده بود باید مالیاتش را به اداره مالیات کشورش پرداخت کند!
 
واکنش کی‌روش چه بود؟
 
سرمربی پرتغالی که انتظار ارائه چنین شروطی از سوی وزارت ورزش و جوانان را نداشت، خیلی زود به این مساله واکنش نشان داد، هرچند کی روش پس از ملاقات روز دوشنبه‌اش با کفاشیان در حضور خبرنگاران از مثبت بودن نشست خود و رئیس فدراسیون فوتبال سخن به میان آورد و با لبخند درباره شرایط مذاکرات سخن می‌گفت اما شنیده می‌شود وی با پذیرش شروط جدید وزارت ورزش و جوانان موافق نیست. از این رو کی روش به کفاشیان اعلام کرده اگر شرایط به همین منوال پیش برود راهی برای ادامه همکاری و امضای قرارداد جدید وجود نداشته باشد.
 
کی روش معتقد است تنها یک نفر می تواند به عنوان دستیار ایرانی در کادر فنی حضور داشته باشد در صورتی که وزارت ورزش اعلام کرده باید سه ایرانی روی نیمکت تیم ملی در کنار او حضور داشته باشند. از طرفی در صورتی که قرارداد او به هر دلیلی از سوی فدراسیون فوتبال فسخ شود باید رقمی 300 هزار یورویی دریافت کند در صورتی که وزارت ورزش و جوانان گفته است که وی باید 300 هزار دلار دریافت کند. موضوع پرداخت مالیات هم با مخالفت شدید وی رو به رو شده است چون وی اعتقاد دارد پرداخت مالیات باید برابر مقررات کشور پرتغال به اداره مالیات این کشور تعلق گیرد.
 
کفاشیان تسلیم شد
 
رئیس فدراسیون فوتبال که به عنوان جدی ترین حامی کارلوس کی‌روش شناخته می‌شود تلاش فراوانی به خرج داد که مانع از ایجاد مشکل برای امضای قرارداد شود اما وی در برابر مسوولان وزارت ورزش و جوانان کوتاه آمد و ترجیح داد برای حفظ جایگاهش از مواضع قبلی خود عقب نشینی کند؛ کفاشیان با تائید تلویحی اختلاف با کی روش بر سر شروط جدید مندرج در قرارداد اعلام کرد احتمال این که قرارداد فعلا امضا نشود وجود دارد اما در تلاشیم مشکلات به وجود آمده را با کار کارشناسی حل کنیم. کفاشیان با اشاره به اختلاف جدی بر سر مبلغ حق فسخ تاکید کرد کی روش می خواهد در این رابطه با وکلای خود مشورت کند ما هم در این زمینه از وکلای خود استعلام گرفتیم از این رو اگر طرفین این شرط را قبول کنند امضای قرارداد به سرعت انجام خواهد گرفت.
 
کی‌روش به سئول می‌رود
 
هرچند کارلوس کی‌روش پس از جلسه روز دوشنبه با کفاشیان اعلام کرد از امروز دیگر میهمان فدراسیون فوتبال ایران نیستم اما گفته می‌شود سرمربی پرتغالی صبح سه شنبه برای ملاقات و گفت و گو با محمود گودرزی به وزارت ورزش و جوانان خواهد رفت تا شاید با مذاکره مستقیم با وزیر ورزش مشکلات موجود بر سر امضای قرارداد را رفع کند اما از راهروهای وزارتخانه خبر می رسد هیچ راهی به جز پذیرش شروط وزارت ورزش و جوانان از سوی کی روش برای امضای قرارداد وجود ندارد.
 
هرچند وزیر ورزش ملاقات با کی روش را قبول کرده اما این ملاقات به این معنا نیست که مشکلات موجود و اختلافات برطرف شده است، منابع خبری مدعی‌اند گودرزی بنا دارد موضع خود را به روشنی برای گزینه مربیگری تیم ملی روشن کند تا وی متوجه شود او همانند کفاشیان خود را ملزم به اعضای امتیازات ویژه به کی روش نمی‌داند. گمانه زنی‌ها بر این اساس است که این نشست همانند نشست های روزهای قبل بدون نتیجه به پایان خواهد رسید و به احتمال فراوان کی روش پس از این نشست تصمیم به ترک ایران خواهد گرفت مگر این که وی شروط جدید مندرج در قراردادش را بدون حرف و مقدمه چینی بپذیرد.
 
برگ برنده در جیب مخالفان کی روش
 
به جرات می‌توان گفت تعداد موافقان ادامه همکاری فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش در وزارت ورزش و جوانان به تعداد انگشتان یک دست هم نمی‌رسد اما تعداد مخالفان حضور وی در راس کادر فنی تیم ملی به اندازه‌ای زیاد است که هر ببینده‌ای می‌تواند متوجه این واقعیت شود. گفته می‌شود هسته اصلی وزارت ورزش و جوانان که بیشترین تصمیمات کلان ورزش کشور را اخذ می کند با ادامه همکاری کی روش موافق نیستند. این طیف که تصمیم سازان اصلی ورزش کشور به حساب می‌آیند نگاه ویژه ای به استفاده از مربی ایرانی در راس کادر فنی تیم ملی دارند به همین دلیل زیاد با ادامه همکاری با کی روش وافق نیستند.
 
با این حال آنها معتقد بودند که تصمیم گیری نهایی برعهده فدراسیون فوتبال است اما زمانی که این طیف متوجه شروط ویژه و امتیازات سوال برانگیز رئیس فدراسیون فوتبال به شخص کی روش شدند ترحیج دادند در این ماجرا ورود پیدا کنند و به شکلی نامحسوس از قرار گرفتن کی روش در راس هرم فنی تیم ملی جلوگیری کنند تا یک مربی دیگر به جای او هدایت تیم ملی را برعهده گیرد.
  • بازرگان

کارلوس کی‌روش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم